Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Oscar Wilde

Oscar Wilde

Scaramouche
Scaramouche

Scaramouche is offline

[120]
Scaramouche zei op 9 jan 2010 - 0:55:
Jep!

Ben dinsdag met school naar Dilbeek getrokken om een 'The importance of being Earnest', dat is een toneelstuk geschreven door (de geniale) Oscar Wilde, te gaan bekijken.
En het was geweldig. Ik heb verdorie spijt dat ik nooit eerder het initiatief genomen heb om één van zijn toneelstukken te gaan bekijken.
Maar goed, het stuk werd (gelukkig) opgevoerd door een Brits gezelschap, een Londens om correct te zijn. (Fantastisch accent trouwens!)
Maar nu wou ik het graag even hebben over Oscar Wilde. Wat weten jullie over hem en wat vinden jullie van hem?
En geef de naar jouw mening beste qoutes even door hé!

Ik heb ondertussen al een beetje bijgelezen over hem, en ik ben tot de conclusie gekomen dat er eigenlijk maar één woord bestaat dat hem op het lijf geschreven is; punk. Hoe belachelijk dat ook mag klinken.

Oké, dat was het.

Jelyn x

En ik weet dat het een beetje laat is enzo, maar ik heb er de kans nog niet echt voor gehad hier op FF. Dus bij deze:

GELUKKIG NIEUWJAAR IEDEREEN!



Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 9 jan 2010 - 1:01:
Ik moest een powerpoint over toneel in de 18de tot de 20ste eeuw maken, en Oscar Wilde hoorde daar ook bij.
Ik vind hem awesome <3
En zijn volledige naam is cuwl (Oscar Fingal O'Flahertie Wills Wilde)

TAMschrijft
TAMschrijft

TAMschrijft is offline

[92]
TAMschrijft zei op 19 jan 2010 - 21:20:
Oscar Wilde is gewoon intrigerend en geweldig.

When people agree with me I always feel that I must be wrong

Cynism is knowing the price of everything and the value of nothing

De reden dat we zo graag achter de geheimen van anderen komen is dat het de aandacht van onze eigen geheimen afhoudt

Als een vrouw zegt dat ze niet gevleid kan worden, zeg haar dan dat het waar is, dan voelt ze zich gevleid


xx
Tamara