Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Oké, misschien ben ik gewoon heel raar...

Oké, misschien ben ik gewoon heel raar...

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 2 feb 2010 - 20:53:
Sorry dat ik trouwens weeral een topic begin, maar ik ben gewoon superenthousiast over iets en ik ga misschien jullie hulp nodig hebben. Maar laat ik beginnen bij het begin.

Toen ik twee jaar geleden in het derde middelbaar het leerlingenparlement inging, mocht ik meteen mee een festival op school organiseren. Een jaar later deden we een lesmarathon, dat een enorm succes is geworden en waar wij nu nog steeds complimenten over krijgen.
Dit jaar, geen tweede- maar derdegraadsparlement. Andere begeleiders en andere mensjes die mee willen doen. We krijgen de taken van het tweedegraadsparlement omdat er gewoon geen vrijwilligers zijn, waardoor wij ons moeten bezighouden met een voetbaltournooi.
Wel, Bieke en ik hebben zelfstandig besloten een concept te verzinnen en dat komende vrijdag voor te leggen. We brainstormen net een uur en we hebben een heel plan bedacht.
Kamperen op school. Tenten op de speelplaats in een kring, in het midden vuurkorven, zelf eten maken, leraren die spooky verhalen vertellen, creapy muziek. En dat alles met een laagje liefdadigheid voor Haïti.
En nu vind Elina mij raar omdat ik dat magisch vind, maar ik vind dat gewoon. Je legt een idee voor, je brainstormt samen, je maakt mensen enthousiast, je begint te plannen en houdt alles geheim, je komt op de gang medeleerlingenparlementers tegen en giechelt en spreekt over dingen terwijl omstaanden er niets van begrijpen, je ziet het idee vorderen tot het er echt is en dan krijg je complimenten en al.



MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 2 feb 2010 - 21:01:
Kay, ik snap wat je bedoelt.
Het idee dat jijzelf (met anderen) iets kan opzetten en zo, dat dat gewoon heel erg gaaf is. [okay, hoezo gare uitleg?]


Edit: dat idee van dat kamperen is trouwens heel cool!

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 2 feb 2010 - 21:02:
Kay, ik snap wat je bedoelt.
Het idee dat jijzelf (met anderen) iets kan opzetten en zo, dat dat gewoon heel erg gaaf is. [okay, hoezo gare uitleg?]


Edit: dat idee van dat kamperen is trouwens heel cool!


Bedankt, je mag best komen crashen en meedoen als het idee goedgekeurd word.

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 2 feb 2010 - 21:03:
Oh, dat klinkt echt awesome^^

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 2 feb 2010 - 21:04:
vind niks raar aan?

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 2 feb 2010 - 21:07:
Dat lijkt me zoo cewl <33
En nee, je bent niet raar, dat is gewoon like Whii <3
Ik kom even bij jullie op school, okay? =D

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 2 feb 2010 - 21:10:
Dat lijkt me zoo cewl <33
En nee, je bent niet raar, dat is gewoon like Whii <3
Ik kom even bij jullie op school, okay? =D


Neem Kol en Phae mee.

butcherknife
butcherknife

butcherknife is offline

[195]
butcherknife zei op 2 feb 2010 - 21:12:
Dat klinkt echt zaalig
hehe, ik kom die dag gewoon even mee kampere a:

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 2 feb 2010 - 21:13:
Phaha, het valt zo echt niet op dat er dan ineens heel veel nietvanmijnschoolmensen zijn.
Maar, denken jullie dat het slaagkansen heeft? 'Cuz, we moeten wel zes leerkrachten overtuigen, daarna de directrice, en daarna heel het vijfde jaar zo ver krijgen mee te doen.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 2 feb 2010 - 22:58:
Het vijfde jaar is niet moeilijk, denk ik? Genoeg kansen om lol te trappen. De leraren is een ander verhaal, maar als ze van gezelligheid houden komt dat ook wel goed, denk ik ^^
Oh Kay, ik vind je niet raar, en dit is cool. valt het heel erg op als er ineens een figuur met paars haar en een knalroze vest (met oortjes) binnen komt huppelen?

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 3 feb 2010 - 17:15:
Als vijfde jaars kan ik zeggen dat die het mss niet zien zitten. Zijn liever met hun vrieden op stap, zo zou dat bij mijn school zijn..

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 3 feb 2010 - 18:09:
Als vijfde jaars kan ik zeggen dat die het mss niet zien zitten. Zijn liever met hun vrieden op stap, zo zou dat bij mijn school zijn..


Meer dan 7/8ste van het vierdejaar van vorig jaar (wat dus nu het vijfdejaar is) deden ook mee met de lesmarathon en het was met hun vrienden. Heel gezellig.