Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Ik zie, ik zie, wat jij niet ziet...

Ik zie, ik zie, wat jij niet ziet...

1 2
xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 27 jan 2010 - 17:29:
Hmm, wij stelen best veel...

Ik denk dat iedereen het spelletje ik zie, ik zie, wat jij niet ziet wel kent? Zo niet, schaam je en loop daarna naar de dichtstbijzijnde basisschool om het te vragen!
Met dank aan google earth kun je het nu ook via het internet spelen. Heb je geen google earth? Het is gratis te downloaden: http://earth.google.com/intl/nl/

Oké, je speelt het zo. Iemand zegt:
Ik zie, ik zie, wat jij niet ziet en het is geel.
[6 Calle del Maestro Joaquin Rodrigo, Madrid, Spain]

Het adres onderin kun je in Google Earth plakken, bij 'vliegen naar'. Nu moet je er voor zorgen dat streetview aan staat. Je klikt op de camera (het streetview icoontje) met dezelfde naam als er in het adres hier staat. Dan opent de panoramafoto en daarop moet je op zoek naar het voorwerp. Als je denkt te weten wat het is zeg je het hier. Degene die de opdracht plaatste zal zeggen of het goed of fout is (ook hier). Als iemand het goed geraden heeft mag hij een nieuwe opdracht plaatsen.

Let op: kijk altijd even of er meer streetview icoontjes zijn die hetzelfde heten. Is dit zo, plaats dan een printscreen (op de printscreenknop drukken als je in google earth bent, dan in paint plakken, even aangeven welke het is, opslaan, online zetten (photobucket, imageshake enz.) en de link hier droppen.) zodat andere mensen weten welke jij bedoelt.

Alles duidelijk? Laten we dan beginnen!
__

Ik zie, ik zie, wat jij niet ziet en het is oranje.
[13 Grootzeil, Groningen, Holland]



xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 30 jan 2010 - 14:45:
Euhm, kijk niet alleen naar voorwerpen.



1 2