Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Dit is niet meer normaal.

Dit is niet meer normaal.

1 2
Discoverxme
Discoverxme

Discoverxme is offline

[104]
Discoverxme zei op 11 dec 2009 - 18:09:
En dit is serieus gewoon niet meer normaal..
Sorry als de mensen dit niet interesseert maar ik moet dit kwijt...
Een meisje uit mijn klas die spijbelt echt heel vaak, en dit keer had ze een smoes ‘ik moet de mexicaanse griepprik halen’. Niks mis mee maar dat kon maar tot vorige week vrijdag.. Nu had mijn vriendin uit mijn klas tegen haar gezegd: "Je kan toch geen prik meer halen? Dat was toch tot vorige week?"
Gaat dat kind helemaal schelden enzo.. En toen zei ze; "Jij gaat zien, morgen na school."
En geloof me of niet, nu ligt mijn vriendin die had gezegd dat je geen prik meer kan halen, thuis met een hersenschudding en een blauw oog...
Die spijbelaar had haar vanmiddag na schooltijd in elkaar geslagen.. Ze heeft echt geluk dat ik er niet bij was want ze had voor een half jaar in coma gelegen... Serieus, mensen moeten niet aan mijn vrienden komen.
Dit is toch geen reden om iemand in elkaar te slaaan?!! *zucht gefrustreerd*
Sorry hoor als ik voor dit geen topic mag aanmaken, maar ik moest even mijn hart luchten..

En om dit topic een beetje nuttig te houden, hebben jullie ook eens zoiets meegemaakt of gehoord?



Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 11 dec 2009 - 18:12:
Dat is echt klote. o.o
Sla haar een ander keertje in elkaar.
Oh, dat is niet lief van mij.
Buh...

Nee, niet zóiets, maar er gebeurt genoeg hier in mijn dorp en omstreken.
Bijvoorbeeld een chirofuif waar 8 politiecombi's moeten komen aandraven om de vechtjassen uit elkaar te halen

Discoverxme
Discoverxme

Discoverxme is offline

[104]
Discoverxme zei op 11 dec 2009 - 18:14:
Nee, niet zóiets, maar er gebeurt genoeg hier in mijn dorp en omstreken.
Bijvoorbeeld een chirofuif waar 8 politiecombi's moeten komen aandraven om de vechtjassen uit elkaar te halen


Dat doet me denken aan hooliguns die een feest verpesten :x

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 11 dec 2009 - 18:22:
Nou, dat was ook wel zo.

Junglefuif op Horendonk is echt iets waar heel mijn dorp een jaar naar uit kijkt. Dan is het vet griezelig in die tent, en de drank is spotgoedkoop, en iedereen blijft er vet lang. Dus echt mega gezellig.
Gaan Nouri en Bert ineens vechten, zijn zo twee jongens met een 'gang'. En heel die hun groepkes erbij. En ja, uiteindelijk 8 combi's.
De hele westside van die tent afgebrand. (Wraakactie van de broer van Nouri)
x.x

Discoverxme
Discoverxme

Discoverxme is offline

[104]
Discoverxme zei op 11 dec 2009 - 18:24:
Nou, dat was ook wel zo.

Junglefuif op Horendonk is echt iets waar heel mijn dorp een jaar naar uit kijkt. Dan is het vet griezelig in die tent, en de drank is spotgoedkoop, en iedereen blijft er vet lang. Dus echt mega gezellig.
Gaan Nouri en Bert ineens vechten, zijn zo twee jongens met een 'gang'. En heel die hun groepkes erbij. En ja, uiteindelijk 8 combi's.
De hele westside van die tent afgebrand. (Wraakactie van de broer van Nouri)
x.x


Mijn gott O.o
Dat noem ik dus letterlijk; een feest om nooit te vergeten...

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 11 dec 2009 - 18:25:
(...)

Mijn gott O.o
Dat noem ik dus letterlijk; een feest om nooit te vergeten...


Ik had mijn kaart, maar de dag ervoor werd ik ziek.
Geluk gehad, want Nouri&Bert kennende, lag ik nu nog steeds te creperen van de pijn.
Ja, Bert en Nouri zijn hatelijke personen en hebben om een reden die alvast iedereen wel weet een enorme drang om mij te moeten pesten, fysiek en mentaal.
Bert heeft 3 (Niet 2 maar 3 ) jaar en Nouri 1 jaar bij mij in de klas gezeten. x.x

Discoverxme
Discoverxme

Discoverxme is offline

[104]
Discoverxme zei op 11 dec 2009 - 18:28:
(...)

Ik had mijn kaart, maar de dag ervoor werd ik ziek.
Geluk gehad, want Nouri&Bert kennende, lag ik nu nog steeds te creperen van de pijn.
Ja, Bert en Nouri zijn hatelijke personen en hebben om een reden die alvast iedereen wel weet een enorme drang om mij te moeten pesten, fysiek en mentaal.
Bert heeft 2 jaar en Nouri 1 jaar bij mij in de klas gezeten. x.x


Ik haat ze nu al... Ik haat pestende mensen vooral omdat ze denken dat ze stoer zijn, maar in mijn ogen zijn ze echt een stuk papier dat ik door de wc spoel...
Hmm.. klink ik nu haatdragend? :x

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 11 dec 2009 - 18:31:
Hmm
Nee.
Je klinkt heel lief!

En ik zou ze ook graag doorspoelen, maar dat kan jammer genoeg niet.
Nouri zie ik gelukkig niet meer, maar Bert wel, elke fucking dag opnieuw.
Zijn 'gang' breidt zich steeds meer uit, en ik moet ze echt voorbij fietsen. Ja, dat maakt me bang.

Discoverxme
Discoverxme

Discoverxme is offline

[104]
Discoverxme zei op 11 dec 2009 - 18:35:
Hmm
Nee.
Je klinkt heel lief!

En ik zou ze ook graag doorspoelen, maar dat kan jammer genoeg niet.
Nouri zie ik gelukkig niet meer, maar Bert wel, elke fucking dag opnieuw.
Zijn 'gang' breidt zich steeds meer uit, en ik moet ze echt voorbij fietsen. Ja, dat maakt me bang.


Weetje, ik werd vroeger ook gepest en dat heeft me sterker gemaakt. Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen. ik help nu mensen die gepest worden. Hoewel mensen helemaal niet weten hoe ik ben.. Mensen denken dat ik super lief ben, schattig en weet ik veel wat ze allemaal achter mijn rug om zeggen.. Maar als mensen ruzie met me zoeken moeten ze voor me uitkijken. ik kan echt een bitch zijn.. En mijn vrienden weten dat... En als ik kon was ik naar je toegekomen om je te helpen =)
En dat meisje die mijn vriendin in elkaar heeft geslagen, heeft na de vakantie ook echt een probleem.. Ik moet alleen drie weken wachten tot ik haar zie en dan mag ik hopen dat ze komt en dat ze niet geschorst is...

Oké, dit was nutteloze informatie voor jou x'D

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 11 dec 2009 - 18:50:
Train ondertussen je spieren.
En geef haar een goeie mep namens mij

En het pesten heeft mij niet echt sterker gemaakt, juist zwakker. Ik ben emotioneel nog minder stabiel dan Tom Kaulitz op naaldhakken. o.o

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 11 dec 2009 - 20:33:
Dat is echt niet normaal. Echt niet. Was ze onder invloed van drank/drugs ofzo? Dat dóe je toch gewoon niet?.

Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt. Ben ik nu onwetend en naief?

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 11 dec 2009 - 20:46:
Oh.My.God,
Dat is echt niet normaal!
Watwel..Maargoed

Maar nee, ik heb ook nog nooit zoiets meegemakt.
Dus dan zijn we samen onwetend en naief.

VampireFangs
VampireFangs is offline

[4445]
VampireFangs zei op 11 dec 2009 - 21:35:
Oh Gott.
Eh, dat is dus echt zo heftig?
En best levenloos, van dat domme mens dan.
Dat is gewoon, levenloosheid.

Ik heb nog nooit zoiets mee gemaakt.

Discoverxme
Discoverxme

Discoverxme is offline

[104]
Discoverxme zei op 11 dec 2009 - 22:31:
Dat is echt niet normaal. Echt niet. Was ze onder invloed van drank/drugs ofzo? Dat dóe je toch gewoon niet?.

Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt. Ben ik nu onwetend en naief?


Nee.
Tenminste, niet tot zover ik weet. Maar ze heeft foute vrienden... Daar heb je het probleem dus al...

Scaramouche
Scaramouche

Scaramouche is offline

[120]
Scaramouche zei op 12 dec 2009 - 16:57:
Een vriend van mij werd afgeranseld omdat hij tegen een pestkop gezegd heeft dat hij moest ophouden met zijn vriendin haar leven te verzieken.
Hij heeft twee weken in het ziekenhuis gelegen.

En Kayley, zou het kunnen dat ik iets gehoord heb op de radio over die chirofuif? Nog niet zo lang geleden..

Scaramouche
Scaramouche

Scaramouche is offline

[120]
Scaramouche zei op 12 dec 2009 - 16:58:
En btw, het is idd écht niet meer normaal dat mensen in elkaar worden geslagen voor een futuliteit..
Maar wat doe je eraan? Als je iets zegt heb je het ook zitten. Dit soort dingen zijn echt hele moeilijke situaties.



1 2