Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Concert Sylver

Concert Sylver

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 28 maart 2010 - 13:25:
http://www.youtube.com/watch?v=dO3N2HCnu2Y
Zodat iedereen weet wat voor muziek ze maken.

-

Ik vertrek rond half vier hier thuis in Essen, want het was Sylver. Sylver 10 years, om te vieren dat ze tien jaar bestaan, toch niet al te vergezocht?
Maar dus, we rijden naar Aartselaar omdat mijn stiefbroer (Gwenn), mijn broer (Jeffrey) en ik gingen met Dominique, een vriendin van mijn ouders en zo goed als een tante. Dus moesten we haar wel ophalen.
We vertrekken in Aartselaar rond een uur of zes, als ik me niet vergis, en mijn stiefvader (Pascal) rijd ons naar ‘t ‘Permeke’, waar we op de tram gaan. En wat ons opvalt tijdens die rit: Er zit echt bijna niemand op. Dat was bij Milk Inc. wel anders.
Bij halte ‘Sport’ stappen we af, roltrap en trappen op en dan meteen naar links. Lotto Arena in. En serieus, wat is dat klein. o.o Echt, maximum de helft van het Sportpaleis.
Dus wij gaan op onze plaatsen zitten, en we wachten tot het voorprogramma begint, om precies acht uur.
DJ Frank. Nog nooit van gehoord, en van mij mag het zo blijven. Wat was me dat.
Een dj-set, begonnen met een verkrachte versie van de soundtrack van Pirates of the Caribbean. Verder verkloot hij ook ‘Seven Nations Army’ van the White Stripes en ‘Beat it’ van Michael Jackson. Heeft hij eindelijk de zaal zo ver gekregen dat ze staan te springen en mee te zingen, gooit hij er ‘doddeleirs’ zoals 50 cent, Snoop Dogg en Eminem tussen. En dan schakelt hij plots over naar ‘Angels’ van Robbie Williams. Ja, iedereen terug rustig, goed bezig Frankske.
Het toppunt van zijn performance was toch ‘broodje bakpao’, toen heel de zaal juichte en meezong.
Sylver omt exact een kwartier te laat op podium. Dat is niet meer fashionable late!
Ze zingen twee nummers, die ik allebei niet ken. En wat is er zielig? Al de mensen met zitplaatsen blijven zitten. En die dansers dansten een mix tussen een spastische kleuter die de macarena danst en volksdansen. Na het tweede nummer gaan ze van het podium en is het tijd voor de eerste Guest Act. Wie? Nog zo’n Belgisch product: Annagrace.
Nog zieliger want zij krijgt de zitters wel overeind. Met ‘love keeps calling’ en ‘let the feelings go’ begint de sfeer er echt in te komen.
En wat doet Sylver? Ze gaan zo’n vreselijk, ietwat trager nummer daarna brengen. Dus wat krijg je dan? De sfeer zakt weer drastisch.
Na nog wat onbekende nummers spelen ze hun nieuwste aanwinst: ‘It’s my life’. En wat doe ik? Ik denk aan dat ene filmpje van Tokio Hotel en ga helemaal plat, waardoor alle omstaanden me vreemd aankijken.
Dan doen ze een popmedley van hun favoriete nummers van de afgelopen jaren. Ze beginnen met ‘please don’t stop the music’ van Rihanna en op dat moment kommen drie danseressen als kat, met een mislukte blonde afro op hun hoofd, op het podium. Steek naar Rihanna? ^^
De medley bevatte ook nog ‘tonight’s gonna be a good night’ van de Black Eyed Peas, ‘tik tok’ van Ke$ha, ‘when love takes over’ van Kelly Rowland en David Guetta en dat ene populaire liedje van Kylie Minogue, maar het is weer typisch voor mij om die titel te vergeten. DJ Wout eindigt door zelf te zingen op ‘bonkers’, en niet alleen omdat de muziek zoveel luider staat, gaat het dak eraf.
Dan komen er plots twee doeken naar beneden, en een vrouw gaat er aan en met dansen. Ze heeft me een paar keer serieus doen schrikken door naar beneden te vallen, maar haar doeken zaten goed want ze stortte niet neer. (:
Toen ‘foreign affair’, die iedereen kent. Het kwam vorige zomer echt tot vervelens toe op de radio en op tv. Foreign affaiiiiiiiiiiiiir…
Er komt een piano op het podium tijdens een ander nummer dat ik niet ken, en het was dus al te raden dat John Miles Senior kwam. Dat was ook zo. Tijdens twee nummers, een dat ik niet ken en tijdens ‘music’, speelt hij piano.
Daarna rockt hij met zijn zoon, John Miles Junior, oude songs op de gitaar.
Sylvie droeg in het begin een Lady GaGa’ke, alleen met truttige broekkousen, en daarna was ze een sletterige versie van Roodkapje, al had ze daar een veel te lief gezicht voor. En nu, nu viel ik bijna van mijn stoel.
Een rubberen pak en een schouderstuk van veren. En ik zat me af te vragen of Bill toevallig niet een van zijn kostuums miste. ‘Naar het Tokio Hotel concert geweest, Silvieke?’
Ze zingen nog één nummer en gaan het podium af. Ze komen natuurlijk nog terug, vragen ons om onszelf een applaus te geven omdat we zo’n goede fans zijn en zingen dan… ‘I hate you now. Something personal, Wout?’ --‘
Dan zingen ze ‘It’s my life’ opnieuw en nemen ze afscheid.
Kortom: Het was niet geweldig, maar ik heb meer gelachen dan ooit op een concert - de helft van de tijd uitlachen maar goed - en ik had verwacht dat ze meer uit de kast zouden halen voor hun tiende verjaardag, want het enige spectaculaire was de doekdanseres en de ster waarin Silvie stond en die tijdens één nummer overeind is gaan staan.



Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 28 maart 2010 - 13:29:
Haha, even vet dat hele concert afzeiken
Leuke beschrijving xP

VampireFangs
VampireFangs is offline

[4445]
VampireFangs zei op 28 maart 2010 - 13:34:
Hhaha, dude. Coole beschrijving x']
‘It’s my life’. En wat doe ik? Ik denk aan dat ene filmpje van Tokio Hotel en ga helemaal plat, waardoor alle omstaanden me vreemd aankijken.


Toen lag ik ook plat, want ik zag TH ook voor me

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 28 maart 2010 - 13:43:
Een rubberen pak en een schouderstuk van veren. En ik zat me af te vragen of Bill toevallig niet een van zijn kostuums miste. ‘Naar het Tokio Hotel concert geweest, Silvieke?’

Kostuum gepikt!! POLIZEI!!
*rofl*

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 28 maart 2010 - 13:45:
Het was niet helemaal hetzelfde. Silvie is niet zo diehard, want ze had een strook zachte stof in plaats van latex waar normaal een onderbroek zit. Wel ter size van een bomma-onderbroek, to be honest.
Nu ik er aan denk, 't was wel een grappig zicht. x]

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 28 maart 2010 - 13:47:
Ik vind Sylver niet bepaald goed, so... *plop*
Miha

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 28 maart 2010 - 13:48:
Haha, ik ben sowieso niet echt fan van dance, trance. Maar het was wel is tof. ^^

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 28 maart 2010 - 16:10:
Na nog wat onbekende nummers spelen ze hun nieuwste aanwinst: ‘It’s my life’. En wat doe ik? Ik denk aan dat ene filmpje van Tokio Hotel en ga helemaal plat, waardoor alle omstaanden me vreemd aankijken.

Een rubberen pak en een schouderstuk van veren. En ik zat me af te vragen of Bill toevallig niet een van zijn kostuums miste. ‘Naar het Tokio Hotel concert geweest, Silvieke?’

-strijk-

LxKaulitz
LxKaulitz is offline

[3065]
LxKaulitz zei op 28 maart 2010 - 16:15:
*luisterd link*

ik hou wel van dance , maar dit.. sorry ik vind het niks.


Moiitjx33
Moiitjx33

Moiitjx33 is offline

[31]
Moiitjx33 zei op 28 maart 2010 - 18:08:
Echt man, ik lag zo plat met deze tekst, en dat weet je al!

Moiitjx33
Moiitjx33

Moiitjx33 is offline

[31]
Moiitjx33 zei op 28 maart 2010 - 18:09:
En dat liedje ben ik zó beu gehoord :p

Technicolor
Technicolor

Technicolor is offline

[160]
Technicolor zei op 28 maart 2010 - 20:37:
Mijn nicht is ook geweest
+ofwel was het Sylver ofwel Lasgo maar van 1 van de 2 ken ik een danseres(da mens gaf mij vroeger les en die haate mij kei hard en toen op de kattefeesten stond die daar te dansen, ziet ze mij en ze was opeens hare dans vergeten en keek mij kei vies aan, heel Merret plat!)

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 28 maart 2010 - 20:40:
Mijn nicht is ook geweest
+ofwel was het Sylver ofwel Lasgo maar van 1 van de 2 ken ik een danseres(da mens gaf mij vroeger les en die haate mij kei hard en toen op de kattefeesten stond die daar te dansen, ziet ze mij en ze was opeens hare dans vergeten en keek mij kei vies aan, heel Merret plat!)

Mhaha

NovaFlowne
NovaFlowne

NovaFlowne is offline

[1453]
NovaFlowne zei op 28 maart 2010 - 21:36:
It's My Life


Dat snapte ik pas na drie keer het filmpje gezien te hebben van TH. O.O
Mehehe, geweldige beschrijving X3