Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Boem, dag verpest.

Boem, dag verpest.

TrouweLezer
TrouweLezer

TrouweLezer is offline

[96]
TrouweLezer zei op 18 dec 2009 - 20:46:
IK voel me kut, alsof ik haar inde steek heb gelaten.
W8 ik leg het wel even uit:
We zouden vandaag op school ontbijten en dan gaan bowlen.
Het ontbijten was zoveel fun! Naja daarna gingen we duss bowlen met heel de klas en nog een andere klas. Onze klas zou met de tram gaan en de ander klas met de fiets(juist ja in dit weer o.O). Onze klas stond te wachten bij de schoolpoort. Ik moet heel nodig naar de wc, dus was ik even snel gegaan. Maar juist toen ik net wegging gebeurde het.
Ik liep dus terug naar mijn klasje en hoorde geschreeuw.Ik dacht gelijk; "Ow crap, wat nou weer?" Iedereen stond rondom 2 auto's en sommige stonden te huilen. Dan zou je denken dat er iemand is aangereden, want dat is precies wat ik dacht. Ik ging rennen, want ik maakte me zorgen. Bleek Tessa daar op de grond te hebben gelegen. Ik was helemaal in shock, want haar bot stak een beetje uit. Het enigste wat ik toen had gedaan was naar haar staren en voor ik het wist liepen de tranen ookal over mijn wangen.
Op de bowlingbaan verliep het echt kut!

Ik ben ook helemaal verward. Ik weet niet of ik nou verdrietig moet zijn of boos of juist weer bly dat het ook erger had gekund. Ik weet het echt niet meer.

Ik weet nou ook niet hoe het met met haar is, want ik kon haar niet bereiken.

-zucht- Dat moest er gewoon ff uit.



Juliette
Juliette

Juliette is offline

[102]
Juliette zei op 18 dec 2009 - 20:59:
O.O
Arme jij, en arme Tessa ):
Ik ben ook helemaal verward. Ik weet niet of ik nou verdrietig moet zijn of boos of juist weer bly dat het ook erger had gekund. Ik weet het echt niet meer.

Het is logisch dat je nu verward bent. Je móet helemaal niet een bepaalde emotie hebben op zo'n moment. Het is voor iedereen anders. Het hoeft ook helemaal niet maar één emotie te zijn. Natuurlijk ben je verdrietig, maar dat betekent niet dat je niet blij mag zijn dat het niet erger is.

Ik hoop voor je dat je haar binnenkort kan bereiken, of anders iemand anders met nieuws.
Werkte de uitlaatklep een beetje?

<3

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 18 dec 2009 - 21:00:
Dat is best heftig.
En het is normaal dat je niet precies weet wat je hoort te voelen, maar je kan bij zoiets ook niet één gevoel voelen. Het is vrij logisch dat je al die dingen voelt.
Het is belangrijk dat je erover kan praten, en niet alleen met ons maar ook met een volwassene. Weet je moeder of vader het al?
Bel anders eens naar de moeder of zus of broer of vader ofso van Tessa, die weten vast wel meer.
*Geeft virtuele forumknuffel*
Het komt allemaal wel goed, optimistisch blijven denken.

TrouweLezer
TrouweLezer

TrouweLezer is offline

[96]
TrouweLezer zei op 18 dec 2009 - 21:20:
Dankje

Ik heb alleen het nummer van Tessa zelf, maar ik heb het al wel tegen me moeder gezegt en die zegt dat ik ff tijd moet nemen om het te verwerken.
Verder ken ik nog wel een andere Tessa waar ik al mijn probleempjes kwijt kan.

TrouweLezer
TrouweLezer

TrouweLezer is offline

[96]
TrouweLezer zei op 18 dec 2009 - 21:24:
Maar ik ben nu ook een heel ander iemand geworden, lijkt het.
Like, ik ben meestal het druktemaakertje. Maar nu juist weer totaal niet.
En ik vind het trouwens ook kut dat 2 jongens uit mijn klas het "overdreven" vonden dat we moesten huilen. Maar het is wel een persoon dat ik lief heb. Dat zij nou ongevoelig zijn, ja daarkan ik ook niks aan doen. Maar alle woede die ik had heb ik op hun afgereageerd.
Ik ben nu niet thuis, mijn moeder zei dat ik afleiding nodig had duss nu ben ik by me tante.

Juliette
Juliette

Juliette is offline

[102]
Juliette zei op 18 dec 2009 - 22:02:
Heb je geen klassenlijst waar een huisnummer of iets op staat ..?
En afleiding is goed, voor een tijdje.
Maar je moet wel ooit je probleem facen. Anders kan je het niet verwerken. En het lijkt me dat je het beeld van een vriendin met een uitgesteken bot wel moet verwerken.
En het is niet overdreven dat mensen moesten huilen. Het zijn gewoon jongens, het zijn gewoon eikels. Niets vanaan trekken!

<3

TrouweLezer
TrouweLezer

TrouweLezer is offline

[96]
TrouweLezer zei op 18 dec 2009 - 22:20:
Jaa dat blaadje ben ik dus kwijt.
En die jongens zijn er inmiddels al achtergekomen dat ik echt pissig op ze ben.
Vooral na de reactie: "Waarom zoveel huilen, er is toch niemand dood ?!"
Toen stopte de tijd ff.
SOMMIGE jongen hebben gewoon geen ziel.

TrouweLezer
TrouweLezer

TrouweLezer is offline

[96]
TrouweLezer zei op 20 dec 2009 - 0:05:
M&A get a life.