Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Personages gezocht

Personages gezocht

1 2
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 17 maart 2010 - 17:00:
Ik begin dus alweer aan een nieuw verhaal. En aangezien het zich grotendeels op een middelbare school afspeelt. Oké, gewoon bijna heel het verhaal buiten enkele zijgebeurtenissen.
Op een school zitten leerlingen. Véél leerlingen. Daarom heb ik jullie hulp nodig.

De leeftijd moet tussen 15 en 18 zitten, je mag aanpassen aan je karakter wat je wilt, je mag ook plots een jongen zijn, maakt me allemaal niet uit. Ze moeten gewoon nog op het middelbaar zitten, liefst de hogere cyclus, een paar mensen mogen ook uit de lagere cyclus komen, dat is niet erg, ik weet hen er wel in te krijgen. ^^
Wat ik precies moet hebben:

Voornaam;
Achternaam;
Leeftijd;
Verjaardag;
Uiterlijk (foto mí¡g, moet niet);
Karakter;
Hobby's;
Verslaving;
Gedrag op school;
Extra;


Dit komt niet op FanFic, aangezien het geen fanfiction is, tenzij jullie dat echt willen. En houdt er rekening mee, ik hoop dit ooit uitgegeven te krijgen, dus houdt daar ook echt rekening mee dan!

(:

Make me proud.



Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 3 april 2010 - 15:09:
(...)

Omg, ik ben verliefd op jou personage! <3

Ik om eerlijk te zijn ook
EN ik ben er eigenlijk mega trots op, dus wees er voorzichtig mee x"D

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 3 april 2010 - 15:09:
(...)
Ik om eerlijk te zijn ook
EN ik ben er eigenlijk mega trots op, dus wees er voorzichtig mee x"D


Heel voorzichtig. ^^
En misschien kent ooit de hele wereld hem.
Oké, Kayley, niet te hard van stapel lopen jij!

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 3 april 2010 - 15:12:
Braaf :'P

Dat zou ceeewl zijn! Dan koop ik het boek enenen, dan ga ik heel trots zijn :'D
En je mag heus te hard van stapel lopen

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 3 april 2010 - 15:55:
Braaf :'P

Dat zou ceeewl zijn! Dan koop ik het boek enenen, dan ga ik heel trots zijn :'D
En je mag heus te hard van stapel lopen


De kans dat iemand het überhaupt wil uitgeven, is klein, ik zweer het je.
En dat doe ik bijna altijd, dus tja ^^

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 3 april 2010 - 16:33:
Hoezo, 'klein'?
Je kan hartstikke goed schrijven! Iedere uitgever zou blij moeten zijn met jou als schrijfster!
Als je een boek gaat uitgeven, ga ik een fanclub voor je aanmaken Misschien wil Dezh me ook wel helpen, en ik dwing de andere FF mensjes om mee te doen :'D

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 4 april 2010 - 20:24:
zo. omnogmaareveneenPersonage-topicomhoogteschoppen.

Voornaam; Anne
Achternaam; eh. diemagjezelfverzinnen. ^^''
Leeftijd; 17
Verjaardag; 4 mei [hetjaardatervoornodigisomnu17tezijn. ]
Uiterlijk (foto mí¡g, moet niet);http://fc01.deviantart.net/fs70/i/2010/093/a/6/I_Am_XIII_by_Eva_No_Jutsu.jpg zodus.
Karakter; Op het eerste gezicht alleen maar heel erg raar. Ze geeft dan ook niets om wat anderen vinden, kan daardoor nogal asociaal overkomen. Kí¡n. Want meestal is ze het vrolijkste persoontje dat er bestaat. Ze bespringt alles en iedereen, vraagt de meeste vreemde dingen [zoals 'MENEER. MAGIKEENCHOCOLAATJEVANU?' aan de vrouw die net langs de supermarkt loopt], en rent liever dan dat ze loopt. Lopen gaat haar te langzaam. Ze heeft iets heel aparts over zich heen hangen. Je moet haar echt leren kennen voor je haar volledig wilt kunnen begrijpen. Ze heeft de neiging mensen heel snel te onderschatten, hoewel ze hen het tegenovergestelde wijs maakt.
Hobby's; Gitaar spelen - elektrisch, welteverstaan -, zich voordoen als iemand anders, en hardlopen.
Verslaving; Door haar haar wrijven, haar broertje pesten.
Gedrag op school; Vreemd, actief, druk. Iedereen kan wel om haar lachen - of eigenlijk om de dingen die ze door de klas roept. Ze is brutaal, maar kan goed leren. Ze spijbelt niet vaak, zeker niet bij gym. Ze heeft zichzelf voorgenomen bij geschiedenis heel braaf te doen, bij wiskunde doof te zijn ten opzichte van de lerares, en bij handvaardigheid te doen alsof ze gek is in haar hoofd. Dat zorgt voor wat afwisseling, vind ze.
Extra; Eh. Dieisserniet.

zoiets?

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 4 april 2010 - 23:06:
Hoezo, 'klein'?
Je kan hartstikke goed schrijven! Iedere uitgever zou blij moeten zijn met jou als schrijfster!
Als je een boek gaat uitgeven, ga ik een fanclub voor je aanmaken Misschien wil Dezh me ook wel helpen, en ik dwing de andere FF mensjes om mee te doen :'D


Ugh

@Kol: I love her (:

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 5 april 2010 - 15:01:
Voornaam; Lora
Achternaam; Daelman
Leeftijd; 16
Verjaardag; 17 mei
Uiterlijk (foto mí¡g, moet niet); http://i40.tinypic.com/2u8dm6w.jpg
Karakter; Vrolijk, vriendelijk, verlegen. Is in staat overal het goede in te zien, maar ziet daardoor wel eens de slechte dingen over het hoofd en als de balans zoekraakt, weet Lora niet hoe ze die moet herstellen. Ze kan goed leren, maar schiet snel in de stress bij deadlines. Ze is een dierenliefhebber, maar haar moeder vindt alle dieren vies en daarom mag ze geen huisdier.
Hobby's; Dansen in haar kamer als niemand kijkt, lezen en met vriendinnen aan de telefoon hangen. Oh, en mensen horendol maken door vliegensvlug Italiaans te praten.
Verslaving; Zie hobby's.
Gedrag op school; Heel stil en ingetogen. Ze gaat niet met de massa mee, ze doet haar eigen ding, maar ze doet het onopvallend.
Extra; Dochter van een Italiaanse moeder en Belgische vader, die gescheiden zijn toen ze drie was. De eerste twaalf jaar van haar leven heeft ze doorgebracht in Rome, bij haar moeder, maar toen die hertrouwde met een enge Italiaan besloot Lora dat het tijd was om bij haar vader in België te gaan wonen.

Whatyouthink? l;

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 5 april 2010 - 15:03:
<3

Roxyfictioon
Roxyfictioon is offline

[7]
Roxyfictioon zei op 6 april 2010 - 17:40:
Voornaam; Camille (Kami; uitgesproken)
Achternaam; van Dyck
Leeftijd; 16
Verjaardag; 25 juni
Uiterlijk (foto mí¡g, moet niet); Camille is een meisje met lange rode haren tot in haar onderrug. Haar haar golft en ze heeft een bles die een beetje over haar linkeroog valt. Ze heeft van natura donkere en lange wimpers en zeer felle blauwe ogen. Ze heeft sproetjes op en rond haar neus en een paar om haar wangen. Ze heeft dunne lippen en rechte, witte tanden en een stralende lach. Voor de rest is Camille redelijk lang en dun. Ze draagt í ltijd kleedjes en hoge hakken of allstars. Zelfs in putteke winter draagt ze jurkjes. 'Ik draag er wel een panty onder.' is haar uitleg dan.
Karakter; Camille is een vleurig en vrolijk meisje. Ze staat altijd voor haar vrienden en minderen klaar. Zo doet ze vrijwilligerswerk in het dierenasiel en gaat ze daar met de honden wandelen. Camille is een romantisch meisje en houdt veel van het strand en zand tussen haar tenen. Camille is eerlijk en heeft voor alles haar eigen mening. Camille houdt er niet van als mensen met haar vrienden of familie snollen en is heel beschermend over ze. Ze is een sociaal meisje en heeft veel kennisen, niet vrienden, ze heeft maar vijf vriendinnen waarmee ze alles deelt. Camille is zeer positief ingesteld en ziet -in tegenstelling tot andere- wél redenen om te leven. Camille staat altijd in voor een grap en heeft daardoor bosjes jongens achter zich lopen waarvan ze er maar ééntje ziet staan. Één minpuntje aan Camille is dat ze zeer nieuwschierig is en koppig. Maar ja, wie niet?
Hobby's; Vrijwilligerswerk in het dierenasiel, doet aan acteerlessen na school en hoopt op een doorbraak in de modellen- of acteerwereld, misschien wel alle twee.
Verslaving; Honden, ijs, boeken, liedjes schrijven, dansen in haar ondergoed thuis, de muziek lekker hard, en mensen met respect.
Gedrag op school; Camille is een vrolijk meisje en haalt goede punten. Ze heeft soms een grote mond en houdt haar mond niet stil. Heeft haar eige mening klaar over uitspraken van de leerkrachten en kan zo -tot grote vreugde van haar klasgenoten- uren discuciëren met haar leerkrachten.
Extra; Camille heeft één zus -Elise,(18)- en één broer -Jonas, (14)- Twee jaar geleden is haar oudere broer gestorven aan een hersentumor. Camille heeft de dood van haar lievelingsbroer nog steeds niet verwerkt en kan soms fel uit de hoek komen als mensen slechte of vervelende dingen over Davy zeggen.

Kan je me het zeggen of je iets met haar kan doen ?

Melisande
Melisande

Melisande is offline

[73]
Melisande zei op 6 april 2010 - 21:59:
Voornaam;
Catherine Vivinanne [Engelse uitspraak]
Achternaam;
Franken (je mag het veranderen als je wilt, ik ben niet zo goed in achternamen)
Leeftijd;
18
Verjaardag;
9 mei. Het jaartal mag je zelf even opzoeken, sorry :x
Uiterlijk (foto mí¡g, moet niet);
http://escfinland.eu/katra.jpg
Alleen dan dus met zwart haar
Zwart haar, met ergens aan de linkerkant één felblauwe highlight die eigenlijk niet opvalt, maar soms in één keer heel goed zichtbaar is. Een ringetje in haar rechteroor, bovenin. Lange vingers, met om haar linkerduim een zilveren ring. Lange benen. Ietwat scheve, puntige neus. Donkergroene ogen, met lichtblauwe stippeltjes. Een lang litteken op haar rug, aan de rechterkant van haar ruggengraat. Is niet heel dun, maar ook absoluut niet dik.
Karakter;
Avond- en ochtendhumeur, het is een ochtendmens, maar ze moet altijd eerst even wakker worden. Onzeker, maar ze is geen meeloper. Lijkt op het eerste gezicht heel onaardig, maar als je haar beter leert kennen blijkt ze heel aardig te zijn. Verlegen. Ziet in het begin overal beren op de weg. Heeft overal wel een oplossing voor. Houdt van dieren, houdt van de natuur en heeft zelf een tamme dwergpapegaai.
Hobby's;
Lezen. Ze zit in haar laatste jaar van school en altijd direct na school moet ze oppassen op twee kleine kinderen. (Ze houdt van kinderen en wil daar later ook wat mee gaan doen). Meezingen met cd’s als er niemand is die haar kan horen. Ze tekent ook graag, ook al kan ze dat -vindt ze zelf- niet zo heel goed.
Verslaving;
Ze rookt af en toe wel eens een sigaretje met haar moeder, puur omdat haar moeder dat gezellig vindt, maar niet iets bijzonders. Voor de rest, zie hobby’s.
Gedrag op school;
Teruggetrokken, ze wil het liefst met zo min mogelijk mensen contact. In de pauzes trekt ze zich altijd terug in een hoekje waar maar weinig mensen komen, want ze krijgt hoofdpijn van het geschreeuw. Ze haalt op zich wel goede punten, schommelt wat tussen de 6 en 8.
Extra;
Haar moeder kwam uit Engeland, haar vader was een -weetikhet- Nederlander denk ik? (Maak er maar van wat je wilt, want met die achternaam mag je ook rommelen -maar vertel me dan wel wat het geworden is please. Als je haar überhaupt al gebruikt-) Haar vader kreeg vlak na haar geboorte een ongeluk en zit in een verpleeghuis -als hij thuis is moet er continue iemand bij hem zijn- en ze is waarschijnlijk enig kind (behalve als haar vader -of moeder- ergens anders nog een kind heeft natuurlijk).

Kun je hier iets mee? *Hoopvolle blik*
Let me know what you think =)
<3

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 6 april 2010 - 22:02:
Voornaam;
Catherine Vivinanne [Engelse uitspraak]
Achternaam;
Franken (je mag het veranderen als je wilt, ik ben niet zo goed in achternamen)
Leeftijd;
18
Verjaardag;
9 mei. Het jaartal mag je zelf even opzoeken, sorry :x
Uiterlijk (foto mí¡g, moet niet);
Zwart haar, met ergens aan de linkerkant één felblauwe highlight die eigenlijk niet opvalt, maar soms in één keer heel goed zichtbaar is. Een ringetje in haar rechteroor, bovenin. Lange vingers, met om haar linkerduim een zilveren ring. Lange benen. Ietwat scheve, puntige neus. Donkergroene ogen, met lichtblauwe stippeltjes. Een lang litteken op haar rug, aan de rechterkant van haar ruggengraat. Is niet heel dun, maar ook absoluut niet dik.
Karakter;
Avond- en ochtendhumeur, het is een ochtendmens, maar ze moet altijd eerst even wakker worden. Onzeker, maar ze is geen meeloper. Lijkt op het eerste gezicht heel onaardig, maar als je haar beter leert kennen blijkt ze heel aardig te zijn. Verlegen. Ziet in het begin overal beren op de weg. Heeft overal wel een oplossing voor. Houdt van dieren, houdt van de natuur en heeft zelf een tamme dwergpapegaai.
Hobby's;
Lezen. Ze zit in haar laatste jaar van school en altijd direct na school moet ze oppassen op twee kleine kinderen. (Ze houdt van kinderen en wil daar later ook wat mee gaan doen). Meezingen met cd’s als er niemand is die haar kan horen. Ze tekent ook graag, ook al kan ze dat -vindt ze zelf- niet zo heel goed.
Verslaving;
Ze rookt af en toe wel eens een sigaretje met haar moeder, puur omdat haar moeder dat gezellig vindt, maar niet iets bijzonders. Voor de rest, zie hobby’s.
Gedrag op school;
Teruggetrokken, ze wil het liefst met zo min mogelijk mensen contact. In de pauzes trekt ze zich altijd terug in een hoekje waar maar weinig mensen komen, want ze krijgt hoofdpijn van het geschreeuw. Ze haalt op zich wel goede punten, schommelt wat tussen de 6 en 8.
Extra;
Haar moeder kwam uit Engeland, haar vader was een -weetikhet- Nederlander denk ik? (Maak er maar van wat je wilt, want met die achternaam mag je ook rommelen -maar vertel me dan wel wat het geworden is please. Als je haar überhaupt al gebruikt-) Haar vader kreeg vlak na haar geboorte een ongeluk en zit in een verpleeghuis -als hij thuis is moet er continue iemand bij hem zijn- en ze is waarschijnlijk enig kind (behalve als haar vader -of moeder- ergens anders nog een kind heeft natuurlijk).

Kun je hier iets mee? *Hoopvolle blik*
<3


Jhap! (:
Ik weet niet of ze echt een belangrijke functie in het verhaal zal hebben, want het draait voornamelijk over de leerkracht en de zes leerlingen waarvan zij mentor is.
Maar ik laat je nog wel wat weten. ^^

Melisande
Melisande

Melisande is offline

[73]
Melisande zei op 6 april 2010 - 22:04:
Yay^^
Ik heb het intussen echt al weer 6x aangepast ofzo XD
Maakt niet uit als ze niet zo belangrijk wordt -het zou natuurlijk leuk zijn, maar het hoeft niet persé :'-

Freaking
Freaking

Freaking is offline

[333]
Freaking zei op 8 april 2010 - 13:40:
Blub, met alle liefde zou ik ook een personage voor je maken, maar, met tien minuten moet ik weg, op naar werk. En, als ik er nu iets uit pers, wordt niet echt geweldig goed, dus, wanneer ik klaar ben met werken zal ik een personage voor je maken.

<3

Freaking
Freaking

Freaking is offline

[333]
Freaking zei op 9 april 2010 - 12:32:
Voornaam; Ashton
Achternaam; Wynands
Leeftijd; 18
Verjaardag; 29 oktober
Uiterlijk (foto mí¡g, moet niet); Zwart geverfd, halflang haar, ogen blauwer dan de blauwste hemel. Hij heeft een moedervlek, links op zijn kaaklijn. Niet breedgeschouderd, maar ook niet iel. Hij heeft een piercing in zijn onderlip, aan de rechterkant. Hij draagt daar meestal een zilveren bolletje en anders een ringetje, met aan de uiteindes twee punten. Heeft in de bocht bij zijn linkerduim 'papa' getatoeerd in sierlijke letters. Heeft altijd een ketting om met de ring van zijn vader eraan.
Karakter; Eerlijk en betrouwbaar. Ashton wilt graag dat iedereen vrienden is en doet daar dan ook alles aan. Hij kan niet tegen ruzie's en komt altijd tussenbeide. Hij is rustig en heeft geduld. Iedereen is in zijn ogen gelijk. Mensen die pesten kunnen beter voor hem uitkijken. Maar, naast die rustige en eerlijke kant kan hij ook heel agressief zijn. Als er teveel prikkels tegelijk uit zijn omgeving komen, kan zijn bui omslaan en is hij ineens of heel chagerijnig, of heel agressief. Zo heeft hij een knuppel gepakt en die stukgeslagen tegen een boom en daaraan een gekneuste pols over gehouden. Hij kan er niet tegen als hij mensen pijn doet, dus daarom slaat hij altijd tegen dingen als hij agressief is.
Hobby's; Hij sleuteld graag aan zijn moeders auto. Ook is hij best vaak op het basketbalveld te vinden om even een balletje te gooien met zijn vrienden. Hij leest ook onwijs graag en verslind op dit moment de boekenkast van zijn moeder. Hij heeft alleen liever niet dat zijn vrienden dit weten, bang dat ze lullige opmerkingen gaan maken over zijn boeken. Zijn allerbeste vriend weet het wel. Ook is hij een singer/songwriter, hij schrijft dus zijn eigen nummers, maakt eigen melodieën op zijn gitaar en kan altijd helemaal wegdromen bij het spelen. Naast songteksten schrijft hij ook gedichten. Deze zijn meestal gericht aan zijn overleden vader.
Verslaving; Hij houdt wel van zijn sigaretten, het liefste rookt hij Marlboro of L&M. Ook zijn zijn songteksten en gedichten echt iets wat hij moet doen, doet hij het niet kan hij plots helemaal gek worden. Ook is hij echt verslaafd aan het opzoeken van zijn vaders graf, dit doet hij meestal één keer in de week. Als hij daar is, blijft ook minimaal 2 uur en verteld hij zijn vader alles, meestal onder het genot van een sigaretje.
Gedrag op school; Meestal loopt hij door de gangen te ravotten met zijn vrienden, maar in de klas is hij heel stil. School vindt hij echt belangrijk, hij let ook altijd op in de klassen. Want, opgelet hebben is het halve werk. Hij wilt echt iets gaan doen met zijn toekomst en wilt dat niet verpesten door niet te gaan opletten. Soms gebeurd het wel dat hij aan het ravotten is in de klas en meestal wordt hij er dan wel uitgestuurd. Hij haalt wel goede punten.
Extra; Zijn vader is overleden toen hij 10 was. Hij heeft alles bewust meegemaakt en kan alles nog steeds geen plek geven. Hij heeft nog ergens een halfbroer, de andere zoon van zijn vader, maar die kent hij niet en die wilt hij ook niet kennen. Zijn moeder is meestal op haar werk en komt 's avonds laat pas thuis. Ook al is zijn moeder er niet, ze is wel zijn allerbeste vriendin en kan alles bij haar kwijt. Zijn moeder is een bisexuele vrouw en op dit moment ook samen met een vrouw. Hij schaamt zich hier niet voor en al zijn vrienden beschouwen het ook als normaal.

Ik hoop dat je er iets mee kan.



1 2