Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Green Dream District

Green Dream District

1 2
xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 16 dec 2009 - 20:32:
Mensen, ik ben dood.
Ik doe technasium, dat betekend dat ik 6 uur per week O&O (Onderzoeken&Ontwerpen) heb. De eerste weken hadden we nog geen opdracht (omdat het bedrijf van onze opdacht nog geen tijd had om te komen). Om onze tijd toch 'nuttig' te gebruiken kregen we kleine opdrachten. Één daarvan was het bedenken van duurzame en milieubewuste ideeën. Onze docent, meneer Gerding, heeft de ideeën naar het televisieprogramma 'Green Dream District' gestuurd. Nu was het al zo dat ik 3 ideeën moest uitwerken maar vandaag kreeg ik weer een mailtje.

Hoi Danielle en Iris,

Het heeft even geduurd, maar bij deze willen we jullie laten weten dat wij jullie uitvinding voor Green Dream District zo leuk vinden dat jullie mee mogen doen aan het programma!! Jullie zijn door met het idee van de Dynamoeh.


(Iris is een klasgenoot van me, ze wil geen technasium doen maar moet het van haar ouders. Meneer Gerding heeft ons samen ingeschreven, ook al heeft zij niets gedaan.)

Om vragen over de Dynamoeh te voorkomen (naam is copyright bij Kayley): De dynamoeh is een loopmolen voor koeien. Onderaan een draaiende stang (die in beweging gezet wordt door koeien) zit een dynamo (en dan bedoel ik niet zo'n ding op je fiets ). De dynamoeh wordt geplaats voor een melkrobot, wil een koe gemolken worden (en dat willen ze, eten!) dan moet ze eerst door de dynamoeh. Door de dynamoeh wekt een koe zelf stroom op voor de melkrobot.

Even serieus, ik wil niet op televisie! Één keer was al erg genoeg en toen moest ik geen presentatie (van 1,5 minuut) geven.

Om dit topic een beetje nuttig te maken: Heb je tips om een presentatie te houden/tegen zenuwen? En ben jij ooit op tv geweest, en waarmee?



Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 16 dec 2009 - 20:36:
Ik ben al enkele keren op televisie geweest.
Een keer daarvan was omdat er een dolle koe was losgebroken, en die stormde door onze straat en ramde een auto van de weg. En aangezien ik op dat moment buiten was.

En een keer omdat we een lesmarathon hadden georganiseerd.
Toen kwam er een cameraploeg van vtm, voor in het nieuws. Ik heb netjes gezegd dat ik te moe was om te antwoorden (en eenmaal binnen heb ik gevloekt dat het niet schoon was)

Je moet het hele scenario een paar keer in je hoofd afspelen, dat zou werken volgens een tijdschrift dat ik ooit las.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 16 dec 2009 - 20:36:
En moet je nu weer benadrukken dat ik die naam heb bedacht?
Het was om te lachen!

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 16 dec 2009 - 20:54:
Dat moet ik benadrukken omdat die naam geniaal is XD. En ja, ik heb hem serieus zo genoemd. Wees blij, straks kennen de mensen die NGC kijken (en de Levi van Kempen fans) (en trouwens ook de Joris Putman fans) die naam. Celine, ik geloof dat ze meer kijkers krijgen dan jou optimistische -1, nu ben ik nog dooier x.x

KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 16 dec 2009 - 21:12:
ik heb live op TVLimburg gespeelt met de jeugdharmonie (of toch met 5 ervan)^^

en mijn tip tegen stress, MUSIC!!!!!

BliebX
BliebX

BliebX is offline

[461]
BliebX zei op 16 dec 2009 - 21:19:
oeehh, wel gaaf ^^
wij deden alleen van dat soort opdrachten en dan kon je een taart winnen [en nee, niet zo'n lullig taartje Hij werd gebakken door de vrouw van onze AK leraar, en die werkt in een bakkerij *_* mocht je zelf weten hoe je wilde dat de taart werd XD]

En ik heb geeeeen idee
ik ben like uhmm

1 keer met de koningin op tv geweest toen ik 4 was... [en toen riep ik haar terug toen ze weg liep ]
en met Man bijt hond een keer XD dat was bij een vriendin van mij, komen die gasten aanzetten met "mogen wij met jullie de dag doornemen" nou ik werd de volgende dag herkend door vele mensen, niet leuk XD
en daarna nog iets *dood* wnt toen liep ik in de stad met 2 vriendinnen, hadden we net iets gesloopt in de H&M geloof ik, liepen we maar snel naar buiten, komt er zo'n vrouw vragen of ze ons wat vragen mocht stellen, vriendin zegt ja, die vrouw vraagt wat we gedaan hebben, vriendin zegt dat Anna [die andere vriendin] net iets gesloopt had in de winkel en dat we toen maar naar buiten gingen --' *dood*
en ik geloof nog eens XD

ik denk uhh...
gewoon laten gebeuren?XD

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 16 dec 2009 - 21:22:
Ohman, dat herkend worden is niet leuk. In 2007 was ik bij de BZT show en ik wordt nogsteeds herkend!? Celine, ik hoop echt dat je gelijk hebt met je -1 persoon...

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 16 dec 2009 - 21:39:
ik was ooit vijfde bij een hele dode fotowedstrijd van het wnf, en toen was ik het nieuws.

en in stond in de krant met een sinterklaas intocht van lí¡ng geleden, op mijn vader's schouders, en ik zwaai heel dom.

engelukkigheeftniemandmeooitherkend. ^^

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 16 dec 2009 - 22:27:
JAMILA!
MET DE KONINGIN Ö
Ik zou me zooo cool voelen.
En jij bent echt vet slim.

Ik ben één keer op Nickelodeon geweest. Toen zat ik in groep zeven en gingen ze daar m'n haar invlechten. Met de Halloween-aflevering.
Alleen toen zag ik er vet dom uit XD
Edit: Dat programma-dingetje heette 'At Nick' ofzoiets.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 16 dec 2009 - 22:28:
JAMILA!
MET DE KONINGIN Ö
Ik zou me zooo cool voelen.
En jij bent echt vet slim.

Ik ben één keer op Nickelodeon geweest. Toen zat ik in groep zeven en gingen ze daar m'n haar invlechten. Met de Halloween-aflevering.
Alleen toen zag ik er vet dom uit XD
Edit: Dat programma-dingetje heette 'At Nick' ofzoiets.


Ik ga dat even opzoeken op internet.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 16 dec 2009 - 22:35:
(...)

Ik ga dat even opzoeken op internet.

*sterft*

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 16 dec 2009 - 22:41:
Kay, heef me een link als je het gevonden hebt *evilsmile*

AnotherZero
AnotherZero

AnotherZero is offline

[1166]
AnotherZero zei op 16 dec 2009 - 22:52:
ik ben ooit in een programma op ketnet geweest
-twee afleveringen-
met Heidi Lenaert (l)

& toen moest'k ook iets van een 2 minuten ofzo iets zeggen
gewoon goed voorbereiden, met andere mensen erover vlotjes praten
& yeah. idk (:
sccs xd
+ klinkt grappig xd die naam (y)

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 16 dec 2009 - 23:02:
Kay, heef me een link als je het gevonden hebt *evilsmile*

Hell, wat hebben jullie tegen mij?

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 16 dec 2009 - 23:18:
Niets, we zijn juist voor jou

BliebX
BliebX

BliebX is offline

[461]
BliebX zei op 17 dec 2009 - 15:27:
aahh, ik heb het boekje weer gevonden

http://nl.tinypic.com/usermedia.php?uo=t2QD%2BVcjymVgheDP2On4b4h4l5k2TGxc



1 2