Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Gooi-het-eruit-topic #2

Gooi-het-eruit-topic #2

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 7 maart 2010 - 23:29:
Omdat de vorige vol was.
Voor alles wat je kwijt moet.



KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 28 sep 2010 - 7:35:
vastwel.



IKHEBEENKAAAAAAAAAAAAAT. <3

Conflate
Conflate

Conflate is offline

[519]
Conflate zei op 28 sep 2010 - 12:19:
Ik hí¡í¡t volwassenen die je denken te mogen, maar als puntje bij paaltje komt denken ze het altijd beter te weten dan jij.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 28 sep 2010 - 14:09:
Ik ben al sinds een uur uit ^^

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 28 sep 2010 - 18:24:
Ik ben daarnet gewoon fucking hard aangereden door een stom Melanchton geval >.<

En ik stond nog stil langs het fietspad ook o.o

Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 28 sep 2010 - 18:30:
Ik ben daarnet gewoon fucking hard aangereden door een stom Melanchton geval >.<

En ik stond nog stil langs het fietspad ook o.o

AAAAH? are you alright?

ik rijd altijd mensen aan, nou ik rijd ze niet helemaal aan. bijna.

lOveYouX
lOveYouX

lOveYouX is offline

[1262]
lOveYouX zei op 28 sep 2010 - 18:31:
Ik haat mijn ouders !

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 28 sep 2010 - 18:33:
Ik haat mijn ouders !


What did they do?

lOveYouX
lOveYouX

lOveYouX is offline

[1262]
lOveYouX zei op 28 sep 2010 - 18:38:
(...)

What did they do?

Naj, ik heb al een jaar geen contact meer met mijn vader, stond hij dernet voor de deur, ik helemaal stil voor de computer zitten zodat hij mij niet zou zien. Hij en mijn mama gaan gezellig praten enzo, vind goed voor hen, beter dan dat ze ruzie maken. Mijn mama roept dat ik goede dag moet gaan zeggen, k doe maar braaf wat ze zegt. Ik zeg hey en dieje wordt razend, begint te roepen dat ik zijn dochter niet ben, en dan komt mijn mama me zeggen dat mijn schuld is dat nooit meer goed gaat komen tussen hen.

Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 28 sep 2010 - 18:39:
(...)
Naj, ik heb al een jaar geen contact meer met mijn vader, stond hij dernet voor de deur, ik helemaal stil voor de computer zitten zodat hij mij niet zou zien. Hij en mijn mama gaan gezellig praten enzo, vind goed voor hen, beter dan dat ze ruzie maken. Mijn mama roept dat ik goede dag moet gaan zeggen, k doe maar braaf wat ze zegt. Ik zeg hey en dieje wordt razend, begint te roepen dat ik zijn dochter niet ben, en dan komt mijn mama me zeggen dat mijn schuld is dat nooit meer goed gaat komen tussen hen.

ohmygod. dat is te erg. ik zou daar kapot van zijn, ik weet hoe het is om geen vader te hebben zegmaar. Sterkte ermee <3

NovaFlowne
NovaFlowne

NovaFlowne is offline

[1453]
NovaFlowne zei op 28 sep 2010 - 18:40:
(...)
Naj, ik heb al een jaar geen contact meer met mijn vader, stond hij dernet voor de deur, ik helemaal stil voor de computer zitten zodat hij mij niet zou zien. Hij en mijn mama gaan gezellig praten enzo, vind goed voor hen, beter dan dat ze ruzie maken. Mijn mama roept dat ik goede dag moet gaan zeggen, k doe maar braaf wat ze zegt. Ik zeg hey en dieje wordt razend, begint te roepen dat ik zijn dochter niet ben, en dan komt mijn mama me zeggen dat mijn schuld is dat nooit meer goed gaat komen tussen hen.


Ohmijngod. Dat zeg je toch niet tegen eigen kind? Jezus, sterkte ermee <3

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 28 sep 2010 - 18:40:
(...)
Naj, ik heb al een jaar geen contact meer met mijn vader, stond hij dernet voor de deur, ik helemaal stil voor de computer zitten zodat hij mij niet zou zien. Hij en mijn mama gaan gezellig praten enzo, vind goed voor hen, beter dan dat ze ruzie maken. Mijn mama roept dat ik goede dag moet gaan zeggen, k doe maar braaf wat ze zegt. Ik zeg hey en dieje wordt razend, begint te roepen dat ik zijn dochter niet ben, en dan komt mijn mama me zeggen dat mijn schuld is dat nooit meer goed gaat komen tussen hen.


Aw man, dat suckt. o.o
En waarom zegt je moeder dat het jouw schuld is? Ik bedoel, dat is toch helemaal niet zo? ><
En waarom heb je geen contact meer met hem?

@Danique: Ik heb nog wel een vader. Alleen heb ik geen vader meer.

lOveYouX
lOveYouX

lOveYouX is offline

[1262]
lOveYouX zei op 28 sep 2010 - 18:45:
Ja ben er ook kapot van, zat net te wenen als een klein kind. Gelukkig kan ik mijn gedachte verzetten met internet.
Bedankt allemaal! ^^
Ik heb 2 jaar geleden beslist dat ik bij mijn moeder ging wonen. Daarvoor deed ik nog aan Co ouderschap, naar mama en papa >.<
Maar het klikte al een tijdje niet meer tussen mij en de vriendin van mijn papa. ik heb toen besloten dat ik hier bij mijn mama kwam wonen. Hij kon hier niet mee leven en hij heeft zelfs de kleren naar mijn kop gesmeten toen ik uit het huis ging, heb hem daarna niet meer gezien. Of toch niet veel.
Mijn moeder wilt doodgraag terug met hem samen zijn. Waarom weet k niet! en gewoon omdat ik daarnet mijn hoofd liet zien werd mijn vader razend, maar ik kan daar niet aan doen! mijn mama riep me zelfs! en dan krijg ik toch ng alle schuld, en durf ik niet naar benden gaan. >.> en ik heb honger!

Torresss
Torresss

Torresss is offline

[2972]
Torresss zei op 28 sep 2010 - 18:46:
@Kayley , je bedoeld, je hebt er een, hij leeft nog. Maar is geen vader voor je?

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 28 sep 2010 - 18:48:
@Julie: Toch naar beneden gaan. En praat dan met haar.
Vraag haar wat zij had gedaan, als ze niet overweg kon met haar 'stiefmoeder' en daar toch heel de tijd moest zijn, dat wonen bij haar moeder een veel betere keuze was, maar dat haar vader er dan wel boos om zou worden.

@Danique: Correct.

lOveYouX
lOveYouX

lOveYouX is offline

[1262]
lOveYouX zei op 28 sep 2010 - 18:50:
@Julie: Toch naar beneden gaan. En praat dan met haar.
Vraag haar wat zij had gedaan, als ze niet overweg kon met haar 'stiefmoeder' en daar toch heel de tijd moest zijn, dat wonen bij haar moeder een veel betere keuze was, maar dat haar vader er dan wel boos om zou worden.

@Danique: Correct.

Ze snapt wel dat ik niet naar mijn vader wil. Ze wilt gewoon dat k en mijn vader overeen komen. Maar dat is pech voor haar, want het is nu eenmaal gebroken tussen ons. Er is te veel gebeurd om dit alles nog goed te maken. Hij verkoos zijn vriendin boven mij, dat zegt genoeg!



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15