Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » FanFiction promoten » Persons Needed

Persons Needed

Waardigheid
Waardigheid

Waardigheid is offline

[10]
Waardigheid zei op 5 nov 2009 - 17:55:
Ik ben bezig met een nieuw verhaal, en heb er presonages voor nodig. Het leukste vind ik dan dat jullie de personages bedenken, zodat het voor mij wat lastiger word om het in het onderwerp te plaatsen. Hopelijk willen jullie mee helpen. De lijst voor de personages heb ik van Suki 'geleend'. Hopelijk vind je dat niet erg.

Naam;
Bijnaam;
Leeftijd;
Seksuele geaardheid;
Stijl;
Uiterlijk;
Innerlijk;
Haat;
Foto;
Bands/Artiest;
Familie;
Extra;
Probleem;



TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 5 nov 2009 - 17:57:
Wauw, wat heeft iedereen op eens personages nodig x']
Ik raak op, man.
Maar goed, ga bedenken..

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 5 nov 2009 - 17:57:
Gewoon bedenken?
Geen voorwaarden?

Waardigheid
Waardigheid

Waardigheid is offline

[10]
Waardigheid zei op 5 nov 2009 - 18:06:
Gewoon bedenken?
Geen voorwaarden?


Tja, gewoon zoveel mogelijk normale mensen.. Niet overdreven zoals 100 kleuren in het haar.. En met een soort van probleem.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 5 nov 2009 - 18:15:
Naam; Mariëlle
Bijnaam; Marie
Leeftijd; 19
Seksuele geaardheid; Bi
Stijl; Niet speciaals. Ze is gewoon normaal.
Uiterlijk; Lichtbruin haar tot op haar schouders, lichte ogen, klein gestalte, dun figuur zonder echte vrouwelijke rondingen. Ze draagt bijna nooit make-up, en als ze dat toch opdoet, is het mascara en een simpel kleurtje op haar oogleden.
Innerlijk; Mariëlle is een heel stil en teruggetrokken persoon. Zelfs meer, ze is bang van mensen. Doordat haar tweelingbroer bij de geboorte is gestorven en haar vader met de noorderzon is vertrokken toen zij 6 was, vertrouwt ze geen mensen meer. Ze heeft geen vrienden, ze heeft zelfs geen enkel contact. Zelfs niet met haar familie.
Foto; http://lonelypierot.deviantart.com/art/Mysterious-75578538
Haat; Praten.
Bands/Artiest; Ze luistert ongeveer alles, zo lang er maar een beetje inhoud in de tekst zit.
Familie; Een overbezorgde moeder van 38
Extra; Ze leest heel veel, schrijft heel veel en is graag bij de zee.
Probleem; Bang van mensen.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 5 nov 2009 - 18:27:
Naam; Samantha Mathisse
Bijnaam; Sam, Sammy
Leeftijd; 18
Seksuele geaardheid; hetero
Stijl; alternatief, beetje sixties/seventies
Uiterlijk; Bruinrood haar tot schouderlengte, grote bruine ogen, volle lippen, mooi figuur.
Innerlijk; best verlegen, maar dat probeert ze te overwinnen. Ze heeft een paar goeie vriendinnen en een leuke vriend, maar toch is ze heel onzeker. Ze is erg zelfbewust en denkt vaak dat mensen over haar roddelen. Ze praat niet veel, ze luistert liever. Ze is soms iets te voorzichtig. Ze vindt zichzelf en haar leven soms te saai, maar ze durft er niet echt iets aan te veranderen.
Haat; drukte, moderne muziek, lang uitgaan, grote groepen (dan voelt ze zich onhandig).
Foto; http://img693.imageshack.us/img693/2874/samanthamathis.jpg
Bands/Artiest; The Who, Led Zeppelin, Janis Joplin, Rolling Stones... Haar grootste idool is Bruce Springsteen.
Familie; moeder, vader, zusje van zestien (Kathy) dat haar complete tegenpool is (stoer, jongensachtig, rebels, losbandig). Haar ouders maken zich zoveel zorgen om Kathy dat ze Sam vaak vergeten.
Extra; haar hobby is piano spelen, maar ze droomt ervan om actrice of model te worden, iets waarbij ze eindelijk in de spots kan staan. Jammer genoeg heeft ze zichzelf door haar gebrek aan zelfvertrouwen wijsgemaakt dat ze daar niet slank en knap genoeg voor is, en dat zit nu tussen haar oren.
Probleem; ze heeft boulimie door obsessief bezig te zijn met afvallen.