Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 11

Offtopic 11

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 24 nov 2009 - 15:56:
Ik ben aan vakantie toe,
School is killing me...



xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 24 nov 2009 - 21:41:
Ik houd juist van NL,
Nouja, eigenlijk van het ene uurtje literatuur dat we per week hebben. ^^

En die van leren en vergeten ken ik ook XD
Of deze:

Waar een wil is, is een weg. Maar op mijn weg zijn wegwerkzaamheden.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 24 nov 2009 - 21:43:
(...)
Wuh?
Wie gaat er wat stelen?
*houdt Beowulf in de aanslag*

Nein, kidding. Zeg eens?


Beowulf, ik heb je gemiiiiiiist.

Nou, die ene zin die jij zei over familie (het socioculturele...) omvat eigenlijk het hele idee van het idee in mijn hoofd. En nou, euhh...

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 24 nov 2009 - 21:44:
en @ Rianne:
Je bent niet raar. Je bent zeker geen uniek geval in al die dingen dat je hebt opgenoemd.
Baby, welcome to puberty, the next best stage of your life.
Gewoon rustig ademen, en uiteindelijk gaat het voorbij.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 24 nov 2009 - 21:45:
Oh Rianne... Wij zijn er om naar jouw zeikverhalen te luisteren! En. Ik ben hier slecht in =| Maar..
Ik snap es. [Behalve dan dat ik nog nooit iemand écht leuk heb gevonden, kan ik het me wel voorstellen als jij het zo beschrijft.] En dat "nerd"-imago had ik twee jaar geleden ook --' Haalde iemand iets hogers, dan riepen ze meteen, "Whaha, flippie heeft iets hogers dan Nadezh!" Ik ---> *diepe zucht*

En.
Ja, ik sluit me gewoon bij Dorien aan. En dat klinkt dom

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 24 nov 2009 - 21:45:
(...)

Beowulf, ik heb je gemiiiiiiist.

Nou, die ene zin die jij zei over familie (het socioculturele...) omvat eigenlijk het hele idee van het idee in mijn hoofd. En nou, euhh...

Oh, dat. Haha.
Wat was dat nu weer precies? Ik zeg zoveel.

En ja, doe maar.

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 24 nov 2009 - 21:50:
Oh Rianne... Wij zijn er om naar jouw zeikverhalen te luisteren! En. Ik ben hier slecht in =| Maar..
Ik snap es. [Behalve dan dat ik nog nooit iemand écht leuk heb gevonden, kan ik het me wel voorstellen als jij het zo beschrijft.] En dat "nerd"-imago had ik twee jaar geleden ook --' Haalde iemand iets hogers, dan riepen ze meteen, "Whaha, flippie heeft iets hogers dan Nadezh!" Ik ---> *diepe zucht*

En.
Ja, ik sluit me gewoon bij Dorien aan. En dat klinkt dom


@ Dorien Ergens weet ik dat wel, maar het is zo moeilijk te geloven op het moment dat het bij iedereen beter lijkt te gaan.

@ Nadezeh Ik zou daar ook nog even mee wachten, want af en toe is dat écht niet leuk. Eerst werd ik er heel vrolijk van, maar nu maakt het me alleen maar depri. En dí¡t, dí¡t is het irritantste. En niemand die snapt dat je een keer een 3 wilt halen.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 24 nov 2009 - 21:51:
Ik haal alleen maar 9ens en 10en. Terwijl ik dat helemaal niet wil, en niet eens meer leer. En nu heb ik weer het imago als 'nerd'. En daar wordt ik doodziek van. Want bij iedere toets is het weer zo van 'rianne zal wel weer een 9 hebben'. En als ik zeg dat ik een toets verkloot heb, dan geloofd niemand me ooit . En ik haat het als mensen hoge verwachtigen van me hebben.
School is en blijft heel belangrijk. Goede cijfers zijn juist belangrijk, en who gives a fuxk about the others? Het is toch jou toekomst?

Ik probeer de hele tijd vrolijk te doen op school, tegen mijn vrienden. Want ik snap het wel dat ze het niet erg leuk vinden om de hele tijd met een chaggerijnig en depresief persoon opgescheept te zitten. Maar doordat ik vrolijk doe terwijl ik het niet ben voel ik me alleen maar rotter.
Je moet niet vrolijk doen als je dat niet bent. En echte vrienden zouden dat moeten begrijpen.

Ik vind een jongen nogal leuk. Maar nu heeft zo ongeveer iedereen dat door. En daar wordt ik doodziek van. Het gaat niemand iets aan of ik hem leuk vind. En dat hoeft ook niemand te weten. Vanmiddag stond ik even met hem te praten over iets, ik weet niet eens meer wat. Kijk ik op zij, zie ik twee mensen die ik ken staan. Die stonden ons gewoon af te luisteren o.O. En ik dacht echt van 'Ik prí¡at alleen maar met hem'.
Er is niets mis met praten. En als iedereen het al weet, dan euhh... Hmm... Sorry, ik heb niet echt ervaring met dit. (Het andere eigenlijk ook allemaal niet, sorry voor al het crapadvies )

Ik haat mezelf om wat ik doe, om wat ik zeg, en om mijn eigen onzekerheid als ik bij hem in de buurt ben. Ik heb op de één of andere manier altijd de neiging om naar hem toe te lopen ofzo in de kantine. Of met hem te praten tijdens de les. En ik wil dat niet doen, want ik wil niemand stalken, en ik wil niet irritant zijn. Maar toch betrap ik mezelf erop dat ik echt constant alle mensen in de school om me heen langs ga om te kijken of hij niet toevallig in de buurt is. En ik verzin steeds dingen die ik aan hem kan vragen zodat ik weer even met hem praat (weet je toevallig wat het huiswerk voor wiskunde is?). En het is heel erg , ik weet het.
Dat is normaal, Rianne. Dat noemen ze verliefd zijn. En daar is niets mis mee! Het is logisch dat je hem wilt zien, dat je met hem wilt praten, dat je bij hem wilt zijn. En laat je niet tegen houden! Doe dat gewoon!

En ik haat mezelf omdat ik gewoon constant aan hem blijf denken, en blijf hopen dat hij mij ook leuk vind. Terwijl ik weet dat dat niet zo is. En ik weet dat ik hem gewoon moet vergeten, maar dat dóe ik niet.
Je moet hem niet vergeten. En je weet niet of dat zo is. Ik zou met hem praten, maar dat is natuurlijk gemakkelijker gezegd dan gedaan.

En ik haat mezelf omdat ik er nooit iets van zeg als ik me rot voel en als ik vind dat iemand anders een rotopmerking maakt. Als iemand aan het eind van de dag een kutopmerking maakt waardoor ik me de rest van de middag rot voel, dan doe ik de dag erna gewoon weer helemaal normaal. Of het lesuur erna of whatever. En ik weet dat ik het gewoon meteen moet uitpraten, maar dat doe ik niet, of ik durf het niet, omdat ik bang ben dat ik straks totaal geen vrienden meer over heb. En ik weet dat ik straks gewoon een keer om iets een kleins een megawoedeaanval krijg, omdat alles zich gewoon opstapeld.
Slaan. Sla op de muur, op de deur of op je broer. (Desnoods leen je mijn broer maar even). Je moet een manier vinden om alles weg te krijgen, en zorgen dat je het niet meer opstapelt maar dus dat ding dat je vond om het weg te krijgen te herhalen elke keer er iets gebeurd. Doods advies, snorry.

En ik heb een zelfvertrouwen van 0,0. En ik wil graag dat iemand dat ooit eens opkrikt. Wat nergens op slaat.
Je bent geweldig. Beetje omhoog? 0,1? Sorry, ik ben melig. Veel mensen hebben een laag zelfvertrouwen, en ooit komt er wel degelijk iemand die het opkrikt. Dus het slaat echt wel ergens op! ()

Sorry voor dit zeikverhaal, maar het lucht op als ik het er even uitgooi.
Als het jou oplucht, moet je het zeker niet laten het hier te zeggen!


Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 24 nov 2009 - 21:53:
@Dorien:
Familie. Een sociocultureel verschijnsel waarbij dna-gerelateerde levensvormen gedwongen worden met elkaar om te gaan.


Danke btw

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 24 nov 2009 - 21:55:
Stuur je broer maar hierheen Kay. XD
Ik wordt melig van jou reactie, ik kan er niks aan doen. XD

En bedankt iedereen, ik voel me al beter <3

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 24 nov 2009 - 21:56:
Stuur je broer maar hierheen Kay. XD
Ik wordt melig van jou reactie, ik kan er niks aan doen. XD

En bedankt iedereen, ik voel me al beter <3

And just in case it helps:

I really like your nose.
Can I have it?

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 24 nov 2009 - 21:57:
Stuur je broer maar hierheen Kay. XD
Ik wordt melig van jou reactie, ik kan er niks aan doen. XD

En bedankt iedereen, ik voel me al beter <3


Dat komt waarschijnlijk omdat ik me ook in de melige state of life bevind. Weeral.
En yes, ben ik eindelijk van mijn broer af.
Oh nee, ik had hem al als lunch beloofd aan Dorien.
Lalala

Dood x.x
Echt, die meligheid tast mijn hersenen aan.

En het is goed dat je je beter voelt

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 24 nov 2009 - 21:57:
(...)
And just in case it helps:

I really like your nose.
Can I have it?


Omg, Dorien, ben je daar weer ja.

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 24 nov 2009 - 22:00:
(...)
And just in case it helps:

I really like your nose.
Can I have it?


Als je dat tegen iedereen zegt voelt het niet bijzonder meer hè XD

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 24 nov 2009 - 22:02:
I can't help it! It kills me x'D

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 24 nov 2009 - 22:05:
I can't help it! It kills me x'D


What kills you? Beautiful noses?



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14