Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 41.

Offtopic 41.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
BABBELICIOUS
BABBELICIOUS

BABBELICIOUS is offline

[2203]
BABBELICIOUS zei op 4 april 2010 - 23:03:
I think rock and roll is really funny
when it's serious



Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 5 april 2010 - 18:23:
(...)

Nee, niemand kan tot hem door dringen


Misschien is scheiden dan wel goed. Dan moet jouw moeder niet langer dingen tegen haar zin doen om haar man tevreden te houden en hem niet boos te maken, en dan beseft jouw vader eindelijk dat die ingesteldheid niet helpt.
Denk je ook niet?

Automatisch
Automatisch

Automatisch is offline

[578]
Automatisch zei op 5 april 2010 - 18:24:
Ik heb gewoon een kut familie, ik dacht dat ruzie alleen bij mij in de familie voorkwam en dat je moeder zich zelf van kant wilt maken omdat ze het leven even niet meer ziet zitten ook normaal was.

Automatisch
Automatisch

Automatisch is offline

[578]
Automatisch zei op 5 april 2010 - 18:25:
(...)

Misschien is scheiden dan wel goed. Dan moet jouw moeder niet langer dingen tegen haar zin doen om haar man tevreden te houden en hem niet boos te maken, en dan beseft jouw vader eindelijk dat die ingesteldheid niet helpt.
Denk je ook niet?


ik weet niet hoe die dan reageert.

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 5 april 2010 - 18:27:
muh. nietleuk. I;
-knuffelt.- ^^ <3

[watbeniktochweerbehulpzaam. like. nietdus.]

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 5 april 2010 - 18:31:
(...)

ik weet niet hoe die dan reageert.


Waarschijnlijk, maar dat weet ik niet zeker, zal hij iets hebben van: Hoe heb ik het zo ver kunnen laten komen?

En het is natuurlijk niet in elke situatie zo, maar bijvoorbeeld bij mijn ouders was het beter om uit elkaar te gaan. Je weet nooit wat er daarna nog gaat gebeuren, en het kan altijd slecht uitpakken, maar als jouw moeder het leven echt niet meer ziet zitten zo, dan is het beter dat ze gewoon bij hem weggaat. Het leven gaat verder, hoe dan ook.

Automatisch
Automatisch

Automatisch is offline

[578]
Automatisch zei op 5 april 2010 - 18:44:
(...)

Waarschijnlijk, maar dat weet ik niet zeker, zal hij iets hebben van: Hoe heb ik het zo ver kunnen laten komen?

En het is natuurlijk niet in elke situatie zo, maar bijvoorbeeld bij mijn ouders was het beter om uit elkaar te gaan. Je weet nooit wat er daarna nog gaat gebeuren, en het kan altijd slecht uitpakken, maar als jouw moeder het leven echt niet meer ziet zitten zo, dan is het beter dat ze gewoon bij hem weggaat. Het leven gaat verder, hoe dan ook.


dat had die bij het eerste huwelijk voor mijn ma al moeten doen.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 5 april 2010 - 18:45:
(...)

dat had die bij het eerste huwelijk voor mijn ma al moeten doen.


Als ik het goed begrijp, had hij hiervoor al een huwelijk en dat was hetzelfde?

Automatisch
Automatisch

Automatisch is offline

[578]
Automatisch zei op 5 april 2010 - 18:47:
(...)

Als ik het goed begrijp, had hij hiervoor al een huwelijk en dat was hetzelfde?


Dat weet ik dus niet precies wel dat hij met die vrouw een kind had meer weet ik niet.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 5 april 2010 - 18:49:
(...)

Dat weet ik dus niet precies wel dat hij met die vrouw een kind had meer weet ik niet.


Hmm...
Naja, niet dat dat veel te maken heeft met het huidige huwelijk. Elke relatie is anders, elke situatie is anders.
Maar ik denk dat als je mama het echt niet meer ziet zitten, dat het dan beter is dat ze hem verlaat dan dat ze eronder blijft lijden en dan zelfmoord pleegt.
Ik hoop maar voor jou dat het goed komt, of ze nu scheiden of niet, het moet maar gewoon niet al te veel slechts met zich meebrengen.
En blijf erover praten! Niet alleen met ons op FanFic maar ook met een echt mensje. Een familielid? Een vriend(/in)? Eventueel een leerkracht of de schoolpsycholoog?

Automatisch
Automatisch

Automatisch is offline

[578]
Automatisch zei op 5 april 2010 - 19:00:
(...)

Hmm...
Naja, niet dat dat veel te maken heeft met het huidige huwelijk. Elke relatie is anders, elke situatie is anders.
Maar ik denk dat als je mama het echt niet meer ziet zitten, dat het dan beter is dat ze hem verlaat dan dat ze eronder blijft lijden en dan zelfmoord pleegt.
Ik hoop maar voor jou dat het goed komt, of ze nu scheiden of niet, het moet maar gewoon niet al te veel slechts met zich meebrengen.
En blijf erover praten! Niet alleen met ons op FanFic maar ook met een echt mensje. Een familielid? Een vriend(/in)? Eventueel een leerkracht of de schoolpsycholoog?


Ze weten het op school en een paar vriendinnen weten het en verder praat ik er niet veel over.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 5 april 2010 - 19:01:
(...)

Ze weten het op school en een paar vriendinnen weten het en verder praat ik er niet veel over.


Dan moet je er over praten met die vriendinnen. Echt doen hé? Dat is echt belangrijk!

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 5 april 2010 - 19:02:
maarwatjeookdoet - Kayblijftdebestepsycholoogdiejeooitkrijgenzult.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 5 april 2010 - 19:03:
maarwatjeookdoet - Kayblijftdebestepsycholoogdiejeooitkrijgenzult.


Nietes!

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 5 april 2010 - 19:05:
Nou. Niet de beste, toch, maar ze is wel goed <3

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 5 april 2010 - 19:07:
Nou. Niet de beste, toch, maar ze is wel goed <3


Ook niet.
Ik ben geen psycholoog. Nog niet.
En ik ben er niet goed in. Ik heb nog nooit iemand echt kunnen helpen.

Trouwens, Kim, onthoud maar dat ik hier op FanFic makkelijk te vinden ben als er nog eens iets is, en volgens mij heb ik jou ook op msn, dus dan weet je dat hé. ^^



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20