Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » FanFiction promoten » The Suicide Chronicles

The Suicide Chronicles

1 2 3
CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 24 dec 2009 - 0:52:
Gezocht: tien personages die ik mag vermoorden.
You know the drill, people.
Laat je gaan!

Naam;
Leeftijd;
Geslacht;
Uiterlijk + Foto;
Karakter;
Geschiedenis;
Hobby's;
Extra;


1. Daan
2. Alicia
3. James
4. -
5. Gaëlle
6. Kaede
7. Ophelia
8. Ocean
9. Lucy
10. -

<3 Dorien



Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 24 dec 2009 - 0:55:
Count me in.

But euhh, wat moet je precies allemaal weten?

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 24 dec 2009 - 0:58:
Ik doe ook

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 24 dec 2009 - 1:00:
Staat lijstje bij.

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 24 dec 2009 - 1:02:
Ikdoe het morgen is dat goed ! Hou een plek voor mij over

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 24 dec 2009 - 1:19:
Naam; Gaëlle Monterlieux
Leeftijd; 21
Geslacht; Vrouw
Uiterlijk + Foto; Is vrij klein van gestalte, heeft ravenzwart haar tot haar schouders en de meest doordringende, grijze ogen die iemand zich kan voorstellen. Ze is vrij plat, en kan nog makkelijk doorgaan als zestienjarige.
Karakter; Vrij kinderachtig. Stelt haar leven voor als een sprookje, neuriet heel de dag door liedjes en is niet chagrijnig voor te stellen, laat staan dat ze dat dan ook ooit echt is. Ze is gewoon altijd vrolijk. Heeft een enorme naïviteit.
http://th00.deviantart.net/fs38/300W/i/2008/325/2/e/Me_and_the_piano_by_Lucy_art.jpg
Geschiedenis; Heeft een vrij strenge jeugd achter de rug, maar voor de rest ging alles vlotjes. Alleen heeft ze nooit haar grootouders nooit gekend omdat ze een 'laatkomertje' is. Ze is ruim 15 jaar jonger dan haar twee broers, Jasper en Kevin.
Hobby's; Piano, toen ze zes was, werd ze verplicht pianoles te gaan volgen.
Extra; Heeft een fascinatie voor vlinders.

[Volgens mij kan je hier echt niets mee. ><]

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 24 dec 2009 - 1:25:
Ik kan iedereen gebruiken.
Iedereen gaat dood (:

Gaëlle wordt hoofdstuk 5.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 24 dec 2009 - 1:25:
+ meerdere personages maken mag, as usual ^^

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 24 dec 2009 - 1:26:
Hmm, ik ga dan nog een beetje denken.
Misschien beter eerst hoofdstuk 10 afronden, dan kan ik Word afsluiten.
><

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 24 dec 2009 - 1:35:
Naam; Ophelia Monterey
Leeftijd; 18
Geslacht; female
Uiterlijk + Foto; lang, bruinblond haar, blauwe ogen, tenger, nogal hippie.
http://img64.imageshack.us/img64/5480/aaazv.jpg
Karakter; ze lijkt een enorme gangmaker, iedereen kent haar als de vrolijke, relaxte meid met de grote bek, maar stiekem is ze nog meer fucked up dan ze denken.
Geschiedenis; enig kind, pubert al sinds haar twaalfde, rookt/drinkt/drugt/feest erop los, met heel veel verschillende jongens en meisjes.
Hobby's; feesten en liegen.
Extra; /

Adí´h, ik kan me echt niet inhouden ^^

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 24 dec 2009 - 1:36:
Ahja, ik hoor nu zelf te schrijven, maargoed

Naam: Alicia Homs
Leeftijd: 17
Geslacht: Vrouwelijk
Uiterlijk: Ze is niet erg lang, ongeveer 1 meter 65. Haar postuur is normaal en ze heeft een C-cup. Haar donkerbruine haar valt tot ongeveer 15 centimeter onder haar schouders. Ze draagt blauwe lenzen maar de natuurlijke kleur van haar ogen is donkerbruin.
Foto:http://www.travelguideformen.com/articles/images/seductive-look-brazilian-girl.jpg
Karakter: Van buiten lijkt ze heel zelfverzekerd. Op school staat ze bekend als één van de populairdere mensen, maar ze heeft zichzelf tot die positie gewerkt met de ene leugen na de andere. Ze kan keihard zijn tegenover mensen, een echte bitch zoals er op elke school rondloopt. Maar achter dit masker gaat een gebroken hoopje mens schuil, dat vast zit in een web van leugens.
Geschiedenis: Toen ze 6 was vluchtte haar familie vanuit Pakistan naar Nederland. Ze hebben tot haar 12e in verschillende opvangcentra gewoond. Daarna kochten haar ouders een krap rijtjeshuis. Vlak voor ze 14 werd kregen ze een verblijfsvergunning. Haar ouders werken nu allebei 6 dagen per week om de hypotheek te kunnen betalen. Op de basisschool is zee één keer blijven zitten. Ook bleef ze in de 2e zitten. Dit jaar wordt ze achttien en doet ze haar eindexamen, als is het de vraag of ze die zal halen.
Hobby's: Msnen en verschillende internetfora bijhouden. Ook houdt ze van gitaar spelen.
Extra's: Ze is enorm bang voor vuur. Ook al pest ze mensen die er anders uitzien (om er bij te horen), stiekem heeft ze heel veel respect voor ze.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 24 dec 2009 - 1:45:
Danke, Daantje

+ ik kan ook een paar jongens gebruiken!

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 24 dec 2009 - 1:47:
Oehh, ik ga een jongen bedenken.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 24 dec 2009 - 1:50:
Ik ook!

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 24 dec 2009 - 2:03:
Naam; Daan Kenis
Leeftijd; 18
Geslacht; Man
Uiterlijk + Foto; Zijn donkerbruine krullen zijn ronduit chaotisch te noemen. Zijn wenkbrauwen zijn dikker dan die van een normale mens. De rest van zijn gezicht is vrij fijn. Hij is om en bij de 1m80 en ziet er vreselijk slungelig uit. (Isq hij ook)
http://th07.deviantart.net/fs13/300W/f/2007/049/8/c/A_boy__colour_version_by_Wildwood_flower.jpg
Karakter; Heeft een hekel aan alles dat 'normaal' is. Heeft steeds de neiging zijn muziek (metal, rock, en dergelijke) met de rest van de wereld te delen. Heeft altijd een antwoord klaar, zijn mening gaat meestal radicaal in op alle normen en regels van de samenleving. Is stiekem een romanticus.
Geschiedenis; Werd vroeger al gepest om zijn muzieksmaak. Heeft op het middelbaar niets anders gedaan dan zijn vroegere pesters het leven zuur gemaakt, voor alles wat nog belangrijk was had hij geen tijd meer. Heeft daardoor geen diploma. Zijn ouders zijn gescheiden, hij bracht de week door bij zijn moeder en het weekend bij zijn vader, tot hij een half jaar geleden introk bij Pieter, een vriend die eveneens geobsedeerd is door Metal en alles wat er rond hangt.
Hobby's; Muziek luisteren
Extra's; Twijfelt over zijn geaardheid.


Buh, het is laat. ><

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 24 dec 2009 - 2:08:
En zo heb ik mijn openingspersonage

+ het worden geen van allen 'klassieke' zelfmoorden, niet lezen als je er niet tegen kan.



1 2 3