Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 13

Offtopic 13

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 11 dec 2009 - 22:55:
Omdat je geen betere offtopic krijgt dan deze



NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 13 dec 2009 - 21:15:
ARGH.
Hoe stom kunnen mensen zijn! D;

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 13 dec 2009 - 21:15:
Rótmensen die jouw fanfictions stelen

Nu ben ik boos.
Heel boos.
Want dat is echt niet leuk meer. [goh, je meent het]

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 13 dec 2009 - 21:18:
Ik ben momenteel kwaad genoeg dat ik zo gaan janken --'

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 13 dec 2009 - 21:18:
Aahw ;c

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 13 dec 2009 - 21:20:
*biiiiig hug voor Dorien*

aaawh.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 13 dec 2009 - 21:23:
ughndoqgviewuieb
Echt, bah! Ik snap copycats niet? Als ik reacties krijg op dingen die ik schrijf, word ik van elke blij. Dat is niet echt uit te leggen, maar ik denk dat iedereen hier(of in ieder geval de meeste mensen) weet wat ik bedoel. Copycats kunnen toch nooit zo'n gevoel bij een reactie krijgen? Ik denk, dat ik alleen maar een groter schuldgevoel zou krijgen?
Mag ik die copycat persoonlijk in de Stille Oceaan droppen?

XAngelGiirlX
XAngelGiirlX is offline

[811]
XAngelGiirlX zei op 13 dec 2009 - 21:29:
Copycats hebben gewoon geen leven... Ze denken alleen maar vrienden te kunnen worden met mensen die dom genoeg zijn om erin te trappen dat het hun eigen verhalen zijn, ik vind dat zó zwak en zó zielig van die personen. Ze moeten echt gewoon een leven gaan zoeken!
En Dorien, jij mag niet stoppen met fanfics, want dan moeten wij jou ubercoole verhalen gaan missen en moeten we wachten tot er een boek van jou uit komt! Dat vinden wij helemaal niet leuk!
Denk ik

Maar ik snap het op zich toch wel dat je dan zo erover gaat denken...

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 13 dec 2009 - 21:38:
Ik wil iemand pijn doen, maar dat kan niet, want ik ben helemaal alleen op mijn kot.
[smerigste scheldwoord dat ik kan bedenken, maar dat typ ik hier niet, want ik ben een brave moderator]
Ik ga een fles witte wijn en een restje bailey's opzuipen, mss helpt dat. En als het niet helpt, kan het me alvast minder schelen.
VANDAAG IS OFFICIEEL EEN ROTDAG.

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 13 dec 2009 - 21:39:
Kijk je wel uit Dorien?

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 13 dec 2009 - 21:46:
ahw, Do. <3
die uitgeef-mensjes gaan heus niet meteen denken dat dat van jou het origineel niet is als iemand anders het heeft gestolen, hoor.
en stoppen met schrijven moet je vooral niet, want dan voel je je echt niet beter dan nu - of dat zou ik in ieder geval niet doen. hersenloze mensen moeten er ook zijn op de wereld, anders kunnen niet-hersenloze mensen niet laten zien dat ze niet hersenloos zijn, omdat ze zich dan niet kunnen vergelijken met andere. ikpraatonzin,eh?
sorry.

*knuffelt*
enalsikjouwaszouiknaarbuitenlopenendiefleswijntegeniemands
hoofdstukslaan,dathelptmeerdanopdrinken.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 14 dec 2009 - 7:03:
Beetje laat =
Dorien, ik weet dat het moeilijk is, maar laat je niet van de kaart brengen door zo'n voos mens dat denkt dat ze cool is omdat ze weet welk verhaal het beste is. (Dat van jou dus nvdr.)
En als die uitgevers jou niet geloven, dan komt heel FanFic wel even langs, dat heb ik er heus voor over en ik denk dat zowat iedereen hier dat er voor over heeft!

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 14 dec 2009 - 8:30:
Precies <'3

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 14 dec 2009 - 8:33:
uhu @ wat Kay zei. ^^

en - mijn moeder zei net dat je je hersens kunt beschadigen als je je haar niet goed föhnt. entoenlachteikhaarheelstiekemuit. maar - ze heeft wel gelijk - oké, niet als in 'je haar is niet goed droog, kijk, omg, je hersens beschadigen! ö' maar er zijn meer manieren om je haar niet goed te föhnen. als je jezelf knock-out slaat met zo'n ding föhn je ook niet goed, eh? en dan beschadig je je hersens ook. maar - eigenlijk zí­jn je hersens al beschadigd als je jezelf knock-out kan slaan met een föhn, ofnietsoms?
dus - je kunt je hersens pas beschadigen als je je haar niet goed föhnt als je hersens al beschadigd zí­jn, dus is het helemaal niet erg om je hersens te beschadigen als je je haar föhn, omdat ze dat al zijn, en dan on-beschadig je ze weer. en eigenlijk - eigenlijk is het dus alleen maar góed om je hersens te beschadigen als je je haar föhnt.
...

waaromzegikdit? ><

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 14 dec 2009 - 8:39:
KOL!
Ik moet nog naar school fietsen, en dat gaat een beetje moeilijk als ik de slappe lach heb x'D

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 14 dec 2009 - 8:40:
sorry. :x



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20