Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Rijbewijs

Rijbewijs

1 2 3 4 5 6 7
MightGuy
MightGuy

MightGuy is offline

[295]
MightGuy zei op 22 feb 2010 - 15:52:
Ik moet volgend zaterdag afrijden. Nou is het zo dat ik te nerveus ben, heeft iemand nog wat tips. Tijdens het rijden had ik bijna een blackout gekregen, waardoor we bijna het gracht in reden. Volgens mij is dat niet echt goed voor op de examen.

Ik rij nu al een poos, en alles gaat ook wel goed. Alleen het kijken lukt niet echt, heeft iemand anders hier problemen mee gehad; of ben ik nou gewoon een slechte rijder



MightGuy
MightGuy

MightGuy is offline

[295]
MightGuy zei op 23 feb 2010 - 20:58:
(...)

Het is leuk, weet ik x'D , maar niet als je er verslaafd aan raakt. zoals ik

Definieer verslaafd lol, doe je het soms, af en toe, altijd of gewoon overall. Ik zou het wel raar vinden als iemand in de douche zat te trommelen

Het zou eerlijk gezegd eng zijn DX !

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 23 feb 2010 - 20:58:
(...)
bestaat dat echt? o.o
-steelthetheledoosje-

Blijf af! *slaat op Kols pikvingers*
Ik heb jarenlang rilatine moeten nemen en heb er uiteindelijk een hartritmestoornis door ontwikkeld. Nu mag ik het niet meer nemen, maar soms doe ik het stiekem toch... ^^ Gewoon, als ik een moeilijk examen moet leren ofzo. Ik kan dan wel geen hele kuur nemen want het moet op voorschrift, maar ik heb nog een paar strips liggen en ééntje houdt me net wakker genoeg om in de stress te schieten en als een gek te gaan leren.

@ Adam; wat voor ongeluk?

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 23 feb 2010 - 20:59:
+ ik heb een hele tijd een tic gehad dat ik aan één stuk door met mijn vingers knipte, tot het pijn ging doen en ik het mezelf moest afleren.

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 23 feb 2010 - 21:02:
+ ik heb een hele tijd een tic gehad dat ik aan één stuk door met mijn vingers knipte, tot het pijn ging doen en ik het mezelf moest afleren.

ik kí¡n niet eens met mijn vingers knippen. :x
vroegerdachtmijnmoederdatiknietkonknipperen,maardatwasomdatikheel
vaakaanhetuitproberenwashoelangikkonkijkenzonderhettedoen. ^^''

MightGuy
MightGuy

MightGuy is offline

[295]
MightGuy zei op 23 feb 2010 - 21:08:
Gewoon een dom ongeluk

En je zou met die pillen moeten stoppen, het zou echt gevaarlijk kunnen zijn. Ik heb een hele tijd problemen gehad met me ademhaling, door al het gerook <Maak me niet zwart, Ja, Ik rook, Ik weet niet wie nog meer, Maar ik neem aan niemand anders, sinds iedereen bijna minderjarig is, Dus...>

Dus stop, nu het nog kan !

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 23 feb 2010 - 21:11:
Gewoon een dom ongeluk

En je zou met die pillen moeten stoppen, het zou echt gevaarlijk kunnen zijn. Ik heb een hele tijd problemen gehad met me ademhaling, door al het gerook <Maak me niet zwart, Ja, Ik rook, Ik weet niet wie nog meer, Maar ik neem aan niemand anders, sinds iedereen bijna minderjarig is, Dus...>

Dus stop, nu het nog kan !

Chill out, captain crazy! Ik heb nog hooguit tien van die rotdingen ergens in een lade zitten. En ik vind ze ook niet bepaald lekker want mn hart gaat ervan tekeer alsof ik een marathon heb gelopen. Ik krijg geen voorschriften meer en ik heb er ook geen behoefte aan. Maar bedankt voor de bezorgdheid ^^

En ik rook ook [gelegenheidsroker], dus maak je niet druk.

KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 23 feb 2010 - 21:12:
Ik heb een irri tik, constant mijn mijn been trillen
Nuja, ik heb er zo geen last van, maar blijkbaar mijn klasgenoten die helemaal aan de andere kant van het lokaal zitten wel....

En mijn pa rookt, dus dan rook ik passief ook zeker?? -zeer hard tegen mijn wil, ik lieft mijn longen!!-

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 23 feb 2010 - 21:13:
Abuh, je moet ergens van doodgaan? =p
[K I D D I N G]

KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 23 feb 2010 - 21:15:
Abuh, je moet ergens van doodgaan? =p
[K I D D I N G]


maar liever niet door roken, ik heb mijn longen nog nodig om heel luid [en vals] te kunnen zingen, en om saxofoon te kunnen spelen (en te winnen op singstar )

MightGuy
MightGuy

MightGuy is offline

[295]
MightGuy zei op 23 feb 2010 - 21:16:
passief roken is nep, alleen maar verzonnen om ouders te laten stoppen >

En ik zou ook wel een paar van die pillen willen

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 23 feb 2010 - 21:18:
zeklinkenalslegaledrugs,diepillen. ^^''

KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 23 feb 2010 - 21:19:
passief roken is nep, alleen maar verzonnen om ouders te laten stoppen >

En ik zou ook wel een paar van die pillen willen


Foert, ik wil det 'ie stopt!
De rook doet pijn aan mijn ogen en dan MOET ik gewoon mijn lenzen uitdoen en mijn bril opzetten omdat ik anders geen steek meer zie, en ik zie der nie uit me bril!!!

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 23 feb 2010 - 21:19:
Dat zijn ze eigenlijk ook... x'D

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 23 feb 2010 - 21:24:
Dat zijn ze eigenlijk ook... x'D

oehw. ;D
alsiknudoealsofikeenconcentratiestoornisheb,eh? -wbw-

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 23 feb 2010 - 21:25:
(...)
Definieer verslaafd lol, doe je het soms, af en toe, altijd of gewoon overall. Ik zou het wel raar vinden als iemand in de douche zat te trommelen

Het zou eerlijk gezegd eng zijn DX !


Ik trommel in de douche ook wel eens hoor^^
met m'n voeten x'DDDDDDD
En ik kan overal muziek uit halen, zeggen m'n ouders. x'D , als ik weer eens met pennen, lepels, pakken hagelslag, boeken, glazen drinken, laptops en kleding in de weer ben.



1 2 3 4 5 6 7