Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Hij heeft het.. Opnieuw...

Hij heeft het.. Opnieuw...

Minority
Minority

Minority is offline

[1084]
Minority zei op 14 dec 2009 - 22:34:
Mijn vriendje. Hij begint kanker te krijgen.. Opnieuw. O mijn God, ik word gewoon bang van die ziekte.
Damn, ik vind het zo eng. Hij doet grof tegen me, dan weer lief, dan hoor ik van een vriendin dat hij tegen haar zei; ik denk dat ik het verkeerde meisje heb gekozen. En nu hoor ik dit. Hij heeft waarschijnlijk opnieuw kans op kanker. Er zijn gezwellen in zijn rug en achter zijn oor gevonden.

Ik weet nu echt niet wat te doen, hij zegt dat hij soms niet weet wat hij zegt en vaak daardoor ruzies gaat zoeken bij mij. Maar ik haat dat gedrag van hem. Hij is soms jaloers om niets, mijn vriendinnen vertrouwen hem niet. Maar ik wel.. -is nu super bang-

Er is zelfs kans dat het dit keer echt erger wordt dan de eerste keer. Dat ik hem waarschijnlijk nooit meer terug ziet.. Zegt hij.



lOveYouX
lOveYouX

lOveYouX is offline

[1262]
lOveYouX zei op 14 dec 2009 - 22:39:
Sterkte meid,
Niet makkelijk voor jou, als je graag een luisterd oor wil? Je mag altijd iets sturen

<3.

Minority
Minority

Minority is offline

[1084]
Minority zei op 15 dec 2009 - 18:07:
Dank je..
Ik zal het onthouden.. ^^

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 15 dec 2009 - 20:47:
Agosh ;l
Héél veel sterkte <'3

Discoverxme
Discoverxme

Discoverxme is offline

[104]
Discoverxme zei op 15 dec 2009 - 20:55:
Heftig..
Ik wens jullie beide heel veel sterkte =)

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 15 dec 2009 - 21:22:
Heel veel sterkte,
Kanker is gewoon een rotziekte, iets waar bijna alle mensen vroeg of laat mee te maken krijgen (vrienden, familie of misschien jezelf).