Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Eend, eend, gans!

Eend, eend, gans!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 16 jan 2010 - 22:08:
Dorien, jij bent niet de enige die topics 'steelt'

Eend, eend, gans! Het lijkt een beetje op truth or dare, zonder het truth deel.
Je kunt twee dingen zeggen: eend of gans. Als je gans zegt moet je er een opdracht bij zetten, die degene voor je moet doen. Het is dus een goed idee om te kijken naar wat de persoon na jou heeft gezegd. Wordt de opdracht niet uitgevoerd, dan mag degene die de opdracht gaf, degene die hem moet doen een bericht sturen.
Houd er met opdrachten rekening mee dat de opdrachten via het internet te doen moeten zijn. Denk aan dingen als: maak een foto van het dichtstbijzijnde speeltuintje, schrijf een ode aan Gustav, schrijf een SA over Bills grote liefde enz.

Let's begin!
__
Gans, oh wacht er is niemand voor me.
Eend dan maar ><



neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 28 jan 2010 - 10:14:
Ik zeg nooit meer eend
(Gelukkig hoef ik geen foto te maken, want mijn fotodinges is net kapot ): )
Ik ga me eeeuwig doodschamen.

Leylim0
Leylim0

Leylim0 is offline

[178]
Leylim0 zei op 28 jan 2010 - 14:35:
Duck on weed.

AnotherZero
AnotherZero

AnotherZero is offline

[1166]
AnotherZero zei op 28 jan 2010 - 17:52:
*ducks on weed zijn cool*
eend
+ ik begin straks aan mijn opdracht

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 28 jan 2010 - 17:59:
Julia's opdracht.

Italiaans woord: bambini
Rijmwoorden;
-Frans: mimi (schatje)
-Duits: mini (klein)
-Pools: [/onvindbaar]
-Spaans: mini (klein)

Oja, eend ^^

AnotherZero
AnotherZero

AnotherZero is offline

[1166]
AnotherZero zei op 28 jan 2010 - 18:49:
mijn excuses voor dit stukje, het is snel geschreven. met insidejokes die niemand hier snapt (:

Eekhoorns zijn verschrikkelijke wezens. Laat ik het even illustreren met een voorbeeld. Yannick was vijf jaar, had een dubbele onderkin en een verschrikkelijk lelijk gezicht. Yannick was een eekhoorn. En hij was er trots op. Dit feit op zich was al erg genoeg om het naar de hel te sturen. Maar zoals iedereen al vermoedt, Yannick was dom. Heel dom. Te dom om dit zelf te beseffen. Op een dag huppelde hij, op zijn eigen Mongolische manier, door de weitjes. Hij was helemaal alleen, zoals altijd, maar daar was hij al aan gewend. Zijn stank verdreef alle andere diertjes. De vogels vielen spontaan uit de lucht. Maar bon, hij huppelde dus. De regen was eindelijk opgehouden met uit de hemel te kletteren en de zon brak langzaam door. Toen Yannick bijna bij het verschrikkelijke eekhoornbos aankwam, verscheen er een regenboog hoog aan de hemel. En voor het eerst in zijn zielige leventje, vond Yannick iets echt mooi. Hij had nog nooit iets of iemand een complimentje gegeven, buiten zichzelf natuurlijk. Maar die dag, toen stond hij versteld van de schoonheid van een natuurverschijnsel. Maar Yannick, egoïstisch als hij was, wou de regenboog met niemand delen. Vol goede moed ging hij op zoek naar het begin van de regenboog. Hij wou en zou de regenboog vangen, voor eeuwig opsluiten en misschien martelen, als hij zich verveelde. Hij wandelde en wandelde, huppelde en huppelde, wel zeker 10 meter. Maar toen hij toen nog steeds niet de regenboog had kunnen vangen, werd hij verschrikkelijk kwaad. Hij riep naar de goden: ‘Waarom doet Gij mij dit aan? Wat heb ik u misgedaan? Kom naar hier, dat ik jullie een lesje leer! Ik ben zoveel beter en machtiger!’ De goden waren woedend, en straften Yannick op een verschrikkelijke wijze. Hij moest trouwen met zijn vrouwelijk evenbeeld. En geloof me, eekhoorns zijn verschrikkelijk. Neem een voorbeeld aan Yannick: Poedels en Strijkijzers zijn zoveel leuker.

eend

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 28 jan 2010 - 20:04:
Whahahah Renate,,
Dat eekhoorn verhaal is gewoon te hilarisch x']
Echt geweldig!!
Jij mag vaker zulke opdrachten doen...
Nu ik het zeg,

Gans

Schrijf ook maar een stukje met minimaal 300 woorden over Poedels en Strijkijzers?!

AnotherZero
AnotherZero

AnotherZero is offline

[1166]
AnotherZero zei op 28 jan 2010 - 20:25:
Waarom Poedels en Strijkijzers de Nobelprijs verdienen

Waarom poedels en strijkijzers de Nobelprijs zouden moeten winnen? Wel, kijk nu, daar is helemaal geen reden voor. Maar toch verdienen ze het. Gewoon, omdat ze geweldig zijn (in tegenstelling tot de eekhoorns natuurlijk). En omdat zij ervoor gaan zorgen dat er binnenkort geen vreselijke wezens (zoals eekhoorns natuurlijk) meer rondlopen op deze planeet. Laat ik even duidelijk stellen; zowel poedels als strijkijzers zijn niet perfect. Verre van, geloof me. Ze begaan veel vergissingen, strijkijzers durven al eens aan philemafobie (zoek het op) lijden en poedels zijn soms gemeen op een schattige manier. Maar toch, de combinatie van deze twee is perfect. Laat ik even bij het begin beginnen. Twee doodnormale mensen, ik herhaal het; mensen, zwierven ooit doodnormaal rond op een doornormale mensencommunicatiesite. Op een gegeven moment heeft de doodnormale jongen een doodnormaal gesprek begonnen met het doodnormale meisje. Over dragibusbolletjes van Haribo. Over de zwarte dragibusbolletjes van Haribo. Omdat die gewoon het beste zijn. En dat doodnormaal gesprek was het begin van alles. Van het ontdekken van onze ware aard, hij is een poedel, ik een strijkijzer. Maar ook het begin van een vriendschap, en meer. En het begin van het ontmaskeren van de verschrikkelijke eekhoorns. En het begin van de zielige kruiwagen die niet over een plas chocolade wou rijden. Omdat hij het gewoon niet durfde. En zo belandden superpoedel en superstrijkijzer in de woestijn. En daar moest superstrijkijzer de stekels van een cactus uit poedel zijn poep trekken, omdat hij zijn landing misrekend had. Maar bon. De vis van poedel, die momenteel bezig is met een druk project rond soep met een velletje op, en de vis van strijkijzertje gaan binnenkort trouwen. IEDEREEN IS UITGENODIGD. En ik ben er zeker van dat jullie heel goed overeen zullen komen met Bertje en Tony.


mijn excuses voor dit (:

eend.
omdat ik te moe ben om iets te verzinnen (:

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 28 jan 2010 - 20:32:
Haha, Jezus. Eerst dat stuk over Yannick de eekhoorn. En daarna over poedels en strijkijzers... Haha, vooral het stuk over poedels en strijkijzers, dat echt nergens op slaat -hoe krijg je het voor elkaar?!-, is leuk x'D

Eend.
-Ja, ik kom zomaar ineens binnenvallen -

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 28 jan 2010 - 20:32:
Omg, lijkt net of je verhaaltjes steeds leuker worden!!

Edit: Nou mijn stukje was voor Renatie, nu maar wachten tot zij weer heeft geantwoord

-eend-

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 28 jan 2010 - 20:37:
Omg, lijkt net of je verhaaltjes steeds leuker worden!!

Edit: Nou mijn stukje was voor Renatie, nu maar wachten tot zij weer heeft geantwoord

-eend-


Oeps, sorry x'D

Haha, zie nu pas dat mijn avatar een eend is x'D

Eend.

AnotherZero
AnotherZero

AnotherZero is offline

[1166]
AnotherZero zei op 28 jan 2010 - 20:37:
ik zal het je maar gunnen
+ geloof me; eigenlijk is het verhaaltje van poedels en strijkijzers pure werkelijkheid. * met soms een snuifje fantasie maar toch *
over het eerste gesprek, over mijn fobie, over schattig gemeen zijn,..
allemaal truueee :a

gans.
bijt in je teen :a
gewoon omdat mij dat heel leuk lijkt :a

deze was eigenlijk voor missxangle

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 28 jan 2010 - 20:42:
(...)
Oeps, sorry x'D

Haha, zie nu pas dat mijn avatar een eend is x'D

Eend.


Maakt niet uit.


Gans voor Renate

Schrijf minimaal 300 woorden over de bruiloft van de vis van Strijkijzertje.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 28 jan 2010 - 20:43:
Hmm, based on a true story moet er dus boven staan ^^

Ehm, dan geef je hem toch aan missxangel? x'P Ik heb nou niet bijster veel zin om in mijn teen te bijten...

Eend.

TAMschrijft
TAMschrijft

TAMschrijft is offline

[92]
TAMschrijft zei op 28 jan 2010 - 20:50:
Gans voor Eliros

Schrijf een gedicht van precies 100 woorden over
a) Georgs glimlach
óf
b) Georgs virtuele badeend

(Het hoeft niet per se te rijmen.)
ps: dit is een geweldig topic tegen de verveling!

AnotherZero
AnotherZero

AnotherZero is offline

[1166]
AnotherZero zei op 28 jan 2010 - 21:05:
Here we go.

Hoe een vis kan veranderen in een paraplu

Een originele titel, bij een origineel verhaaltje? Don’t think so. Dit verhaal zal alles behalve origineel zijn, hoogstwaarschijnlijk verschrikkelijk saai en cliché. Net zoals de titel dus. Maar toch, als je de volgende minuut van je leven wil opgeven aan de omzetting van kronkels in mijn brein, voel je vrij. Here we go. De poedelvis en strijkijzervis hadden zich dus verloofd. Al hebben ze elkaar nog nooit ontmoet, nog nooit gesproken of gehoord; toch houden ze van elkaar. En zodra strijkijzervis, laten we haar Marcella noemen, de bruidschat had betaald, was het tijd om de trouw te regelen. Terwijl poedelvis, hem noemen we even Kurtje, zijn bruidschat van twee haribusbolletjes zakjes aan zijn baasje overhandigde en zelf de sokken naar binnenwerkte, werd alles klaargemaakt. Strijkijzer trok met Marcella naar de beenhouwer voor een bruidsjurk en Kurtje stofte zijn bikini nog eens af. En dan was het grote moment aangebroken. Iedereen was aanwezig, van de burgemeester van Bujumbura tot de kaartjesverkoper van het derde loket in station Antwerpen. Overal hingen zwemshortjes in de bomen en de ondertussen al geboren kindjes van poedel en strijkijzer deelden laptops uit. Iedereen genoot van een glaasje champagne bij de sterrenhemel, die voor één keer ook overdag te zien was. En toen brak het grote moment aan. Kurtje zette voor die ene keer zijn soep aan de kant, en keek vol verlangen naar zijn toekomstige. Marcella tapdanste in haar lange, roze jurk naar het visbokaaltje toe. De paus himself had de eer de twee vissen in het echt te verbinden. Na een toespraak ala; alleen vissen mogen condooms gebruiken. Omdat de vissen anders met teveel zullen zijn en zo de wereld zullen overnemen. En dat is niet de bedoeling moet je weten. Want vissen houden niet van dragibusbolletjes. En we willen toch niet dat de dragibusbolletjes uitsterven? Dacht het niet, nee! Ik wijk af. Toen, toen mochten ze elkaar eindelijk kussen.
En ze leven nu nog steeds, misschien lang, maar alleszins gelukkig.
Onderschat dus nooit de kracht van een paraplu!



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20