Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » FanFiction promoten » Op zoek naar personages!

Op zoek naar personages!

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 19 nov 2009 - 21:29:
Ik heb nog geen idee wanneer het verhaal er gaat komen [ik heb zo al teveel werk], maar deze komt er effectief! Hij wordt niet overdreven lang, waarschijnlijk een hoofdstuk of tien, maar toch zoek ik mensjes die erin willen meespelen!
Ik wil van jullie weten:

Naam;
Bijnaam;
Geslacht;
Leeftijd;
Nationaliteit;
Karakter;
Verleden + strafblad;
Extra's;
Foto;


Alle personages dienen meerderjarig te zijn, zowel mannen als vrouwen, en aangezien het verhaal zich zal afspelen in een gevangenis [géén jeugdinstelling] hebben ze allemaal iets op hun kerfstok waardoor ze een tijdje moeten zitten. Als het beter in het verhaal past, is het mogelijk dat ik iets aanpas. En ik kan niet garanderen dat iedereen erin voor zal komen of een even grote rol zal hebben, but I'll try my best.
Now go and make me proud!

Dorien <3



Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 19 nov 2009 - 21:45:
Naam; Jeremy de la Fayette
Bijnaam; Jerry, Jermo, Jer
Geslacht; Man
Leeftijd; 21
Nationaliteit; Frans
Karakter; Jeremy is stil, laat zijn vuisten spreken. Of er nu één man, of een hele groep voor hem staat, het maakt hem niet uit. Een grote mond zal hij hebben, en het liefst van al boort hij mensen de grond in. Sinds hij in de gevangenis zit, is hij niet meer de meest gevreesde persoon in zijn omgeving en dat speelt hem parten. Hij kan niet meer doen wat hij wil, en is niet meer de leider. Er zijn mensen boven hem, en dat wringt.
Verleden + Strafblad; Jeugdinstellingen, vele schorsingen op verschillende scholen, taakstraffen en andere alternatieve maatregelen. Eerste keer gevangenis wegens moord (een uit de hand gelopen gevecht)
Extra's; Is altijd enigskind geweest. Heeft een tattoo op zijn onderbeen. Een slang die rond zijn been kronkelt.
Foto; http://cache4.asset-cache.net/xc/77897356.jpg?v=1&c=IWSAsset&k=2&d=07598B91EACD482984F7745B7D2BEBA629FAB54C4F830F5D12C0F17661BD06B0E30A760B0D811297

Ik weet niet of je er wat mee kan, ik ben niet zo handig met criminele tiepjes.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 19 nov 2009 - 21:50:
Danke Kay (:
Maar kan je de foto nog eens posten, ik kan hem niet zien.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 19 nov 2009 - 21:55:
Ik verzin morgen wel iets, tijdens school (blokuur Haykens, yes!)

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 19 nov 2009 - 22:03:
Euhh
Zonder linkspul
http://cache4.asset-cache.net/xc/77897356.jpg?v=1&c=IWSAsset&k=2&d=07598B91EACD482984F7745B7D2BEBA629FAB54C4F830F5D12C0F17661BD06B0E30A760B0D811297

Met linkspul
http://cache4.asset-cache.net/xc/77897356.jpg?v=1&c=IWSAsset&k=2&d=07598B91EACD482984F7745B7D2BEBA629FAB54C4F830F5D12C0F17661BD06B0E30A760B0D811297

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 20 nov 2009 - 18:10:
Naam; Nona Isabella Darulo
Bijnaam; Nisa (Nona + Isabella)
Geslacht; Vrouw
Leeftijd; 23
Nationaliteit; Spaans
Karakter; ze is erg hyper, maar als iemand tegen haar zenuwen werkt
is ze niet lief meer en laat ze zien dat ze alles is behalve hyper.
Verleden + strafblad; vals beschuldig wegens een Moord op een vrouw
ze hadden haar vingerafdrukken gevonden op de vrouw, hadden haar opgepakt
er waren geen sporen van de dader behalve van haar. en ze moest een keer 2 maanden in de cel zitten wegens een Rel.
Extra's; ze heeft ringentjes door haar oor, een piercing door haar lip, wenkbrauw.
Foto; http://i46.tinypic.com/zv1pau.jpg

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 20 nov 2009 - 23:23:
Naam; Sue Mary Kate Edson
Bijnaam; heeft ze niet.
Geslacht; vrouw
Leeftijd; 21
Nationaliteit; ehm. Engels?
Karakter; stil. altijd ergens aan denken waar ze maar beter niet aan kan denken, al zou je dat niet verwachten. ze trekt zich eigenlijk niet veel aan van andere mensen, maar als ze heeft besloten dat ze je aardig vind, en dat dan meestal op de 'ik ga voor jou zorgen want je ziet er hulpeloos uit'-manier, dan plakt ze haast aan je zij vast, en fluistert dan om de twee minuten iets in je oor. ze denkt over alle andere mensen als bijzonder onhandige wezens die nooit iets zelf kunnen oplossen, en ziet zichzelf als de zuchtende persoon die dan alles uit zou gaan moeten leggen - en dat is precies wat ze altijd al heeft gedaan wat ze nu meer dan zat is. zij is degene die heel soms tussendoor iets zegt, maar dan wel meteen iets dat indruk maakt.
Verleden + strafblad; is opgegroeid in een gezin met zes broertjes en zusjes, en heeft zichzelf haast opgevoed, aangezien haar ouders zo druk bezig waren met de rest dat ze haast niet opviel. op haar achttiende kreeg ze een vriend en ging ze bij hem wonen, eigenlijk alleen om iets anders te doen dan helemaal niets. ze kregen ruzie - toen heeft ze meer gezegd dan in de hele relatie daarvoor - en hem niet-echt-helemaal-per-ongeluk-maar-nou-ook-weer-niet-expres opgetild en uit het raam gegooid. op slag dood.
Extra's; geen piercings, geen tattoo's, alleen maar omdat ze dat onzin vind.
Foto; http://fc07.deviantart.net/fs49/f/2009/209/9/f/Kika_by_KamilaC.jpg

whiee. dankje. ditsoortdingeninvullenisleukig.

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 21 nov 2009 - 12:04:
Naam; Sade Hunter
Bijnaam; Hunter [haar achternaam wordt meestal gebruikt in de criminele wereld]
Geslacht; Vrouw
Leeftijd; 24
Nationaliteit; Duits [waarom niet hè?]
Karakter; Ruig. Een kort lontje. Haar aardige kant zit diep verstopt onder al het hardheid.
Verleden + strafblad; Ze leefde als enige meisje tussen vier broers, dat ging niet bepaald goed. Ze heeft sinds haar jeugd een haat aan jongens opgebouwd. Ze heeft er gewoon een totale afkeer voor. Rond haar 15de werd ze van haar fiets gegrepen door een jongen, ze is door het lint gegaan en heeft zijn gezicht helemaal verbouwd. Ze heeft zichzelf getraind om helemaal onafhankelijk te worden van iedereen. Tijdens een party wilde een jongen niet van haar afblijven, ze had gedreigd, maar luisterde niet. Laat ik het zo zeggen: aan zijn verwondingen is hij overleden in het ziekenhuis. Hierdoor is Sade opgepakt. Door de moord en meerdere keren jongens verminken, zit ze sinds haar 22 in de gevangenis.
Extra's; Op haar rug heeft ze een tattoo laten zetten wat onder haar schouderblad zit. Het is een opengereten stuk huid.
Foto; http://i50.tinypic.com/wi243n.jpg

Ik wilde haar eigenlijk gebruiken voor een verhaal van mij, maar daar ga ik nooit aankomen, dus alsjeblieft

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 25 nov 2009 - 19:04:
Naam; Megan Malson / Madison Malson / Jane Malson
Bijnaam; Meggy / Maddy / Jane
Geslacht; Man :B Vrouw :V
Leeftijd; 23
Nationaliteit; Amerikaans
Karakter; Megan heeft 2 alter ego's. Megan zelf is intelligent en stil. En met stil, word er echt stil bedoeld. Madison is het tegenover gestelde van Megan, ze praat met alles en iedereen is werkelijk zo dom als een pinda. Jane - de misdadiger - is het aller intelligentst. Ze heeft altijd plannen en krijgt daardoor ook bijna alles voor elkaar.
Verleden + strafblad; Megan is altijd al stil geweest, haar alter ego's kwamen opdoemen toen ze 12 was. Ze kan er écht niks aan doen en ze word gewoon een totaal ander persoon. Als ze Madison is, spijbelt ze van school en verspilt ze al haar geld aan shoppen. De Directeur weet wel van haar alter ego's maar alsnog neemt hij het haar kwalijk. Jane, is ontzettend slim, maar gaat ook nooit naar school. Ze maakt meestal plannen, en heeft een bank overvallen. Alles ging goed, tot ze in Megan veranderde. Toen werd ze gepakt, maar Megan bleef beweren dat ze van niks wist. Wat waar is, Megan weet er echt niks van.
Extra's; Megan/Madison/Jane heeft een tattoo van een roos op haar pols.
Foto; Komt later, alshetnietergis ^^'

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 25 nov 2009 - 19:22:
Ik heb ook nog wat liggen, even kijken.

Naam: Saskia Damkens
Bijnaam: Sas, Fire
Leeftijd: 25
Geslacht: Vrouw
Nationaliteit: Luxemburgs (Duitse deel)
Karakter: Ogenschijnlijk stil en lief maar schijn bedriegt. Doordat ze zichzelf heeft moeten opvoeden is ze taai als de pest. Beter maak je haar niet boos, ze ziet er dan uit alsof ze geen vlieg kwaad doet maar dat is niet zo. Boos is ze net als vuur, venijnig en verwoestend.
Verleden + strafblad: Ze heeft altijd al iets met vuur gehad. Toen ze 11 was liet ze per ongeluk bijna een bos affikken. Verder is ze vaak opgepakt voor kleine brandjes. Toen haar vaste vriend vreemd ging werd zo zo kwaad (door opgekropte woede) dat ze het huis van zijn nieuwe vriendin in de fik stak. Zowel haar ex als zijn nieuwe vriendin overleefden het niet.
Extra's: Ze heeft een tattoo over haar hele rechterarm. Bovenaan staat een meisje van ongeveer 17/18. Daaronder is een stalen ketting met rozen en slangen afgebeeld. Verder heeft ze een tong- en clithood piercing. Haar broer heeft ze niet meer gezien sinds haar 16e en met haar ouders heeft ze sinds haar 19e ook geen contact meer.
Foto: http://www.marieclaire.com/cm/realbeauty/images/Lv/rb-brown-hair-blunt-bangs-43-0809-de.jpg

Ik hoop dat je er iets mee kunt (: