Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » FanFiction promoten » You're my obsession.

You're my obsession.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 8 nov 2009 - 14:44:
http://www.fanfic.nl/fiction/1643/youre-my-obsession/

En ehm, ik zoek nog personages. Mensen rond de leeftijd van Brooke of Kiro dus. Dan kan ik die gaan toepassen..
so;
Naam:
Achternaam:
Leeftijd:
Woonplaats (liefst in Duitsland.. Ander Nijmegen)
levensverhaal/verleden;



Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 8 nov 2009 - 14:58:
Naam; Marie Belle [May]
Achternaam; Brodie
Leeftijd; 19
Woonplaats; Berlijn
Levensverhaal; Marie Belle Brodie woonde oorspronkelijk in New York, met haar ouders en tweelingbroer Luke Brandon Brodie. Ze kwam er op het slechte pad, werd naar een kostschool gestuurd en kwam als 'net meisje' weer terug. Ze verloofde zich, onder lichte druk, met een jongen van goede familie. Tot op een dag ze alles beu werd, weer in haar oude ik veranderde en de wijde wereld in trok. Sindsdien woont ze in Berlijn, en heeft het daar prima. Haar ouders weten nog steeds niet waar ze is, maar ze zijn niet meer naar haar op zoek. (Marie Belle heeft ze een brief gestuurd dat alles goed is.) Ze stelt zich aan iedereen voor als May, en vragen over haar verleden ontwijkt ze handig.
Uiterlijk; Lang, zwart haar tot op haar heupen dat haar linkeroog bedekt. 1m65. Kleine B-cup, volle billen, ze is niet echt de magerste maar ze laat gewoon wat ze heeft mooi uitkomen. Ze heeft lichte wenkbrauwen, een dunne bovenlip en een volle onderlip. Haar wimpers zijn vrij kort maar door de mascara die ze gebruikt, lijkt het langer. Ze gebruikt enkel mascara en lichte oogschaduw.
Innerlijk; Een grote mond om te verbergen dat ze eigenlijk heel onzeker is. Iedereen heeft respect voor haar, want dat dwingt ze af door hoe ze zich gedraagt. Ze is onvoorspelbaar en al wat ze doet, verzint ze op het moment zelf. Ze lult alles aan elkaar en weet zich uit elke situatie te krijgen. Ze kan zich hechten aan jongens maar liefdesverdriet verwerkt ze vrij snel, tenminste zo lijkt het, eigenlijk sleept ze alles met zich mee en blijft er altijd nog een lange tijd over piekeren. Ze heeft wel vrienden, maar alleen aan haar beste vriendin durft ze die dingen op te biechten. Bij die beste vriendin is ze dan ook helemaal zichzelf: Rustig, zacht in omgang, warm maar vooral openhartig.
Muziek; Ze heeft een enorme afkeer van R&B, luistert het liefst een beetje rockachtig, emo core kan ook nog wel, electro kan ze ook wel smaken.
Foto; http://stashbox.org/526904/girl-wid-flower.jpg

Moet je nog iets weten?

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 8 nov 2009 - 17:55:
@kayley; nee, is goed zo 8D. Dankuu:3

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 8 nov 2009 - 18:08:
Oké. ^^
Asje

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 30 nov 2009 - 20:25:
http://www.fanfic.nl/fiction/1643/youre-my-obsession/

En ehm, ik zoek nog personages. Mensen rond de leeftijd van Brooke of Kiro dus. Dan kan ik die gaan toepassen..
Het kan alleen wel ff duren voordat het erop staat. Ik schrijf vooruit op school, en dat is nu al bij hoofdstuk 20. :'. -
so;
Naam:
Achternaam:
Leeftijd:
Woonplaats (liefst in Duitsland.. Ander Nijmegen)
levensverhaal/verleden;

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 27 dec 2009 - 20:20:
Verder nog mensenn? =3