Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen n schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Jouw CTRL+V 2

Jouw CTRL+V 2

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 23 dec 2009 - 22:56:
Ollaah ~ <'3
Plak hier wat op je Klembord zit ^w^
Ofterwijl; Klik gewoon "CTRL+V" of "Rechtermuisklik -> Plakken"



VampireFangs
VampireFangs is offline

[4445]
VampireFangs zei op 10 feb 2010 - 18:42:
http://www.youtube.com/watch?v=-Qb2wkQ25rU&feature=player_embedded

_
Hardshocking.

KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 12 feb 2010 - 11:47:
La madre de los Kaulitz en una revista

ging dat vertalen, aangezien ik geen spaans versta

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 12 feb 2010 - 16:48:
niks


letterlijk

VampireFangs
VampireFangs is offline

[4445]
VampireFangs zei op 12 feb 2010 - 18:24:
Strange- Tokio Hotel & Kerli

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 12 feb 2010 - 18:27:
1000, dingen die je kunt doen om je niet te vervelen:
1. Ga kwijlen.
2. Ga naar Bill staren.
3. Ga lezen.
4. Ga film kijken -horror, hinthint-
5. Televisie kijken
6. VAMPIRE KNIGHT <3.<3
7. Schrijven
8. MUZIEK meezingen<3.<3
9. Makbule vervelen, zodat jullie samen kunnen vervelen als deze tips niet werken. Omdat ik niets meer weet :x



XD de niet verveel ding van Makbule

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 12 feb 2010 - 18:34:
Rit09934

Whatthefack :l
Mn moeder zat op de laptop, wat die heeft uitgespookt weet ik niet hoor. :l

VampireFangs
VampireFangs is offline

[4445]
VampireFangs zei op 12 feb 2010 - 18:40:
Hele hoofdstuk addo ;x

XAngelGiirlX
XAngelGiirlX is offline

[811]
XAngelGiirlX zei op 12 feb 2010 - 18:52:
Strange - I am so afraid
Strange - I am so afraid
All I feel is strange

Omdat ik even op thwl.nl de tekst aan het verbeteren was x'D

VampireFangs
VampireFangs is offline

[4445]
VampireFangs zei op 12 feb 2010 - 19:18:
1000, dingen die je kunt doen om je niet te vervelen:
1. Ga kwijlen.
2. Ga naar Bill staren.
3. Ga lezen.
4. Ga film kijken -horror, hinthint-
5. Televisie kijken
6. VAMPIRE KNIGHT <3.<3
7. Schrijven
8. MUZIEK meezingen<3.<3
9. Makbule vervelen, zodat jullie samen kunnen vervelen als deze tips niet werken. Omdat ik niets meer weet :x



XD de niet verveel ding van Makbule


Hhahah Sukistein XDD

butcherknife
butcherknife

butcherknife is offline

[195]
butcherknife zei op 12 feb 2010 - 19:18:
Nee laat maar, dat is een understatement, het is er net een ontplofte bom


hehe ja, van zonnige dagen ^^

@Tessa: hehe, ik lig plat ^^

chiboebel
chiboebel

chiboebel is offline

[394]
chiboebel zei op 15 feb 2010 - 8:16:
noppes

KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 15 feb 2010 - 9:57:
. Oke, ander onderwerp. Jullie raden nooit wat ik voor mijn verjaardag krijg van mijn nonkel! Als we het toch niet raden begin ik er niet aan. Een auto! Ik mag volledig zelf kiezen de welke! Gelukzak, hadden wij ook maar een miljonair als nonkel. En waren wij ook al maar achttien. Mompelt Bill er achteraan. Wat ga je kiezen? Wat denk je zelf? Nee Toch wel! Ga weg! Jij krijgt serieus een Audi R8 voor je verjaardag?! Jep. Nou, veel plezier dan. Bill, doe even normaal. We weten dat je boos bent op Herke maar wees nu even gewoon jaloers op die pipo hier. Hij neemt een laatste trek van zijn sigaret en trapt hem dan uit zodat ik even twijfel of hij me wel gehoord heeft. Dan wend hij zich tot Andreas. Die nonkel van jou, die weet toch dat Tom en ik je beste vrienden zijn hé? Andreas barst in lachen uit. En we hebben onze Bill terug. Zeg ik terwijl ik mijn hoofd schud. Tuurlijk, en welke auto zou jij willen? Lamborghini Diablo! Geen denken aan! Roep ik meteen. Wat is er mis mee? Vanalles! Ofja, het feit dat het een tweepersoons auto is zorgt voor veel problemen. Zoals? Een, onze afspraak vergeten? Welke afspraak? Onderbreekt Andreas me. Bill en ik kopen later samen een huis en we nemen veel honden. Waar moeten we die beesten laten? In jouw auto? Probeert Bill. Twee, dat wil zeggen dat er geen achterbank is, en dat is dus een probleem als ik eens met jouw auto weg ben. Neem je eigen auto dan. Drie, waar ga jij al je tassen laten bij je maandelijkse shopuitstappen? Op de passagierszetel? En waar moet het slachtoffer dan zitten dat meegaat om je tassen te dragen? Euhm Waarom zou je die auto willen? Hij ziet er leuk en duivels uit! Ik zucht, bij hem is het uitzicht altijd het belangrijkste. En welke auto wil jij dan? Een cadillac escalade! Veel ruimte EN een achterbank!

euhm, een stukje Leugens en gedachten, nieuw verhaal van mij, maar staat nog niet op FF....

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 15 feb 2010 - 14:20:
Het was de laatste kerstvakantie die Lucas doorbracht in de grote villa van zijn grootvader, in het gezelschap van de gehele familie Veraert. Niemand had op dat moment, in de vroege ochtend van 23 december 2000, kunnen voorspellen dat die familie, die allen zon goede band hadden met elkaar, slechts drie maanden later in een hevig conflict zouden gaan en zo die goede band verscheuren.
Lucas zat in de met leder bekleedde fauteuil voor het haardvuur en schudde de poedersneeuw uit zijn blonde piekhaar. Zijn wangen en vingers zagen even rood als de wollen trui die hij droeg. Naast hem zat zijn opa, met een kinderlijke glans in zijn lichtblauwe ogen. Hij stak zijn pijp aan en klemde het ding tussen zijn lippen, terwijl hij een de smaragdgroene muts van zijn donzige, witte haar trok.
Lucas, mijn jongen, kom eens wat dichter zitten.
De knaap, want met zijn vijftien jaar oud en slechts één meter vijftig groot kon men hem moeilijk anders noemen, schoof naar hem toe en keek aandachtig naar de bewegingen die de oude man maakte. Met een soepele beweging ging zijn hand in zijn broekzak en als gebalde vuist kwam hij er weer uit. Lintjes en een stuk van een oud, lichtbruin pakpapier waren duidelijk te zien tussen de smalle, ranke vingers.


Iets dat ik Suk wou laten lezen, maar toen pas zag ik dat ze offline was.

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 15 feb 2010 - 14:44:
Take this to your grave


album van Fall Out Boy _

VampireFangs
VampireFangs is offline

[4445]
VampireFangs zei op 15 feb 2010 - 16:22:
Liebe ist, so wie du bist.

NENAAA, dí»h :3



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20