Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Bill crasht zijn auto

Bill crasht zijn auto

1 2
xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 12 nov 2009 - 17:55:
Een enorme schok voor Bill Kaulitz. De 20-jarige 'Tokio Hotel'-zanger heeft zijn peperdure Audi Q7 total loss gereden op de Duitse autobahn, maar kwam zelf met de schrik vrij. Bill was op weg naar de MTV Europe Music Awards 2009 in Berlijn toen zijn auto begin te slippen en uiteindelijk met een enorme klap tegen de vangrail tot stilstand kwam. De schade is meer dan 80.000 euro.

"Het is een wonder dat Bill er zo goed is uitgekomen" laat David Jost, de manager van de razend populaire band weten. "Hij heeft laten zien extreem professioneel te zijn door enkele uren later een spetterend optreden weg te geven en de award voor Beste Band in ontvangst te nemen".

Op dit moment verblijft Tokio Hotel in Mexico waar ze hun nieuwe album Humanoid promoten.

Bron: msn.nl (die het weer van bild.de (Duitse roddel krant) heeft)

Toen ik m'n msn opstartte en het zag schrok ik me echt de pleuris. Godzijdank is er niets met Bill.

Edit: 13-11-09
Bill over zijn ongeluk:

De zanger: ''Ik denk iedere dag aan het ongeluk. En ik denk dat het nog een tijdje duurt om het te verwerken. Ik had niet gedacht dat ik het zou overleven. Ik ben de dood nog nooit zo dicht bij geweest! Het is een wonder dat ik nog leef. In zulke momenten merk je wat echt belangrijk is en kijk je anders tegen je leven aan.

Wat gebeurde er in de namiddag precies?

Bill: ''Ik zat alleen in de auto en was op weg naar Berlijn. Ik ben een zorgvuldige en voorzichitge rijder, heb nog nooit een ongeluk gehad en rijd nooit te snel. Plots voegde er een wagen op mijn rijstrook in zonder te kijken. Bij het uitwijken belande ik in de berm''

Bill trapte op de rem en probeerde zijn Audi tot stilstand te brengen. Vervolgens knalde hij in de vangrail. Bill: ''Op zo'n moment probeer je alleen maar nog je eigen leven te redden. Met een andere auto had het ook anders af kunnen lopen. Ik heb er geen schrammetje aan over gehouden.''

Wat deed je toen de auto stilstond?

Bill: ''Ik ben meteen uit de auto gekomen. Ik heb de deur met al mijn kracht opgeduwd en met mijn telefoon de politie opgebeld. Ik was volledig in paniek en in shock. De politie probeerde me rustig te praten aan de telefoon.''

Bill's familie reisden meteen naar Berlijn om er voor hem te zijn.

Bill: ''Mijn broer Tom heeft zich waanzinnig veel zorgen gemaakt. Ik had de hele nacht weer die beelden voor mijn ogen en heb niet geslapen. Iedereen heeft me gesteund en geprobeerd me weer op te bouwen.''

Ondanks de shockerende gebeurtenis trad Bill Kaulitz de volgende dag op bij de MTV-Awards in Berlijn en nam de prijs voor ''Beste band'' in beslag.

''Tokio Hotel'' Producent en manager David Jost zei tegen Bild: ''We hebben Bill nadrukkelijk geadviseerd vanwege het ongeluk, het optreden bij de MTV-Awards af te zeggen maar ondanks dat het ongeluk een schok voor hem was, stond hij erop, het optreden te doen.''



Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 12 nov 2009 - 20:27:
Jaja, jij bent gewoon een vieze stalker! o.o

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 12 nov 2009 - 20:38:
(...)
Ja, wat nou? Met die pluimenvest, en dat wipje met zijn voeten de hele tijd??

+ wees blij dat ik niet de macarena zei.

Hahhaha x]
Nu zei je het toch.
Je wil niet weten wat ik voor ervaring heb met de vogeltjesdans, een ski-vakantie naar Oostenrijk en een nichtje en neefje.

Edit; @Kay, dat blijkt maar weer eens

Edit2; Dit doet me denken aan 'down on you'; "Can I crash into your life"
Ahum, dat was weer een van mijn volkomen nutteloze opmerkingen.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 13 nov 2009 - 21:07:
Update: Bill over het ongeluk
Zie beginpost

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 13 nov 2009 - 21:10:
Maar Bill toch
-Aait over koppie-

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 13 nov 2009 - 23:50:
Ach gossie *aai over z'n hoofdje*
Volgens mij is hij best wel trauma-vatbaar/shock-vatbaar.
Mijn moeder heeft 2 keer een ongeluk gehad en er geen enkele nachtmerrie of enge nagedachten aan overgehouden.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 13 nov 2009 - 23:51:
Ik ben heul erg trauma-vatbaar
Maar, hmm, dat hangt er ook vanaf hoeveel waarde je hecht aan bepaalde dingen en hoe opti/pesi mistisch je bent.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 13 nov 2009 - 23:56:
Ik ben heul erg trauma-vatbaar
Maar, hmm, dat hangt er ook vanaf hoeveel waarde je hecht aan bepaalde dingen en hoe opti/pesi mistisch je bent.

mja, da's ook weer waar.
Achja
Ieder mens is verschillend. Laten we het daar op houden



1 2