Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Probleem - Tips

Probleem - Tips

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
VampireFangs
VampireFangs is offline

[4445]
VampireFangs zei op 27 maart 2010 - 16:47:
Nou. Eh. Ja.
Toch maar aangemaakt.

De bedoeling is dus dat iemand met een probleem wordt geholpen.
En ja, dat er dan dus tips worden gegeven.
Het mogen ook andere serieuze vragen zijn, waar andere dan antwoord op geven.
Eh, ja. Ik hoop dat het duidelijk is? En vooral dat het ‘nuttig’ is. (:



neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 1 mei 2010 - 21:05:
Nou. Ik heb ook nog wat tips nodig x.x

1. Wat doe je als je beste vriend je opeens haat en -volgens jou gevoel- niets verkeerds hebt gedaan, en hij je compleet negeert.

2. Je beste vriendin je sinds je in een revalidatie centrum links laat liggen, en alle contacten verbreekt?

3. Die beste vriend die je opeens haat misschien door jou schuld is gaan snijden en blowen en weet ik het wat?

4. Je voor jou gevoel geen vrienden meer hebt in de tijd dat je ze heel erg nodig hebt.

5. Je ook nog eens ziek bent, en zo hard mogelijk probeert te vechten om er zo goed mogelijk vanaf te komen.

6. Je iemand moet aangeven die je vreselijk lief hebt, maar heel fout bezig is. En je durft het niet?

7. En dat je doordat je probleem 6 nog niet hebt uitgevoerd, nog eens extra problemen hebt...

V0nneke
V0nneke

V0nneke is offline

[146]
V0nneke zei op 1 mei 2010 - 21:34:
geeftniet. danishetmeteenopgelost.


[zomakkelijkissetvastniet,eh? I;]


Niet bepaald nee

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 1 mei 2010 - 21:42:
1. Wat doe je als je beste vriend je opeens haat en -volgens jou gevoel- niets verkeerds hebt gedaan, en hij je compleet negeert.
Hem aanspreken of mailen en vragen wat je verkeerd hebt gedaan. Zet er ook onder dat je dit echt niet wilt en dat je wilt weten wat je gedaan hebt.

2. Je beste vriendin je sinds je in een revalidatie centrum links laat liggen, en alle contacten verbreekt?
Daar kan je niets aan doen. Blijkbaar denkt zij dat vriendschap stopt binnen de muren van dat centrum, maar ook aan haar zou ik vragen waarom. Waarschijnlijk ga je geen antwoord krijgen, maar ze is je blijkbaar niet waard als ze je zo maar links laat liggen.

3. Die beste vriend die je opeens haat misschien door jou schuld is gaan snijden en blowen en weet ik het wat?
Zelfde als bij 1, vragen waarom hij dat in godsnaam doet. Zeg hem dat het niet goed voor hem is, dat je begrijpt dat hij niet zo maar kan stoppen maar dat jij hem wel zal helpen, stapje voor stapje tot het weg is.

4. Je voor jou gevoel geen vrienden meer hebt in de tijd dat je ze heel erg nodig hebt.
Je hebt ons<3
En als dat niet genoeg is, je bent vast niet vriendloos, niemand is ooit volledig vriendloos. Spendeer wat meer aandacht aan je gewoon goede vrienden en de mensen die een beetje neutraal zijn, je zou wel eens kunnen verschieten. ^^

5. Je ook nog eens ziek bent, en zo hard mogelijk probeert te vechten om er zo goed mogelijk vanaf te komen.
Veel rusten, bewegen, frisse lucht halen, eet goed en gebalanceerd en drink veel. Dat zal al veel helpen.
Ik geloof dat je kan genezen, dat geloof ik echt! <3

6. Je iemand moet aangeven die je vreselijk lief hebt, maar heel fout bezig is. En je durft het niet?
Hoe bedoel je aangeven? En je zult toch moeten, wil je dat het ooit weer goed komt met die persoon.

7. En dat je doordat je probleem 6 nog niet hebt uitgevoerd, nog eens extra problemen hebt...
Dat snap ik niet helemaal, maar daar moet ik het hele verhaal denk ik voor kennen? Als je ooit behoefte hebt om het helemaal te vertellen, mijn PB is 24/7/365 bereikbaar!

VampireFangs
VampireFangs is offline

[4445]
VampireFangs zei op 1 mei 2010 - 22:46:
@Mars: Nou. Wat Kay zegt. En mijn Gb staat ook altijd voor je open, maar dat hoor je te weten

@Yvonneke: Nou. Ehm. Dan is er niets aan te doen. Denk ik.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 1 mei 2010 - 22:48:
Wat kan je doen tegen mensen missen?

VampireFangs
VampireFangs is offline

[4445]
VampireFangs zei op 1 mei 2010 - 22:51:
Wow. Ehm.
Vooral niet aan proberen te denken of keiharde muziek, want echt iets daartegen bestaat niet.
Maar het hangt er ook af van wie je mist.
Als diegene onbereikbaar is, nou dan moet je het proberen te onderdrukken, denk ik. Of gewoon heel erg aan denken en fantaseren dat diegene in je armen ligt.
Als het iemand is die toch wel terugkomt, nou dan zou ik met die gedachten leven.

Ik weet echt niets zinnigers voor mensen missen. Want ik mis ook een bepaald iemand die nooit meer terug zal komen. Dan houd ik me met andere dingen bezig zoals tekenen, fotografie en schrijven. Dat denk je er minder aan en als je met mensen omgaat van wie je hen zou missen als ze weg waren bijvoorbeeld, dan wordt het misschien minder.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 1 mei 2010 - 23:08:
Oh, maar ze is niet onbereikbaar. Kol is voor een week naar Hongarije en ik mis haar.

Maar dat je iemand mist die nooit meer terug zal komen, is erg! ;o

VampireFangs
VampireFangs is offline

[4445]
VampireFangs zei op 1 mei 2010 - 23:15:
Volgens mij mist iedereen een persoon die er niet meer is.
Het hoeft niet eens een persoon te zijn. Een gevoel, een voorwerp een dier. Gemis is er gewoon altijd. Dat voorkom je niet, zelfs al lijk je alles te hebben dat je wilt.

Maargoed.

Kol kun je toch gewoon bellen?:3

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 1 mei 2010 - 23:24:
Volgens mij mist iedereen een persoon die er niet meer is.
Het hoeft niet eens een persoon te zijn. Een gevoel, een voorwerp een dier. Gemis is er gewoon altijd. Dat voorkom je niet, zelfs al lijk je alles te hebben dat je wilt.

Maargoed.

Kol kun je toch gewoon bellen?:3


Dat mag ik niet.
Ik mag alleen sms'en en bellen binnen België, want daarvoor heb ik een abbonement. Als ik sms naar buitenland, dan komen er veel extra kosten bij. En dat vond mijn moeder de afgelopen zes keer niet zo leuk.

VampireFangs
VampireFangs is offline

[4445]
VampireFangs zei op 1 mei 2010 - 23:27:
Ehm *denkt*
Naar Kol schrijven is onzinnig.
Bellen is geen optie.
Ehm, skype?
Zeheeftvastgeeninternetdaar...
Je zult het toch even moeten uithouden, tenzij je een mobiel van je broer/zus kunt stelen die geen abonnement heeft en dan even kunt bellen/smsen en daarna herlaad je 'm gewoon.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 1 mei 2010 - 23:30:
Ehm *denkt*
Naar Kol schrijven is onzinnig.
Bellen is geen optie.
Ehm, skype?
Zeheeftvastgeeninternetdaar...
Je zult het toch even moeten uithouden, tenzij je een mobiel van je broer/zus kunt stelen die geen abonnement heeft en dan even kunt bellen/smsen en daarna herlaad je 'm gewoon.


Wij hebben hier allemaal dat abbonement, dus dat kan niet. En brieven schrijven, bellen en skypen ook niet. Dus er zit niets anders op.
Gelukkig is het maar een week, de vorige keer waren het er drie.

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 2 mei 2010 - 8:29:
Je kunt Kol toch niet bellen en sms'en sukkels, ze heeft geen mobiel x']

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 2 mei 2010 - 9:37:
Je kunt Kol toch niet bellen en sms'en sukkels, ze heeft geen mobiel x']


Ze heeft toch net een nieuwe?

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 2 mei 2010 - 9:38:
Oh? o.o

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 2 mei 2010 - 10:35:
Oh? o.o


Jha. Een gele Corby.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16