Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Brief aan... [2]

Brief aan... [2]

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 2 maart 2010 - 22:11:
Omdat de eerste vol is, er nog geen nieuwe was, en ik iets kwijt moet.
Schrijf hier brieven aan de hele wereld, jezelf, dat geweldige persoontje, kortom, alles en iedereen.



KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 10 maart 2010 - 18:40:
Tara
Wij zijn hypermaatjes voor altijd!!
Ik kijk er echt zo naar uit om same na Clouseau te gaan, en same te gaan kajakke, en
ZIET DA GE MEEEMOOGT GAAN COSPLAYE, ANDERS MAG IK OOK NIET MEE!!!!
Ik hoop da het snel weer wa beter gaat (ge weet da ge mijn zuske altijd wel ffe moogt lene he ), want het is stil zonder u op de buuuus!!!!!

Technicolor
Technicolor

Technicolor is offline

[160]
Technicolor zei op 10 maart 2010 - 18:59:
Tibo

stop met zage over Oostenrijk en radio Kronehit!

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 10 maart 2010 - 21:31:
(...)

Heb jij een neuspiercing? .

hí¡d
die hí¡d ik
Want
ik heb hem zelf dus door m'n neus gehaald
wat mensen misschien al doorhadden
Maar ik heb hem eruitgehaald
En dat was ní­et omdat ie ging ontsteken ofzo
Ik was gewoon bang dat mijn ouders hem zouden zien en me zouden verbieden naar A'pen te gaan
ik wilde hem eerst verbergen onder een pleister, maar dat is niet goed voor het wondje

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 11 maart 2010 - 7:00:
Grömmel,

Als u vandaag niet op school komt ga ik u slaan met een koekenpan, en maandag een cd van Rammstein in de cd-speler douwen, terwijl dat ding op vol volume staat.

KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 11 maart 2010 - 18:08:
Papa

Sorry dat ik een van jou envelopjes gepikt heb
Ik had hem nodig voor school

AnotherZero
AnotherZero

AnotherZero is offline

[1166]
AnotherZero zei op 11 maart 2010 - 18:30:
poedel.

je ging nog iets laten weten over zondag. en je praat over alles buiten over dat :o

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 11 maart 2010 - 18:41:
Pim
Snap je het dan écht niet? Zie je het dan écht niet? Ik doe wel alsof jouw stomme gescheld elke middag me niets doet, maar dat is onmogelijk, en dat weet iedereen. Ik heb er fucking genoeg van, ja! Hoe zou jij het vinden als je mij was en elke keer weer werd uitgescholden voor 'kuthoer' en andere dingen in die richting door je eigen broertje? Nou???
Mama deed het steeds weer opnieuw af met het feit dat je ADD en Dyslexie hebt, maar dat ligt het verdomme toch niet aan! En dat weet zij net zo goed als ik. En weet je wat ze net zei? (ik denk het ondertussen wel, want ze is nu bij jou aan het praten) Ze zei dat ze wilde stoppen met werken, zodat ze kan zorgen dat jij mij niet de hele tijd loopt te kloten. Wil je dat soms? Nou??? Kijk nou eens om je heen, man! Ik begin langzamerhand een gruwele hekel aan je te krijgen, en jij gaat alleen maar door, met als gevolg dat het alleen maar erger wordt! Wil je dat nou, hè? Dat je eigen zus je straks niet meer wil aankijken, dat ze je alleen nog kan haten? Want weet je, toen je je zeer had gedaan aan je oog, toen had ik medelijden met je. Bijna had ik dat niet, maar plots kreeg ik het toch. Had je niet verwacht hè? Voor mijn part mag je oprotten als je niet eens normaal gaat doen tegen me. Iedereen zegt wel dat ik ook zo doe tegen jou, maar niemand merkt het ooit als jij tegen mij begint. Het lijkt wel of je het plant, of zo. Dat í­k iets doe wanneer mensen erbij zijn, en jij wanneer er niemand is. Zodat ik de gemene zus lijk, en jij het zielige broertje dat gedomineerd wordt door zijn zus. Niemand ziet godverdomme dat jí­j het bent.
Weet je wat het ergste is? Dat jij mijn broertje bent. Tegen ieder ander had ik zonder zorgen kunnen uitvallen, ieder ander zou ik zonder zorgen uit mijn leven kunnen bannen. Maar dat kí¡n ik niet bij jou! En weet je waarom niet? Omdat ik om je geef, omdat broer en zus elkaar niet horen te haten. Zorg je alsjeblieft dat dat niet gebeurt?

Julia

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 11 maart 2010 - 20:15:
Klas;
Jezus. Houd serieus je bek tegen mij. En ga niet zeggen dat ik geen vrienden heb, want dat heb ik WEL.
Ja, ze wonen ver weg. Dat weet ik ook wel. Dat wil verdomme niet zeggen dat ik ze nooit zie. Ik zie liever mijn vrienden niet elke dag, dan dat ik een triest kuddedier ben dat met de groep meeloopt, bang voor commentaar.
En JA ik ben fan van Tokio Hotel en NEE dat ga ik verdomme niet veranderen. Ik ben er trots op.
En ga me geen Duitser noemen, want dat ben ik niet.
Ik snap sowieso niet waarom ik een Duitser ben volgens jullie. Ja, ik ben goed in Duits, heel goed zelfs als je het met mijn Frans vergelijkt.
Maar nou EN, jullie zouden ook goed erin zijn als jullie de muziek luisteren die ik luister. Ik vertaal al vanaf dat ik twaalf of zo ben hun liedjes. En sinds mijn 13e nog meer, ik denk meteen aan de vertaling. En weten jullie waarom? Omdat die liedjes mooi zijn. Omdat ze een betekenis hebben voor me, iets wat jullie niet hebben. Jezus. En ja, het meest lege blaadje van het Duitse werkboek is volgeschreven met Duitse zinnen.
En houd ook op met mij emo te noemen, want dat ben ik niet.
En jullie kunnen niet zingen, even ter informatie.
Kom op hé;
'ich kann es nicht mehr leiden,
ich kann es nicht mehr an,
ich gehe mezelf schnijden'
Jezus - zing het in, maak er een single van en douw die in jullie reet.
Your death will be my party.
Val kapot, serieus, loop naar de hel of zo, maar laat mij met rust.
meelopers.

DolphinsCry
DolphinsCry

DolphinsCry is offline

[14]
DolphinsCry zei op 12 maart 2010 - 17:39:
W
Ondanks dat we elkaar niet echt kennen, maak je me elke dag weer een beetje gelukkig.
Bedankt!

Y

Het is ingewikkeld.. ik ben ingewikkeld... dus...verwacht hier niets van alsjeblief.

TAMschrijft
TAMschrijft

TAMschrijft is offline

[92]
TAMschrijft zei op 12 maart 2010 - 17:45:
Zhemchuznhik

Bedankt voor het lenen van je naam.
Bedankt voor je sterke armen.
Bedankt voor het plagen van mijn vriendje.
Bedankt dat ik je elke dag voor iets zou kunnen bedanken.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 12 maart 2010 - 17:50:
Sok
Wí¡í¡rom zit er een gat in jou? Weet je wel hoe irritant dat is? x_x'

Mama
Kom thuis, ik heb honger en we moeten nog over Antwerpen praten - vind jij tenminste.

AnotherZero
AnotherZero

AnotherZero is offline

[1166]
AnotherZero zei op 12 maart 2010 - 17:56:
Iedereen die morgen komt.

mijn excuses als ik raar overkom.
om het toch al even te zeggen (y)

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 12 maart 2010 - 18:00:
Iedereen die morgen komt.

mijn excuses als ik raar overkom.
om het toch al even te zeggen (y)

Doe je niet. Niemand verslaat mij

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 12 maart 2010 - 18:11:
ik zal me inhouden ;]

PumpkinQueen
PumpkinQueen

PumpkinQueen is offline

[32]
PumpkinQueen zei op 12 maart 2010 - 18:12:
D.,
Stop. Alsjeblieft. Dank je.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17