Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » 'Gitarist Tokio Hotel riskeert celstraf'

'Gitarist Tokio Hotel riskeert celstraf'

1 2 3
BliebX
BliebX

BliebX is offline

[461]
BliebX zei op 10 dec 2009 - 16:43:
Oké, ik zag dit dus net, en ik ben wel benieuwd naar jullie mening hierover.

http://starlounge.celebs.nl.msn.com/index.cfm?objectid=70107

Ik vind het in ieder geval echt onzin!
Ik kan het me wel voorstellen dat Tom het op een gegeven moment zat wordt om gestalkt te worden door Fransen...



BliebX
BliebX

BliebX is offline

[461]
BliebX zei op 10 dec 2009 - 17:39:
ik vind dus ook dat Dorien gelijk heeft!
Ik zag dit dus net bij MSN [nee, ben geen fan ] en vind het dus echt een ongelovelijke onzin!
Misschien kunnen we de politie bijbrengen hoe vervelend het is! Laten we hun leuk gaan stalken >.<

JOYCEDIAMOND
JOYCEDIAMOND

JOYCEDIAMOND is offline

[56]
JOYCEDIAMOND zei op 10 dec 2009 - 18:01:
Wat een toestand eigenlijk ><
Laten we die meisjes stalken met een groot spandoek:
"You got what was coming to you!"
Iemand zes maand stalken en dan verbaasd zijn als hij geen contact met je wil?
S.O.S., de mongolen zijn geland op aarde en ze hebben Frankrijk helemaal ingepalmd!
Ga terug naar uw eigen planeet, en neem uw zever mee!
Zelfs als dit zou gebeuren met iemand waar ik geen fan van ben, dan nog zou ik die persoon gelijk geven. Niet slaan, peace and love, blablabla, tot het eens zover is. Als iemand je maanden aan een stuk rondpusht en geen respect opbrengt voor je privacy, dan gaat iedereen slaan. Ik vind het al heel wat dat Tom zich zo lang heeft kunnen inhouden! (zelf heb ik daar een te kort lontje voor, ik ga nogal snel fysiek worden als iets me niet aanstaat, mss ben ik daarom geen objectief persoon in deze zaak, maar boeiend)
Man, aandacht zoeken is één ding, maar die wijven overdrijven gewoon. Ik praat geweld niet goed, maar stalking is ziek en ongelooflijk stresserend voor het slachtoffer, en dan slaat iedereen uiteindelijk door. Tom is ook maar een mens, het is niet alsof hij dat kind heeft vermoord, hij heeft haar van zich af geslagen nadat zij zijn moeder, broer en band fysiek en verbaal aanviel, hem weken achtervolgde, zijn privacy schond door hem constant lastig te vallen én zijn auto beschadigde. Hij heeft haar meermaals gevraagd hem met rust te laten, dus dit is een eenvoudig voorbeeldje van 'wie niet horen wil moet voelen.'
Wie gaat er mee naar de rechtzaal als die zaak voorkomt?? =D Serieus, ik wil dat die rechtzaak uitgezonden wordt, en anders ga ik er zelf heen! Met spandoek en voetbaltoeter.

Ik wil mee! met een voetbaltoeter :'D

AnotherZero
AnotherZero

AnotherZero is offline

[1166]
AnotherZero zei op 10 dec 2009 - 18:12:
(...)
Ik wil mee! met een voetbaltoeter :'D

allen daarheen dan (h)
- we hebben al een gans clubje (h)

+ dorien. ik blijk strijk liggen met al uw reacties jom xo

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 10 dec 2009 - 18:16:
Ik wil mee^^

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 10 dec 2009 - 18:33:
De kans dat hij überhaupt cel krijgt is heel erg klein. Hallo, als ik 5 jaar krijg voor elke keer dat ik iemand een mep verkoop krijg ik (pakt een rekenmachine en kladblok) minstens 8927893278973569671530 jaar cel.

Als er een rechtzaak komt, kom ik! *evilsmile*

MiharuxCB
MiharuxCB

MiharuxCB is offline

[3]
MiharuxCB zei op 10 dec 2009 - 20:11:
Grrr...!!
Ik word gek ervan!
Ik ben vanplan er heen tegaan als hij dat wel moet, ik zal die rechter eens goed willen spreken... die arme Tom!
Hij is totaal ontschuldig en het was zelfverdeging!
Ik ben echt woest!
Dat wijf is echt dom en belachelijk en die vriendeninnetjes van haar erbij ofcourse, van mij part mogen die dood [endat zeg ik niet snel over personen]
Ik wou dat ik letterlijk alles kon zeggen wat ik denk en voel.

BELACHELIJK DIT!
TOM KAULITZ KRIJGEN ZE TOCH NEVER IN DE BAK, IEDER FAN ZAL ER VOOR ZORGEN DAT HETNIET GEBEURD!!


Maar als het wel gebeurd, dan is het einde van Tokio Hotel.. Dat mag niet gebeuren!!!!!!

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 11 dec 2009 - 20:22:
Ik ga mee.
Van mijn Tomi moeten ze afblijven. ()
*Knuffelt Tom*

He, dat is misschien de reden dat hij er op dat ene filmpje zo zieligjes uitziet.
Poor he.

XAngelGiirlX
XAngelGiirlX is offline

[811]
XAngelGiirlX zei op 11 dec 2009 - 23:19:
Mensen zouden zeggen:
"Omdat het niet op dezelfde dag is gebeurt (nu praat ik over de voorvallen), telt het niet mee en is Tom de schuldige, want hij had geen fysiek geweld moeten gebruiken. Perrine was ook fout, maar zij sloeg niet. Tom had zich in moeten houden en het moeten melden aan de politie."

En ja, het liefst zou ik willen dat het zo niet zou zijn, maar het is dus wel zo...
Tom had geen fysiek geweld mogen gebruiken in eerste instantie...
Maar als je dan terug gaat kijken naar wat er allemaal is gebeurd vind ik het eigenlijk best wel raar...
Zij mogen wel fysiek en mentaal geweld gebruiken op hun moeder, maar Tom mag niet fysiek geweld gebruiken als hij die stalking, die aanval en al die andere dingen heeft moeten doorstaan? Dat slaat toch gewoon nergens op?
Tom is gewoon hartstikke onschuldig...
perrine de bak in!

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 11 dec 2009 - 23:22:
Hmm
Perrine de bak in draaien helpt ook niet veel, want dan gaat de rest van haar 'gang' wel op wraak zinnen.
Dikke vette werkstraf op een plek waarvan al de TH-fans weten waar het is.
Dat zal haar leren!

XAngelGiirlX
XAngelGiirlX is offline

[811]
XAngelGiirlX zei op 11 dec 2009 - 23:25:
Kayley wordt gewelddadig x'D
Maarja...
Zij is niet de enige die geweld heeft gebruikt hè?
Ook die anderw wijven...
Dus die zouden ook straf moeten krijgen

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 11 dec 2009 - 23:31:
Hmm
Met z'n allen werkstraf op de gemeentedienst van Essen. Heb daar ten eerste mijn connecties, en ten tweede kan ik ze dan een lesje leren.

Zoals ik al eerder zei: Van mijn Tomi blijven ze af!

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 12 dec 2009 - 9:58:
Wie gaat er mee naar de rechtzaal als die zaak voorkomt?? =D Serieus, ik wil dat die rechtzaak uitgezonden wordt, en anders ga ik er zelf heen! Met spandoek en voetbaltoeter.

Dat wilde ik ook zeggen, maar je was mij dus voor..
Ik zou er serieus heen gaan!
Voor de steun en even aan de media zeggen wat wij -de échte fans, en niet van die stalklosers- er van vinden.
Als het nou eens écht serieus neemt, dan zit Tom gewoon in de bak O.O
Of ze kunnen hem uitbetalen [let's hope]
Maar zo niet, dan 5 jaar, 5 jaar! Straks doen ze onze mooiboy iets aan :'[

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 12 dec 2009 - 11:52:
:'[ Nee Tom geen 5 jaar !

we gaan hem helpen uhm HANDTEKENINGEN VERZAMELEN OFZO

iets tenminste x.x

of we sparen geld om er naar toe te gaan?

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 12 dec 2009 - 12:58:
(...)
Dat wilde ik ook zeggen, maar je was mij dus voor..
Ik zou er serieus heen gaan!
Voor de steun en even aan de media zeggen wat wij -de échte fans, en niet van die stalklosers- er van vinden.
Als het nou eens écht serieus neemt, dan zit Tom gewoon in de bak O.O
Of ze kunnen hem uitbetalen [let's hope]
Maar zo niet, dan 5 jaar, 5 jaar! Straks doen ze onze mooiboy iets aan :'[


5 JAAR?!?
Nooo!
Ewa
Nee, dat gaan ze ons écht niet aandoen! Echt niet!
Bluh
Dan ga ik zwaar in protest

BliebX
BliebX

BliebX is offline

[461]
BliebX zei op 12 dec 2009 - 13:19:
Als het 5 jaar is, ga ik daar persoonlijk heen! en sleur ik jullie ook mee ik heb het idee dat het 2 maandjes sparen is voor mij



1 2 3