Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Vragenlijst

Vragenlijst

1 2
CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 9 jan 2010 - 15:13:
[Nieuw topic, getsjoept van een ander FF-forum en lichtjes aangepast]

1. Hoe lang schrijf je al fanfictions?
2. Waarom fanfiction?
3. Over welk onderwerp [band/boek/serie] schrijf je het meest?
4. In welk lettertype schrijf je?
5. Lees je zelf ook veel verhalen fanfics, en op welke sites?
6. Schrijf je meteen op pc of werk je ook op papier?
7. Welke thema's spreken je het meest aan?
8. Geef je zelf veel comments op andere verhalen, of ben je eerder een stille lezer?
9. Krijg je liever opbouwende kritiek of heb je liever de reactie 'leuk, verder'?
10. Wat vind je je beste verhaal tot nu toe?
11. Wie vind je hier een goede schrijver?
12. Wat is de mooiste fanfic die je ooit hebt gelezen?



XAngelGiirlX
XAngelGiirlX is offline

[811]
XAngelGiirlX zei op 11 jan 2010 - 18:37:
1. Hoe lang schrijf je al fanfictions?
-3 jaren.
2. Waarom fanfiction?
-Omdat je er veel fantasie in kunt leggen en toch iets boeiends kunt schrijven.
3. Over welk onderwerp [band/boek/serie] schrijf je het meest?
-Tokio Hotel/Cinea Bizarre
4. In welk lettertype schrijf je?
-Tahoma (grootte 8.)
5. Lees je zelf ook veel verhalen fanfics, en op welke sites?
-Ja! Hier.
6. Schrijf je meteen op pc of werk je ook op papier?
-Ligt eraan wanneer ik mijn inspiratie krijg.
7. Welke thema's spreken je het meest aan?
-De heftigere thema's.
8. Geef je zelf veel comments op andere verhalen, of ben je eerder een stille lezer?
-Ligt eraan of ik er zin in heb.
9. Krijg je liever opbouwende kritiek of heb je liever de reactie 'leuk, verder'?
-Liever opbouwende kritiek, want dan weet je wat je eventueel kan veranderen.
10. Wat vind je je beste verhaal tot nu toe?
-Music is the key to friendship.
11. Wie vind je hier een goede schrijver?
-Dorien, Yasmine, Kayley, Julia en nog veel meer mensjes. :'D
12. Wat is de mooiste fanfic die je ooit hebt gelezen?
-Zwijgplicht van Mara (NekoWrites).

PumpkinQueen
PumpkinQueen

PumpkinQueen is offline

[32]
PumpkinQueen zei op 12 jan 2010 - 21:36:
1. Hoe lang schrijf je al fanfictions? Goh. -telt-. 7 jaar. Maar ik heb daarin vier volledige jaren in het Engels geschreven.
2. Waarom fanfiction? Voor fanfiction kan ik korte verhaaltjes schrijven, als ik aan een OF begin ben ik maanden bezig voordat ik eindelijk een hoofdstuk af heb waar ik tevreden mee ben.
3. Over welk onderwerp [band/boek/serie] schrijf je het meest? Ligt aan de tijd van het jaar, van wat ik op dat moment fan ben. Op dit moment is het Black Cat, maar over een paar weken verandert dat weer...
4. In welk lettertype schrijf je? Calibri, Comic Sans en heel soms Verdana.
5. Lees je zelf ook veel verhalen fanfics, en op welke sites? Ik ben begonnen op ff.net, maar tegenwoordig is het Lunaescence. Quizilla is een site die ik probeer te mijden, tenzij ik me verveel.
6. Schrijf je meteen op pc of werk je ook op papier? Depends, meestal schrijf ik op pc (-is getrouwd met Word 2007-). x3 Ik schrijf trouwens alleen maar met potlood.
7. Welke thema's spreken je het meest aan? Fantasy, romantiek. Reader-inserts!
8. Geef je zelf veel comments op andere verhalen, of ben je eerder een stille lezer? Zeer stil. Als iemand me vraagt zal ik wel lezen en reageren, maar verder ben ik een échte ghost reader. Te verlegen, gok ik.
9. Krijg je liever opbouwende kritiek of heb je liever de reactie 'leuk, verder'? Ik ben met allebei even blij. Nee, serieus.
10. Wat vind je je beste verhaal tot nu toe? Dx Op deze site? Geen. In het algemeen? x3 Ik ben wel trots op een OF die ik ooit geschreven heb.
11. Wie vind je hier een goede schrijver? -kent niemand- Oh. Ik voel me zielig nu...
12. Wat is de mooiste fanfic die je ooit hebt gelezen? Uh. Pas? Geen idee,...

KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 12 jan 2010 - 21:46:
Amy, hoe durf je??!!

ZEGGEN DAT JE NIEMAND KENT??!!!

Tellen ik en Tara ineens niet meer mee jou raar wereldje??!!

PumpkinQueen
PumpkinQueen

PumpkinQueen is offline

[32]
PumpkinQueen zei op 12 jan 2010 - 21:50:
^ Wieeh? x3
Maar ik kan geen oordeel geven als ik niets anders ken. Dat is niet objectief enzo... =)

TAMschrijft
TAMschrijft

TAMschrijft is offline

[92]
TAMschrijft zei op 19 jan 2010 - 17:36:
1. Hoe lang schrijf je al fanfictions? Sinds mijn elfde.
2. Waarom fanfiction? Alleen fanfiction plaats ik op het internet. Ik schrijf ook non-fanfiction, maar die laat ik alleen aan Julian lezen.
3. Over welk onderwerp [band/boek/serie] schrijf je het meest? Momenteel Tokio Hotel, over een andere band heb ik nog nooit iets geschreven.
4. In welk lettertype schrijf je? Verschilt per verhaal. Een verhaal is net als een mens: de een staat groen en een broek heel mooi, de ander zie je liever in een jurk.
'Bye bye beautiful' schrijf ik in Sylfaen, lettergrootte 11.

5. Lees je zelf ook veel verhalen fanfics, en op welke sites? Meestal heb ik niet veel tijd om ook nog te lezen, maar ik probeer hier wat te lezen.
Iemand nog suggesties?

6. Schrijf je meteen op pc of werk je ook op papier? Sommige stukjes zijn ontsprongen aan een paar krabbels op papier, maar ik werk voornamelijk op de pc.
7. Welke thema's spreken je het meest aan? Liefde, mysteries, moord.
8. Geef je zelf veel comments op andere verhalen, of ben je eerder een stille lezer? Als ik een verhaal lees, zal ik altijd een reactie neerzetten. Misschien niet bij elk hoofdstuk, maar wel zo vaak mogelijk.
9. Krijg je liever opbouwende kritiek of heb je liever de reactie 'leuk, verder'? Zolang het op een aardige manier wordt gebracht liever opbouwende kritiek.
10. Wat vind je je beste verhaal tot nu toe? Mijn beste verhaal. Dat verschilt. Mijn beste verhalen zitten in mijn hoofd, die droom ik overdag.
11. Wie vind je hier een goede schrijver? Mm. Ik heb eigenlijk nog best wel weinig gelezen hier. Ik kan me een verhaal herinneren toen ik nog een ander account had, die greep me erg aan. Maar wie die geschreven heeft en hoe het verhaal heet? Geen idee.
12. Wat is de mooiste fanfic die je ooit hebt gelezen? De mooiste fanfic ooit. Die staat niet meer op het internet, ben ik bang. Het heeft ook meerdere titels gehad: Anna+Sirius: laatste jaar. Van de schrijfster heb ik gehoord dat het nu 'Anna en Sirius' heet, maar de site waarop het verhaal stond, is ermee gekapt. Zonde. Dat was echt zoooo mooi geschreven.

BliebX
BliebX

BliebX is offline

[461]
BliebX zei op 19 jan 2010 - 19:46:
1. Hoe lang schrijf je al fanfictions?
Sinds 31 oktober 2008 x']
2. Waarom fanfiction?
Omdat het leuk is, en je kan makkelijk een beeld krijgen over het verhaal.
3. Over welk onderwerp [band/boek/serie] schrijf je het meest?
Lovex, als ik zo in mijn bestanden kijk... en Cinema Bizarre ook wel aardig wat x']
4. In welk lettertype schrijf je?
Calibri =)
5. Lees je zelf ook veel verhalen fanfics, en op welke sites?
yepzels. www.z3.invisionfree.com/Lost_Reality & FanFic.nl & http://cinemabizarrefiction.com/eFiction35/user.php?action=login & http://community.livejournal.com/__vam/
[vooral op die sites dus ]
6. Schrijf je meteen op pc of werk je ook op papier?
Thuis liever op de pc want ik heb een hekel aan overtypen >.< en op school op papier
7. Welke thema's spreken je het meest aan?
Slash/Drama
8. Geef je zelf veel comments op andere verhalen, of ben je eerder een stille lezer?
Ligt eraan... ik comment niet veel...
9. Krijg je liever opbouwende kritiek of heb je liever de reactie 'leuk, verder'?
Ik vind reacties sowieso wel leuk, maar aan opbouwende kritiek heb je het meeste =)
10. Wat vind je je beste verhaal tot nu toe?
Oh crap.. uh... De Wereld Is Een Grote Speeltuin... maar daar heb ik nog geen eens 1 hoofdstuk van af... dus dan ga ik voor Meet You There denk ik... maar die schrijf ik samen met Rosa
11. Wie vind je hier een goede schrijver?
Dorien, Yasmine, Nadezh
12. Wat is de mooiste fanfic die je ooit hebt gelezen?
Ik heb serieus geen idee... o.o
Ik denk Storm, die staat op Lost Reality... x']

xMAVERICK
xMAVERICK

xMAVERICK is offline

[7]
xMAVERICK zei op 26 maart 2010 - 11:49:
1. Hoe lang schrijf je al fanfictions?
Sinds een jaar of 5?
2. Waarom fanfiction?
Dunno... Volgens mijn moeder hoort het bij mijn leeftijd en generatie.
3. Over welk onderwerp [band/boek/serie] schrijf je het meest?
TH, HP, TT
4. In welk lettertype schrijf je?
Times New Roman
5. Lees je zelf ook veel verhalen fanfics, en op welke sites?
Ik was voornamelijk een Quizilla en Quizlet-lezer, maar daar heb ik zowat alles van kwaliteit doorgespit en toen kwam ik hier terecht.
6. Schrijf je meteen op pc of werk je ook op papier?
PC
7. Welke thema's spreken je het meest aan?
Zowat alles?
8. Geef je zelf veel comments op andere verhalen, of ben je eerder een stille lezer?
Stille lezer.
9. Krijg je liever opbouwende kritiek of heb je liever de reactie 'leuk, verder'?
Ik post mijn verhalen nooit online... :'
10. Wat vind je je beste verhaal tot nu toe?
Arguing With Myself en Things We're Too Young To Know
11. Wie vind je hier een goede schrijver?
De meeste mensen van wie ik hier lees zijn echt goed
12. Wat is de mooiste fanfic die je ooit hebt gelezen?
I Waste Away In Your Eyes

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 26 maart 2010 - 16:03:
1. Hoe lang schrijf je al fanfictions? Sinds begin 2009
2. Waarom fanfiction? Geen idee
3. Over welk onderwerp [band/boek/serie] schrijf je het meest? Tokio Hotel
4. In welk lettertype schrijf je? Trebuchet MS, lettergrote 10
5. Lees je zelf ook veel verhalen fanfics, en op welke sites? Ja, hier op FF.
6. Schrijf je meteen op pc of werk je ook op papier? Hmm, beide.
7. Welke thema's spreken je het meest aan? Hmm, een mixje van alles is het leukst
8. Geef je zelf veel comments op andere verhalen, of ben je eerder een stille lezer? Ik probeer overal comments op te geven...
9. Krijg je liever opbouwende kritiek of heb je liever de reactie 'leuk, verder'? Opbouwende kritiek natuurlijk!
10. Wat vind je je beste verhaal tot nu toe? Little Troublemaker ook al is 'ie nog lang niet af
11. Wie vind je hier een goede schrijver? ...Nadezhda, Dorien... Eh...
12. Wat is de mooiste fanfic die je ooit hebt gelezen? Heb eigenlijk geen favoriet.

LindjeX1DX
LindjeX1DX

LindjeX1DX is offline

[842]
LindjeX1DX zei op 23 sep 2014 - 21:34:
1. Hoe lang schrijf je al fanfictions? Al sinds maart op fanfic maar zelf aan eerder
2. Waarom fanfiction? je kan je eigen creaties maken met beroemdheden enzo
3. Over welk onderwerp [band/boek/serie] schrijf je het meest? One Direction en 5SOS
4. In welk lettertype schrijf je? Vgm is het font
5. Lees je zelf ook veel verhalen fanfics, en op welke sites?Ja, op deze en heel soms op wattpad
6. Schrijf je meteen op pc of werk je ook op papier? liefste op pc, maar als mn laptop dood is of in de les met uitval of something op papier, ik heb elke dag mijn schrijfschrift bij
7. Welke thema's spreken je het meest aan? liefde en drama en muziek
8. Geef je zelf veel comments op andere verhalen, of ben je eerder een stille lezer? Veel comments
9. Krijg je liever opbouwende kritiek of heb je liever de reactie 'leuk, verder'? allebei, kritiek is ook fijn, maar soms in een slechte bui niet
10. Wat vind je je beste verhaal tot nu toe? A Trip For Seven
11. Wie vind je hier een goede schrijver? Anne, 1Dzayn, Krewella, xJustMe, MelintjeX1DX en nog meerdere
12. Wat is de mooiste fanfic die je ooit hebt gelezen? i think.. It Started With An Elevator - 1Dzayn // Niall Horan

XX



1 2