Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Listen up

Listen up

1 2 3
CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 5 april 2010 - 17:11:
Even een paar dingen verduidelijken. De laatste tijd komen er veel nieuwe users bij, die door de actieve FF'ers zeer enthousiast worden opgevangen. Dat is goed, maar dat maakt dat het forum langzaamaan steeds drukker wordt. Als mensen dan heel hyper elk topic dat ze zien gaan volkletsen, vaak met dingen die compleet naast de kwestie zijn [zoals de eindeloze hoi-doei-neenietweggaan-gesprekken], is dat voor de mods niet bij te houden. Er zijn maar twee mods op het forum die echt actief zijn, namelijk Yas en ik. Wij doen onze best om hier geen politiestaat van te maken en heel vriendschappelijk en relaxed met de users om te gaan, maar dat moet voor ons ook uit te houden blijven. We hebben de indruk dat we misschien iets te aardig doen en sommige users daardoor de forumregels niet meer ernstig nemen. Dus hierbij:
- let op je dubbelposts
- een beetje minder links en/of reclame mag wel
- ga niet als een gek lopen spammen omdat je je verveelt
- BLIJF ONTOPIC!
Vooral dat laatste is een probleem aan het worden. Het brieventopic wordt bijna een msn, en de offtopics zijn nog weinig meer dan een shoutbox. Offtopic betekent inderdaad dat je er over willekeurige onderwerpen kan praten, maar please, people, er is een grens.
Iedereen weet waar ik het over heb, want er zijn users die erover klagen. Er is een aanvraag gedaan bij Rutger om een shoutbox, maar dat kan nog even duren voor die er is.
En nog iets: de moderators zijn de mensen met een rode naam. Als er moet worden ingegrepen, zullen wij dat doen. Afzonderlijke users die zich geroepen voelen om anderen op hun plek te zetten, worden niet langer getolereerd.
Ofwel nemen jullie dit topic ter harte en doen jullie er zelf iets aan, of jullie negeren het, voelen je misschien zelfs beledigd en gaan lekker verder. Maar dan zijn we hier inderdaad goed op weg naar een Quizlet II, en zit er voor de mods niets anders op dan meer moderator en minder user te zijn.
En geloof me, daar hebben we geen zin in.

Dorien & Yasmine



VampireFangs
VampireFangs is offline

[4445]
VampireFangs zei op 5 april 2010 - 17:43:
Ik vind dat Laure gelijk heeft, maar Kol ook.
Met, meer opletten.
Laten we FanFic gewoon FanFic houden. =3

lisasnowy
lisasnowy

lisasnowy is offline

[26]
lisasnowy zei op 5 april 2010 - 17:44:
dat is idd heel irritant
ik ben blij dat er wat van gezegd word

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 5 april 2010 - 17:45:
Er staat niets in onze beginpost dat we het niet aankunnen.
We hebben meer mods, maar die zijn nooit online, dus waarom nog meer?
Dan krijgen we jíºist dat politiestaat idee waar Dorien het over had.
Het enige wat wij vragen is: back-off a little bit.
We kunnen het gewoon nog even gezellig hebben, maar onthoud gewoon in je achterhoofd dat wij ook mods blijven, dus dat het niet raar is als we ingrijpen.

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 5 april 2010 - 17:46:
Ja, nee, ik snap het. ^^

VampireFangs
VampireFangs is offline

[4445]
VampireFangs zei op 5 april 2010 - 17:47:
Me snaps.
Het is ook best irritant om steeds alles te moeten volgen lijkt me, dus ik houd er rekening mee-nuikditbesef-.
En ik vind een extra mod erbij echt niet noodzakelijk.
Jullie doen jullie werk goed, maar wij eisen soms net iets teveel met onze
eindeloze geblaat.

Rianne
Rianne

Rianne is offline

[3408]
Rianne zei op 5 april 2010 - 17:47:
Uhu, maar ik dacht alleen. Kijk, als er een rode naam in de buurt is let ik altijd meer op zeg maar.

lisasnowy
lisasnowy

lisasnowy is offline

[26]
lisasnowy zei op 5 april 2010 - 17:51:
misschien is het handig om een Kletstopic te openen waar wel zulke dingen gezegd kan worden en om in te stellen dat het bij gewone topic niet mag en alleen in de Kletstopic,
handig toch?
of bestaat het al?

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 5 april 2010 - 17:53:
Het punt is, dat moeilijk bijhouden is, dus, ik denk niet dat je in het "Kletstopic" wel opeens mag schelden.

lisasnowy
lisasnowy

lisasnowy is offline

[26]
lisasnowy zei op 5 april 2010 - 17:56:
Het punt is, dat moeilijk bijhouden is, dus, ik denk niet dat je in het "Kletstopic" wel opeens mag schelden.


nee zo bedoel ik het ook niet dat is ook niet de bedoeling, de bedoeling is dat je daar wel hoi doei en gesprekken met elkaar kan hebben zonder dat het een topic is met een echt onderwerp (daar hoort schelden niet bij)

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 5 april 2010 - 17:58:
Tot nu toe kan je dat houden in de off-topic.

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 5 april 2010 - 18:02:
tweetopicszonderonderwerpdoorelkaarwordteenbeetjelastig, geloof ik. ^^''

AnotherZero
AnotherZero

AnotherZero is offline

[1166]
AnotherZero zei op 5 april 2010 - 22:03:
*oeps*
ik zal er opletten (y)

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 5 april 2010 - 22:22:
Sorry
Ik zal op m'n posts/gedrag letten. Het is inderdaad niet leuk als het hier een politiestaat wordt. Voor de users niet, en ik dat voor de mods hetzelfde geldt.

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 5 april 2010 - 22:30:
Maybe meer Mods bij halen die er die-hard opzitten
zoals

uhm >_< Daantje Of Nadezhda of iemand?

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 6 april 2010 - 10:48:
Sorry, en ik zal er op letten!



1 2 3