Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Het maak jezelf belachelijk topic

Het maak jezelf belachelijk topic

1 2 3 4 5
TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 17 jan 2010 - 0:57:
Ach, waarom niet?
Het gaat hier niet om bloopers.
Het gaat hier om bepaalde acties die je uit hebt gehaald of hebt gezegd, waar je helemaal niet van af wist, tot nu.
En ga mij niet zeggen dat je die niet hebt!

Goed, hier kwam ik vandaag achter:

Dat ik op jonge leeftijd - ik denk tien jaar - al erg droog in elkaar stak.

We spoelen even terug naar die leeftijd.
Mijn zus en ik hebben een grote fantasie. We besloten ieder een mailbox te maken die met een touwtje aan je deur hangt. Zo stopte je steeds een briefje erin, en die werden beantwoordt.

Mijn 'geniale' briefjes naar mijn zus:
[Ik schrijf het op zoals ik het toen schreef. Bewarned, ik heb altijd al een taalachterstand gehad]

Nou nou zo erg stink ik ok weer niet hoor. Zink nog meer in het water want...... later kom ik weer met mijn geweer.
Nee grapje dat zal ik nooit doen.

Probeer het aub niet te begrijpen

Chantal gaat het wat gebeurde metje op de trap of waar dan ok?
Mijn zus viel volgens mij van de trap, en ik kwam niet kijken, nee, ik moest het schrijvend vragen ><

Op een dag was er een meisje die Chantal heet
Die laat elke dag een scheet [of meer]

Juist, mijn tt en vt is geniaal.

Chantal was mijn verhaal leuk? Ik hoop het oogieboogie of oogappeltje
Ik denk dat ik te veel Monsters & Co heb gekeken [a]

I Wich yoor een merry nieuwjaar anda happy Halleloeia.
Haha, vroeger hield ik al van talen combinatie :']
Damn, dit is vreselijk.

Je bent een 2e handse lul.
Je gebruikt mijn papier!

En hier rolde de tranen over mijn wangen.
Welk kind van tien zegt dit! O.O


Oké, nu jullie.



VampireFangs
VampireFangs is offline

[4445]
VampireFangs zei op 25 jan 2010 - 14:30:
Ik heb weleens mijn natuurkunde leraar nagedaan terwijl hij achter me stond

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 25 jan 2010 - 14:41:
Ik heb weleens mijn natuurkunde leraar nagedaan terwijl hij achter me stond


Ik ook, alleen was het mijn wiskunde leraar.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 25 jan 2010 - 14:53:
Nou, nog iets.
Ik had nooit de link naar mijn website op msn moeten zetten, want Maxim heeft die onthouden en die net aan Stef verteld. We zitten hier in het computerlokaal. Dus Stef gaat er naartoe, en ondertussen staat ongeveer iedereen errond, me uit te vragen over Twincest en me eigenlijk stiekem uit te lachen.
Buh.

Mijn hoofd is echt een tomaat nu.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 25 jan 2010 - 15:32:
Ik heb nog heel dwaze liefdesbrieven geschreven [en sommige zelfs effectief verstuurd]... Schriftelijk bewijs van mijn idiotie!
*facepalm*

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 25 jan 2010 - 16:00:
[fuck dubbelpost ofwa]
In het middelbaar heb ik een soort van heel zware 'stand out from the crowd' periode gehad, in een era toen dat nog allesbehalve 'cool' was. Observe...
- Iedereen [maar dan ook iedereen] ging naar school met een rugzak van Eastpak. Dorien gaat naar school met een merkloze messengerbag.
- Alle meisjes droegen hoge hakken en 'fuck me' botjes. Dorien [en nog een paar naamloze outcasts] rocken hun kapotte converse tot zelfs de leraren er opmerkingen over maken.
- De schoolkrank publiceert een artikel over hoe belachelijk arafatsjaals wel niet zijn en alle communistische types laten hun exemplaar promt thuis. Dorien koopt een arafatsjaal [en krijgt thuis meteen te horen dat ze huisarrest heeft tot haar achttien als ze dat 'vreselijke politieke statement' ook maar één keer buitenshuis durft te dragen].
- De vijfdejaars gaan op eindejaarsreis naar Parijs. Alle meisjes spenderen hun zakgeld aan fake Vuitton en H&M kleren. Dorien koopt een fles Martini en een felgekleurde sjaal [ter compensatie van haar verbannen arafatshizzle] en draagt hem tot ver voorbij haar zesde jaar, wat haar een soort van kenmerk opleverde.
- Vanaf het vierde/vijfde gaat Dorien zowat elke dag steevast met een pet of een baret naar school. Tegen het einde van het vijfde jaar wordt de klas door elke leraar begroet met: "Goeiemorgen, ga maar zitten. En De Vos, uw muts af."
- Honderd dagen. Overall thema: jaren 80. Iedereen verkleedt zich met de oude kleren van hun ouders, de iets creatievere geesten in Madonna of Adam Ant, de ronduit luie personen zetten alleen een cowboyhoed op. Dorien verkleedt zich in Nina Hagen en maakt samen met een Vietnamveteraan en een pinguïn de boel onveilig.

En zo kan ik nog 13685 voorbeelden opsommen. Vraag mij niet wat ik wilde bewijzen, en beeld u nu aub niet in dat ik een coole outcast was. Ik was raar. En ik ben toch iets of wat ouder dan de meeste mensen hier, en ik zeg u: in mijnen tijd was dat nog niet positief. Emo, alto, metal, punk en al die andere afgekookte peergroupzever zijn pas na mijn middelbaar cool geworden. Ik weet dat het tegenwoordig hip is om uzelf als 'anders' en 'uniek' en 'pas op, ik ben raar!' te bestempelen, maar toen niet. Ik was een weirdo, en als ik er nu op terugkijk had ik mijzelf best veel last kunnen besparen door het een beetje te minderen.

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 25 jan 2010 - 19:47:
-Kucht-

Ik was een verschrikkelijk klein stom kind.
Ik leek onschuldig, maar mij moest je niet boos maken ^^'
Ik heb mn zus een flinke trap in dr buik gegeven toen ik niet ouder was dan 5, ik stootte alle glazen om in de Blokker toen ik ong. 6 was, ik plaste in mijn vaders gezicht als hij me verschoonde als baby, en ik wou ook nooit slapen - tot nu, maar nu heb ik een soort van slaapstoornis, en slaap ik dus nog niet.

En ik heb nog veel ergere dingen gedaan, maar daar kom ik even niet op n__n'

Enen Dorien; Ik vind dat je cewl was ;D

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 16 mei 2010 - 20:17:
*duikelt topic op uit de diepste krochten van het stamcafé*

Ik kwam er een tijdje geleden achter dat ik eerder kon typen dan schrijven. En mijn moeder vertelde over die keer dat ik op het verjaardagsfeest van een vriendinnetje was, zij werd vijf of zes ofzo en we gingen met een groepje naar zo'n indoor-kinderspeelplaats.
Eén of andere vrouw ging ons toen uitleggen wat de regels waren op de speelplaats en die hingen ook als lijstje op de muur. Die vrouw begint met vertellen dat er regels zijn, ik wijs naar het lijstje en lees de punten één voor één op.
Ik was vijf. --'

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 16 mei 2010 - 20:28:
Toen ik like... heel klein was, ik weet niet meer precies hoe jong, ging ik met mama naar het ziekenhuis. Het was net Sinterklaas geweest en ik moest naar het ziekenhuis. Daar stond zo'n donkere vrouw (no offence) met een barret op haar hoofd. Ik, als klein kind, schreeuwde keihard door het ziekenhuis: 'Mama! Kijk! Sinterklaas is zwarte piet vergeten!'

miniboesz
miniboesz is offline

[1055]
miniboesz zei op 16 mei 2010 - 20:31:
ik beet vroeger iedereen

KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 16 mei 2010 - 20:34:
Wel, we waren een einde aan het opnemen voor onze opdracht voor nederlands en ik moest zeggen 'Er bestaat dus toch een plaats waar school belangrijk is.'
wat zeg ik?
'Er is dus toch een school waar plaats belangrijk is.'

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 16 mei 2010 - 20:43:
Beter dan wat ik zei.
Ik zei: de paus is dood, ipv de farao is dood [spreekbeurt over egypte]. Maar de paus was dus echt dood -.-

VampireFangs
VampireFangs is offline

[4445]
VampireFangs zei op 16 mei 2010 - 20:44:
*dood*

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 16 mei 2010 - 20:46:
Mak, de paus en de farao zijn dood, niet jij ook al ><

VampireFangs
VampireFangs is offline

[4445]
VampireFangs zei op 16 mei 2010 - 20:48:
Ik ben ook al dood, technisch gezien als vampier x']

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 17 mei 2010 - 12:19:
Op een fuif iemand heel belachelijk geknuffeld en keihard geroepen 'SEKSBEEST, IK WAS U KWIJT!', om dan tot de ontdekking te komen dat ik zonet een onbekende jongen een hartaanval had bezorgd omdat hij hetzelfde t-shirt droeg en ongeveer hetzelfde kapsel had als de vriend waar ik hem voor aanzag.
De persoon voor wie het bedoeld was stond zich twee meter verder kapot te lachen.
*hides face*



1 2 3 4 5