Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Oh God. Wat moet ik nu? Help!

Oh God. Wat moet ik nu? Help!

Scaramouche
Scaramouche

Scaramouche is offline

[120]
Scaramouche zei op 5 dec 2009 - 16:46:
Hoi allemaal,

Euhm, eigenlijk moet ik Economie en Nederlands leren maar dit krijg ik écht NIET uit mijn hoofd. Hmm. *Zucht*

Ik heb sinds vanmorgen een ONMETELIJK GROOT PROBLEEM.
De Tokio Hotelfans onder ons (en de niet-fans ondertussen ook wel denk ik) weten wel dat Tokio Hotel in Februari met de Europese 'Welcome to Humanoid city' tour start en dat ze de 25ste in België optreden. Ik heb mijn ticket al veilig in mijn kast liggen sinds een week of twee, en heb al minstens honderdduizend '2502'tjes in mijn schoolboeken gekriebelt.
Maar, mijn MAJOR PROBLEM is dus het volgende: hier in België (ik weet niet of dat in Nederland ook zo is) is het een soort van traditie dat de laatstejaars van een school honderd dagen voordat ze afstuderen eens goed doorfeesten. Die traditie heet '100 dagen'. Bij mij op school wordt er dan een show in elkaar gestoken door de zesdejaars (en ik ben bij de weg een zesdejaars), en 's avonds is er dan een galabal en de dag erop gaan we naar een pretpark (Walibi).
Hét grote probleem is dus dat de honderd dagen (het galabal) en Tokio Hotel NATUURLIJK weer op dezelfde dag moeten vallen. Omdat de krokusvakantie dit jaar zo vroeg valt, is de 100 dagen UITZONDERLIJK erna. Enja, dat wist ik dus pas sinds vanmorgen. En dat is nog niet alles, want Emilie Autumn komt de 26ste naar Antwerpen, en dan zit ik in Walibi MET SCHOOL. GROM.

WAT MOET IK NU DOEN? *jammert*

Ik wacht al bijna twee jaar om TH nog eens te kunnen zien en dan valt het galabal op dezelfde dag! Mijn vader zei dat ik gewoon naar TH moet gaan en als het afgelopen is naar het galabal (het duurt de hele nacht) maar ja, dat is dan ook zo raar hé. Hmm :'(. En Emilie Autumn is helemaal uitgesloten natuurlijk.

Please help me, ik weet écht niet wat ik moet doen. Wat ik ook kies, als ik voor TH ga heb ik spijt dat ik niet voor het GB koos, en omgekeerd.

En dit is nu zo typisch hé. Zoiets moet ook ALTIJD met mij gebeuren! Er zijn godverdomme 365 dagen op een jaar!

Kus,
Een 'ik-haat-ironie'-denkende Jelyn.

PS: Ik heb de pest walibi.

Sinds vandaag.



Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 5 dec 2009 - 16:51:
Ga inderdaad gewoon naar TH, ren daarna de zaal uit en ga naar GB.
En Emilie Autumn, tja je kunt niet alles.

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 5 dec 2009 - 16:52:
Of ga niet naar Tokio Hotel. Ze komen heus wel nog een keer hoor. Ik ga ook niet. Het leven is keuzes maken.

Scaramouche
Scaramouche

Scaramouche is offline

[120]
Scaramouche zei op 5 dec 2009 - 16:55:
Of ga niet naar Tokio Hotel. Ze komen heus wel nog een keer hoor. Ik ga ook niet. Het leven is keuzes maken.


Idd, keuzes maken, maar dat is net het probleem.
En ik heb niet zoveel zin om nog eens twee jaar te wachten op een concert van Tokio Hotel...

Pfft, ik weet het niet, het is zo oneerlijk. Dat zijn zowat de enige dingen waar ik écht naar uit kijk, en dan moet dit weer gebeuren.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 5 dec 2009 - 16:58:
Je kan ook doen wat je vader zegt; naar TH en daarna na dat Galabal, maakt toch niet uit dat het raar is?
En Emilie Autumn...
Tja, dat is echt pech hebben. [Klonk dat bot? Dat bedoelde ik nl. niet zo.]

Scaramouche
Scaramouche

Scaramouche is offline

[120]
Scaramouche zei op 5 dec 2009 - 17:07:
GVD.

Ik steek zo veel fucking tijd in school zodat mijn cijfers goed zouden zijn, zodat mijn ouders tevreden zijn, zodat ik naar concerten en festivals mí¡g gaan en dan neemt die fucking kutschool me dit ook nog eens af.
En niet dat het galabal niet plezant is ofzo, maar moet het echt de 25ste?
Ik bedoel, vorig jaar viel de krokusvakantie ook heel vroeg en toen is er helemaal niets verplaatst :s Waarom moet dat NU per se wel zo zijn?

En ik weet dat ik erover doorzaag, maar ik vind dit gewoon niet leuk. Zulke dingen gebeuren echt altijd met mij en ik ben het zo ziek als dat nieuwe liedje van K3. Ik kijk er gvd al weken naar uit! Aaaaaaaaarg. DIT IS ZO FUCKING FRUSTREREND.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 5 dec 2009 - 17:19:
Kies voor Tokio Hotel, die zil je probably al het langst zien. Als het concert gedaan is, zorg je dat je als de blikse; zeer thuis geraakt en ga je naar het galabal. Misschien kun je aan je ouders vragen of je je ziek mag 'elden voor dat walibigedoetje en ga je ook naar EA.
Bluh... mijn advies is crap, sorry

Scaramouche
Scaramouche

Scaramouche is offline

[120]
Scaramouche zei op 5 dec 2009 - 17:47:
Aaah, ik vind jouw advies goed klinken.
Nou ja. Ik zie wel denk ik.
Pfft.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 5 dec 2009 - 18:42:
Galabal wordt pas echt goed na middernacht. Believe me, I know.
Ga gewoon naar TH, leg je nette kleren in de auto en breng jezelf in orde tijdens de rit, et voila.
En EA ga ik dus ook missen, maar je kunt idd niet alles hebben.

lOveYouX
lOveYouX

lOveYouX is offline

[1262]
lOveYouX zei op 6 dec 2009 - 10:06:
Ja, ga gewoon naar TH en daarna naar het galabal.

Ik heb geluk dat de 100 dagen op 4 maart valt bij ons...
Eigelijk heb ik daar niet veel zin voor ...