Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » mogelijk idee voor mensen die schrijven met andere leuk vinden.

mogelijk idee voor mensen die schrijven met andere leuk vinden.

Faramir
Faramir

Faramir is offline

[266]
Faramir zei op 26 jan 2010 - 19:50:
Heeyy Allemaal,

Ik zat me net eens iets te bedenken.
Er zetten hordes goede schrijvers op Fanfic heb ik gezien.
Zou het misschien een idee zijn om samen een soort van boek zeg maar te maken.

Ik had het volgende ongeveer in gedachten:

0. Iedereen die meedoet kiezen samen een tijd waarin het zich afspeelt.
We kunnen bijvoorbeeld een poll houden om te beslissen wat de tijd waarin het zich afspeeld wordt.
voorbeelden:

Middeleeuws, tijd van reizigers en ontdekkers, tijd van de tweede wereld oorlog, het heden, de toekomst.

1. Iedereen die mee wilt doen bedenkt zijn eigen personage.
Diegene schrijft de verhaallijn over dit personage.
Dus wat hij gaat doen, wat is zijn doel, waar is hij bang voor enz.
Dus de bedenker beslist wat er gebeurd met het personage.

2. Je kunt ervoor kiezen dat je naar iemand toe gaat bijvoorbeeld op bezoek of je gaat samen met iemand op reis of je richt een groep op.
Dat zal dus betekenen dat het hoofdstuk door meerdere geschreven zal worden. Dus je zal waarschijnlijk elkaar moeten mailen of veel PMpjes moeten sturen om het eens te worden.

3. Je moet kiezen of je aan de kant van de protagonisten (de goede kant) staat of aan de kant van de Anthagonisten (de slechte kant).

4. Iedereen die meedoet die wijst iemand aan die alles beheerd en naar wie je de hoofdstukken stuurt.

5. Maak plezier en houdt je niet aan deadlines of dat soort dingen.
Ik heb ook een schijt hekel aan deadlines.

Heb je zelf nog ideeën wat we zouden kunnen gebruiken stuur een Pmpje dan zet ik ze erbij.

Vragen kun je altijd ook nog kwijt op dit topic

Soms bedenk ik wat ideeën in mijn hoofd en dan combineer ik er wat mee en dan is het resultaat dit bijvoorbeeld.