Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Hoe je ervoor zorgt dat mensen die je niet moet je ook met rust laten

Hoe je ervoor zorgt dat mensen die je niet moet je ook met rust laten

KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 21 jan 2010 - 18:16:
Inderdaad
Ik heb heel wat mensen op school die mij niet moeten, maar ze zitten constant te doen alsof ze alles van mij willen weten, om mij achteraf te kunnen uitlachen natuurlijk.
Wel ik heb een fantastische uitspraak gedaan waardoor ze mij nu met rust laten, en die ga ik delen met jullie ^^

Adolf Hitler was een hele sympathieke mens in z'n vrije tijd!!!

En nu het hele verhaal...
We waren bezig over muziek en ze vroegen mij 'Luisterd gij ook iets anders dan die Tokio Hotel'?' 'Ja, ik ben ook fan van Polarkreis 18!' 'Laat me raden, ook een duitste band?' 'Ja, problemen mee?' 'Wa hebt ge toch met duitsers? Straks gaat ge nog zeggen dat ge Hitler goedkeurt!' 'EY! Da was dus wel een hele sympatieke mens in zijn vrije tijd he!!!' 'Anke! Die idioot heeft de Joden bijna uitgemoord!!' 'Nee! Hij is onschuldig!! Die man was superintilligent en sprak een taal die niemand sprak en op een dag zei die tegen zijn vrienden; (in zijn eigen taal) 'We moeten de konijntjes nog gaan eten geven.' Maar die vrienden spraken alleen duits en verstonden: 'Ik beveel jullie nu om alle joden te vermoorden!' Het was gewoon een misverstand!!' Ze keken mij raar aan en hebben sindsdien amper nog een woord tegen mij gezegd.

Dus, de oplossing vor irritante schoolgangers/klasgenoten:
Wordt fan van Hitler!



CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 21 jan 2010 - 18:22:
Ik weet niet of ik dit als mod mag goedkeuren, maar het is duidelijk als grap bedoeld [en ik ben zelf ook best een sympathieke mens in mijn vrijetijd en stiekem zit ik nu te janken van het lachen]

Leylim0
Leylim0

Leylim0 is offline

[178]
Leylim0 zei op 21 jan 2010 - 20:02:

Konijnen.. -plat-
Ik weet dat het erg is, maar hoe jij het zo zegt is gewoon te grappig..

VampireFangs
VampireFangs is offline

[4445]
VampireFangs zei op 21 jan 2010 - 20:07:
Ben ik al
Gemuteerde Konijnen, WHIII XD
Nee serieus, ik vond het even heel droog. Miscommunicatie (:

xSabinex
xSabinex

xSabinex is offline

[18]
xSabinex zei op 21 jan 2010 - 22:26:
konijnen? hoe kom je erop
echt die ga ik onthouden voor bij geschedenis.. misschien dat dat mens dan eindelijk der mond kan houden..