Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Leute, hulp nodig ivm 'familieprobleem'

Leute, hulp nodig ivm 'familieprobleem'

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 11 nov 2009 - 19:42:
Leute, ik heb jullie hulp nodig.
Het is nogal ernstig.
Mijn moeder komt uit een vijfkindsgezin. Haar oudere broer William, haar jongere broers Ariaan en Donny en haar jonge zus Daisy kwamen altijd wel overeen, maar niet wauw. Nu dus al een tijdje niet meer.
Een hele rommel met geld en blablabla, die shit.
Nu is het Donny+William+mijn moeke (Haar moeder) die een beetje samenhangen, en de andere 3 hangen een beetje apart.
De oudste dochter van nonkel William vroeg me of ik in de redactie van het magazine dat zij moet uitgeven voor school wil. (En daar was ik echt blij om, kbedoel, het is niet eens de school waar ik op zit, en dat wou ik dus doen)
Maar toen ik net naar mijn moeke en haar ging, en weer terug kwam, werd mijn moeder boos omdat ik dus naar hun was gegaan.
En nu durf ik het niet meer aan haar te vragen of ik mag.
Er komen 3 uitgaves minimum, en moet dus op de bijeenkomsten komen.
En dus veel met mijn nicht bellen enzo...
En ik weet nu al dat ze dat niet ga willen, maar ik wil zó graag!

Ik zie echt geen einde aan deze donkere tunnel.



MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 11 nov 2009 - 19:43:
Aaawh Kay...
Als ik jou was zou ik mijn moeder duidelijk maken dat ik in principe niets met die samenhang te maken heb. Snap je?
Zou dat helpen?
I wish you luck

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 11 nov 2009 - 19:45:
Ik weet het niet, ze schellde me net al uit voor 'verrader', alleen maar omdat ik even bij mijn moeke langs ging. (Ja, ze woont tegenover ons)

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 11 nov 2009 - 19:48:
Ik weet het niet, ze schellde me net al uit voor 'verrader', alleen maar omdat ik even bij mijn moeke langs ging. (Ja, ze woont tegenover ons)

Oh.
Maar eigenlijk heeft het niet veel met jou te maken, behalve dan dat het over je moeder gaat. Dus als je jezelf dan eens 'neutraal' verklaart?
[goed, misschien heb ik iets te veel in mijn geschiedenisboek gelezen... Anyway :x]
Wish you even more luck <3

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 11 nov 2009 - 19:52:
Thank you.
Euhm... Als ik niet wil doodgekeken worden, zwijg ik best over die kant van de familie.
Zo heb ik lekker veel familiemensjes over hoor.
Mijn enige nonkel langs mijn vaders kant is een maand geleden verhuist naar Turkije, mijn oma mag ik ook niet echt meer zien, mijn moeke en nonkel William en nonkel Donny mag ik dus ook niet meer zien, dan heb ik nog tante Daisy en nonkel Arjan alleen nog maar over. Zij wonen dan nog het dichste bij mij, en die vertellen echt ALLES aan mijn moeder dus als ik ooit over mijn moeder wil gaan praten daar, zit ik aan het verkeerde adres.
><

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 11 nov 2009 - 19:52:
Hmmm...
Goed, ik ben niet erg goed met familieprobelemen maar waarom zou jij je familie niet mogen zien? Oké, je moeder kan het kennelijk niet goed vinden met haar broer maar is het niet belachelijk als jij je nicht(en) daardoor niet mag zien?
En anders, kun je niet zoveel mogelijk via mail/msn doen?

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 11 nov 2009 - 19:53:
Ja, dat kan ik vragen.
Maar, zij is niet de enige die in de hoofdredactie zit hé.
Er zitten nog 4 andere mensen bij.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 11 nov 2009 - 20:16:
Hmmm...
Goed, ik ben niet erg goed met familieprobelemen maar waarom zou jij je familie niet mogen zien? Oké, je moeder kan het kennelijk niet goed vinden met haar broer maar is het niet belachelijk als jij je nicht(en) daardoor niet mag zien?
En anders, kun je niet zoveel mogelijk via mail/msn doen?

Jij bent waarschijnlijk beter in familieproblemen dan ik x]

@Kay, wat zij zei! Ahum.
Juist ja.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 11 nov 2009 - 20:31:
Hmm...
Ik weet nog steeds niet goed, allez, ik wil niet dat mijn mama ook nog boos op mij word. Dat kan ik er echt niet bij hebben.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 11 nov 2009 - 20:39:
Hmm...
Ik weet nog steeds niet goed, allez, ik wil niet dat mijn mama ook nog boos op mij word. Dat kan ik er echt niet bij hebben.

Dat snap ik.

Hmmm...

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 11 nov 2009 - 21:02:
Hmm...
Ik weet nog steeds niet goed, allez, ik wil niet dat mijn mama ook nog boos op mij word. Dat kan ik er echt niet bij hebben.


Dat snap ik ook,
Maar toch, het is vervelend dat het zo zit tussen jou moeder en haar broers/zusje maar als jij en je nicht het wel goed met elkaar kunnen vinden mag dat toch? Zou je moeder er een probleem van maken als ze geen familie was?

Met mail werken kan opzich wel, veel tijdschriften werken grotendeels met mail en je kunt het toch doorsturen naar de anderen? Maarja, het is wat jullie handig vinden

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 11 nov 2009 - 21:05:
(...)

Dat snap ik ook,
Maar toch, het is vervelend dat het zo zit tussen jou moeder en haar broers/zusje maar als jij en je nicht het wel goed met elkaar kunnen vinden mag dat toch? Zou je moeder er een probleem van maken als ze geen familie was?

Met mail werken kan opzich wel, veel tijdschriften werken grotendeels met mail en je kunt het toch doorsturen naar de anderen? Maarja, het is wat jullie handig vinden

Wat jij zegt dus.