Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 33

Offtopic 33

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 28 maart 2010 - 17:45:
Op aanvraag van Mak. ^^



Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 29 maart 2010 - 13:48:
Alle vakken zijn rot!

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 29 maart 2010 - 13:55:
Alle vakken zijn rot!


Nietes!
Seminarie en Esthetica zijn chill, want dan kan je op de computer. ^^

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 29 maart 2010 - 13:56:
Ik heb wiskunde ook verkracht.
En de rest was makkelijk. =D

En nu gaat ik naar huis, biologie en Griekse grammatica liggen op mij te wachten. *zucht*

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 29 maart 2010 - 13:57:
Ik heb wiskunde ook verkracht.
En de rest was makkelijk. =D

En nu gaat ik naar huis, biologie en Griekse grammatica liggen op mij te wachten. *zucht*


Succes<3

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 29 maart 2010 - 14:05:
Ik heb wiskunde ook verkracht.
En de rest was makkelijk. =D

En nu gaat ik naar huis, biologie en Griekse grammatica liggen op mij te wachten. *zucht*

Ghaha
Ik had wiskunde en Duits vandaag
Ik was blij toen mijn blaadje van Duits voor m'n neus lag
[weet je wat ik moest vertalen? "Ik vind de zanger van Tokio Hotel stom. Ik weet nooit of hij een zanger of een zangeres is." En ik m'n lach maar proberen in te houden.]

Ik leer nu Grieks, scheikunde en economie D:

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 29 maart 2010 - 14:06:
(...)
Ghaha
Ik had wiskunde en Duits vandaag
Ik was blij toen mijn blaadje van Duits voor m'n neus lag
[weet je wat ik moest vertalen? "Ik vind de zanger van Tokio Hotel stom. Ik weet nooit of hij een zanger of een zangeres is." En ik m'n lach maar proberen in te houden.]

Ik leer nu Grieks, scheikunde en economie D:


Omg, als dat op mijn examen zou staan, zou ik echt hard beginnen lachen denk ik.

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 29 maart 2010 - 14:13:
(...)

Omg, als dat op mijn examen zou staan, zou ik echt hard beginnen lachen denk ik.

Ja nou, wij hebben toetsweek, dus dan MOET je stil zijn. En ik viel halfdood op mijn tafel, omdat ik zo moest lachen, maar dat niet kon x'D

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 29 maart 2010 - 14:18:
(...)
Ja nou, wij hebben toetsweek, dus dan MOET je stil zijn. En ik viel halfdood op mijn tafel, omdat ik zo moest lachen, maar dat niet kon x'D


Nou, wij mogen wel lachen/hoesten/kuchen/niezen/geeuwen.
Maar niet praten.
Maar dat heb ik ooit wel gedaan. Tijdens Nederlands. Begon een babbeltje met mijn leerkracht omdat ik nog een half uur moest wachten tot ik mocht gaan. ^^

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 29 maart 2010 - 14:21:
Ghehe.
Wij mogen alleen onze neuzen ophalen/snuiten.
D:
Zielig, hè? *pruilpruil* Nu kon ik niet eens lachen om het feit dat mijn leraar Duits me pest met Bill D:

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 29 maart 2010 - 14:24:
Ghehe.
Wij mogen alleen onze neuzen ophalen/snuiten.
D:
Zielig, hè? *pruilpruil* Nu kon ik niet eens lachen om het feit dat mijn leraar Duits me pest met Bill D:


Dan had je de Nederlandse zin moeten doorstrepen en in de plaats zetten: De zanger van Tokio Hotel is zo knap dat hij zowel mannen als vrouwen aantrekt, maar de mannen willen dat niet toegeven dus zeggen ze dat hij een vrouw is. Dan lijkt het hen minder erg.
En dan vertalen, al is dat een pak moeilijker. ;o

En nu ga ik naar de speelplaats

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 29 maart 2010 - 14:26:
*plat*
Die is geniaal!

Oké, veel plezier

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 29 maart 2010 - 14:36:
Ghehe.
Wij mogen alleen onze neuzen ophalen/snuiten.
D:
Zielig, hè? *pruilpruil* Nu kon ik niet eens lachen om het feit dat mijn leraar Duits me pest met Bill D:

Vertaal dit in het Duits: "Als belijdend tokiohotel-fan is het mij volgens mijn geloof verboden deze zin te vertalen, ik hoop dat u hier begrip voor heeft."
En als hij dan punten aftrekt, klaag je hem aan wegens racisme en onverdraagzaamheid jegens andere culturen en godsdiensten

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 29 maart 2010 - 14:57:
*strijk*

Weet je, ik heb een hekel aan leerlingen die op handen gedragen worden door praktisch alle leraren. Neem nou Mitchel, de leraren vinden hem geweldig, omdat hij praat als iemand van tachtig [té formeel...], en hij mag kennelijk z'n klasgenoten in elkaar slaan met als reden 'Je hebt geen vrienden nodig in het leven'.
Tijdens verzorging vond hij het wéér nodig om een stortvloed aan beledigingen over me uit te strooien, en daarna nog eens uitgebreid uit te leggen wat er nou allemaal mis is met Belgen. Toen ramde mijn verzorgingsboek zijn gezicht... [wat een sterk boek trouwens, het valt nogsteeds niet uit elkaar] Resultaat: ik werd eruit gestuurd [Schrijven ^^], moest na de les komen om het met hem uit te praten, kreeg een preek over hoe zo'n geweldige jongen Mitchel wel niet is, en moet morgen nakomen om een opdracht te maken, en als ik minder dan 95% goed heb moet ik volgende week ook nakomen [tot ik wel boven die 95% zit...].
En dat is maar één ding... [Hij heeft Anne-Lotte bijvoorbeeld een trap gegeven tijdens gym, twee maanden geleden, ze heeft er nogsteeds last van en moet naar de fysio. En toch geloven de leraren niet dat Mitchel dat heeft gedaan.]
Hmm, best grappig, bijna iedereen die gaat stoppen met gymnasium, stopt vanwege Mitchel :'

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 29 maart 2010 - 15:01:
*strijk*

Weet je, ik heb een hekel aan leerlingen die op handen gedragen worden door praktisch alle leraren. Neem nou Mitchel, de leraren vinden hem geweldig, omdat hij praat als iemand van tachtig [té formeel...], en hij mag kennelijk z'n klasgenoten in elkaar slaan met als reden 'Je hebt geen vrienden nodig in het leven'.
Tijdens verzorging vond hij het wéér nodig om een stortvloed aan beledigingen over me uit te strooien, en daarna nog eens uitgebreid uit te leggen wat er nou allemaal mis is met Belgen. Toen ramde mijn verzorgingsboek zijn gezicht... [wat een sterk boek trouwens, het valt nogsteeds niet uit elkaar] Resultaat: ik werd eruit gestuurd [Schrijven ^^], moest na de les komen om het met hem uit te praten, kreeg een preek over hoe zo'n geweldige jongen Mitchel wel niet is, en moet morgen nakomen om een opdracht te maken, en als ik minder dan 95% goed heb moet ik volgende week ook nakomen [tot ik wel boven die 95% zit...].
En dat is maar één ding... [Hij heeft Anne-Lotte bijvoorbeeld een trap gegeven tijdens gym, twee maanden geleden, ze heeft er nogsteeds last van en moet naar de fysio. En toch geloven de leraren niet dat Mitchel dat heeft gedaan.]
Hmm, best grappig, bijna iedereen die gaat stoppen met gymnasium, stopt vanwege Mitchel :'


Er is niets mis met Belgen.
Geef me een adres en een duidelijke foto in profiel, en ik geef hem een reden om Belgen te haten!

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 29 maart 2010 - 15:06:
(...)

Er is niets mis met Belgen.
Geef me een adres en een duidelijke foto in profiel, en ik geef hem een reden om Belgen te haten!


Ik weet dat er niets mis is met Belgen, en aangezien jij een Belg bent én ik jou als vriend zie geven zijn preken over Belgen mij al meer dan genoeg redenen om zijn gezicht te verbouwen met een gehaat boek.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20