Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » FanFiction promoten » Personage nodig...

Personage nodig...

1 2 3 4
Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 1 maart 2010 - 17:14:
Aloha...

Ik ben bezig met een nieuw verhaal. Maar ik heb nog drie personages nodig. Enen, ik kan even geen goed karakter bedenken
Misschien heeft een van jullie zin om er een te maken voor mij?

Ik zoek... Eh, let's see.
Een personage die haar aan de drank helpt. (M/V, maakt niet uit)

Korte beschrijving van het verhaal:
Een keurig, braaf meisje komt in contact met drank en drugs. Ze vergooit haar leven, loopt weg van haar ouders. Begint een nieuw leven.
De drank en drugs maken haar depressief, maar stoppen kan ze niet.
Totdat ze, tijdens een van haar zwerftochten door een stad, een van de leden van Tokio Hotel tegenkomt - ik weet nog niet wie van de vier, suggesties? Ze raakt bevriend met een van hun. En hij probeert haar eraf te helpen.
Ze wil niet dat hij haar helpt, want ze ziet dat ze hem ongelukkig maakt, en loopt weg van hem.
Een jaar later komen ze elkaar weer tegen. Zij is inmiddels aan het afkicken. En... nou ja. Dat komt nog wel

Als je een karakter wil maken - dat zou heel lief zijn <3 -, gelieve dit in te vullen (en of course er bij zeggen welke je maakt xP) ;

Naam:
Leeftijd:
Uiterlijk:
Innerlijk:
Nationaliteit:
Familie:
Hobby's:
Extra:


Edit:
Ik heb twee drugs persoontjes en een drankmensje - alcoholist, whatever. You get the point - gevonden en een foto van de hoofdpersoon. http://farm4.static.flickr.com/3236/2864136624_56984ba57a.jpg



Edit: Heb al mijn persoontjes :'D



CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 3 maart 2010 - 17:04:
Ik ga ook iemand maken ^^
Oh, en hier een paar achternamen [van willekeurige sites gehaald].

Liebaut
Beyaert
Verhelst
Willems
Forrest
Gevaert
Schefer
Murnau

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 3 maart 2010 - 17:40:
Naam: Aderyn Fontane
Leeftijd: bijna 18
Uiterlijk: 1m61 [oftewel klein]; nogal plat; bleke huid die meteen sproetjes krijgt in de zomer; opvallende blauwgroene ogen die ze probeert te verdoezelen met donker oogpotlood; felrood haar; moedervlekje op haar kin; piercingvrij; tattoo op haar beide polsen [links: every saint has a past; rechts: every sinner has a future]; draagt simpele jeans, shirts, houdt van jongenshemden en Nike's.
Innerlijk: zo onopvallend als ze aan de buitenkant is, zo vreemd is haar binnenkant. Aderyn heeft één jongere broer [Adam], haar beide ouders zijn dokter en het gezin heeft geen opvallende dysfuncties. Toch is Aderyn op haar dertiende zwaar aan het puberen geslagen en sindsdien zet ze zich uit volle kracht af tegen alles wat met haar familie te maken heeft. Ze rookt en drinkt sinds haar dertiende, en sinds haar vijftiende experimenteert ze op feestjes regelmatig met speed en xtc. Haar kastje op school staat vol flessen sterkedrank, ze heeft altijd een heupflesje gin bij zich, en tijdens de lessen slaapt ze meestal haar roes uit. Ze is blijven zitten en zit dus voor de tweede keer in het vijfde jaar, en het is nog maar de vraag of ze haar examens deze keer zou halen. Aderyn kan het niet schelen, naar eigen zeggen wacht ze gewoon op haar achttiende verjaardag om van school te gaan. Ze wil naar Hollywood verhuizen en ontdekt worden als actrice. Of naar Georgia om in een perzikboomgaard te werken. Of naar Londen en voltijds groupie van een lokale band worden, en met hen mee touren als ze ontdekt worden. Of naar India in een commune gaan leven. Of naar Australië en op een paardenranch werken. Of in Parijs ten onder gaan als miskend artiest en na haar dood wereldberoemd worden. Elke week heeft ze wel een nieuw toekomstplan, het ene nog wilder dan het andere. Ze heeft veel vrienden, maar niemand die haar echt nauw aan het hart ligt. Als ze heel eerlijk is werken jongens en meisjes van haar leeftijd alleen maar op haar zenuwen, en zit haar enige vriend in een glazen fles. Als je over verslaving begint, wordt ze agressief. Ze is niet erg sterk, maar ze is te koppig om de andere wang toe te keren. Als je haar kwaad maakt [en daar is niet veel voor nodig], slaat ze erop. Ze loopt regelmatig kwetsuren op in dronken gevechten die ze [vaak tevergeefs] voor haar ouders verborgen probeert te houden. Haar familie is bezorgd om haar maar ze ontkent dat ze een probleem heeft en weigert zich te laten behandelen. Ze steelt geld van haar moeder om drank te kopen, of pikt in de nachtwinkel.
Nationaliteit: Duits
Familie: vader [Friedrich], moeder [Ophelia], broer [Adam].
Hobby's: drinken, rondhangen, in de problemen komen.
Extra: http://img401.imageshack.us/img401/8308/icanfinallyseethesunset.jpg

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 3 maart 2010 - 17:41:
En dat was echt té lang o_o

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 3 maart 2010 - 17:43:
ADERYN!
Ik had ooit een personage in een fantasyverhaal dat zo heette. Het betekent 'vogel' in het Welsh. ^^
En dat wilde je niet weten. x'D'

Edit: en die foto is cuwl. =D

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 3 maart 2010 - 17:46:
ADERYN!
Ik had ooit een personage in een fantasyverhaal dat zo heette. Het betekent 'vogel' in het Welsh. ^^
En dat wilde je niet weten. x'D'

Edit: en die foto is cuwl. =D

ADERYN IS EEN MOOIE NAAM!!
[en ik weet wat het betekent, daarom vond ik m zo leuk]

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 3 maart 2010 - 17:47:
Ik vind Aderyn ook een mooie naam.
Daarom had ik 'm ook genomen. ^^
Ook vanwege de betekenis. x']

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 3 maart 2010 - 18:00:
Hobby's: drinken, rondhangen, in de problemen komen.

*strijk*

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 3 maart 2010 - 19:59:
Wat je de voornaam dan? Misschien dat andere mensen van fanfic wel een achternaam weten. Niet ik, mijn achternamen sucken en zijn slecht?!


Haar voornaam?
Tish Leone - Leone is haar tweede naam.
Jeez, Angela! Stop eens met miepen, je bent niet slecht in schrijven!

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 3 maart 2010 - 20:03:
(...)

Haar voornaam?
Tish Leone - Leone is haar tweede naam.
Jeez, Angela! Stop eens met miepen, je bent niet slecht in schrijven!


Wel. Punt. Uit. Geen. Discussie. Mogelijk.
Tish Leone, mooie naam
Heb je al een foto?
Afkomst?
Das makkelijker om een achternaam te zoeken of bedenken

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 3 maart 2010 - 20:10:
Nietes. Waarom denk je dat je slecht bent?!

Laik, duuuude. De foto die jij me liet zien. De eerste, die blonde stoot op die schommel -
Afkomst... Tja. Daar loop ik dus op stuk. 't Maakt me niet zoveel uit xP

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 3 maart 2010 - 21:05:
die photo van Aderyn
is coowl :']

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 3 maart 2010 - 23:15:
Nietes. Waarom denk je dat je slecht bent?!


Wellus. Als ik goed zou zijn zou ik een verhaal kunnen schrijven én afmaken.
En dat kan ik niet.
Ik kan niet eens beginnen aan A shot at love.

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 4 maart 2010 - 15:42:
Nietes.

Ik kan ook nooit een verhaal afmaken - hopelijk kan ik dit verhaal wel afmaken

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 4 maart 2010 - 16:17:
Wellus.

Jij kan tenminste een verhaal beginnen. Jij kan tenminste iets goeds schrijven.



1 2 3 4