Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Haat aan mijn leerkracht economie.

Haat aan mijn leerkracht economie.

Scaramouche
Scaramouche

Scaramouche is offline

[120]
Scaramouche zei op 13 dec 2009 - 2:14:
Om te beginnen, JA, ik ga jullie lastigvallen met mijn zeikprobleem. Aangezien ik dit nergens anders kwijt kan zullen jullie toch even met mijn frustratie moeten omgaan.

Maar het zit dus zo:
Mijn examens zitten er sinds eergisteren op (iets waarover ik tevens helemaal blij ben) en om dat einde te vieren, zijn mijn vriendinnen (Cynthia, Maaike en Femke) en ik een namiddagje gaan shoppen in de stad. (Aalst.) We waren trouwens eerst van plan om naar New Moon te gaan, maar de cinema draaide hem alleen 's avonds en ik had gitaarles.
Maar goed, that's beside the point. Wat me dus dwars zit is het FEIT dat mijn leerkracht economie mijn zelfstandig werkje over 'Teambuilding' is KWIJTGERAAKT. En sterker nog, gisteren (tijdens mijn shopnamiddag) heeft ze mij gebéld (ja, echt wel!) om me te vragen 'of ik het nu éindelijk wil indienen'!
Om te beginnen was die deadline vandaag 1 maand geleden en vind ik het wel heel straf dat ze die dingen nu pas verbetert en dus nu pas ziet dat ze mijn werkje blijkbaar niet heeft, en ten tweede heb ik dat werkje dus wel degelijk ingediend (een weekenhalf later, ik heb mexicaantje gehad). Maar het komt er dus op neer dat ZIJ het kwijtraakte, en dat ik er mag voor opdraaien, want ik kan op geen enkele manier bewijzen dat ik het dus echt wel ingediend heb (bij ons op school is er zo een systeem dat elke leerkracht zijn eigen 'vakje' heeft op het secretariaat, en daar moet je taken inleggen die 'te laat' zijn e.d.). Maar goed, ze zei me dus dat het niet in haar vakje lag, EN IK HEB HET ER GVD PERSOONLIJK INGELEGD, IN HET JUISTE, want ik heb het twee maal nagekeken.
En ik stuur haar dan gisteren een mail of ik het dan tenminste mag doorsturen ofzoiets, want ja, het gaat wel om 15 rechtstreekse examenpunten. :s En dan antwoordt ze vandaag dat 'het te laat is om nu nog dat ding te verbeteren, want maandag moeten de rapportpunten ingegeven worden, en zijn het dan klassenraden - ik heb geen tijd meer.' (Tussen de lijntjes: 'vergeet het maar, eigen schuld'.)

WHAT THE FUCK?

Dat wil dus zeggen dat ik vijftien van de 120 punten dus gewoon NIET heb hé!
Kun je dat nu geloven? OMG!
En op de koop toe hé, wil mijn moeder me niet eens geloven. Ze denkt dat ik het NIET heb ingediend. Waarom zou ik in godsnaam een héél weekend aan zo'n stom zelfstandig werkje werken om het dan uiteindelijk niet af te geven? Dat is toch absurd?

WAAROM MOET IK ALTIJD DEGENE ZIJN DIE IN DIT SOORT SHITSITUATIES TERECHT KOMT? Gvd!

Mijn cijfers zullen weer reuze zijn. Tsss. Kutleerkracht dat het is.



En lelijk als de pest.