Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Stage Bedrijf Ontruimd.

Stage Bedrijf Ontruimd.

Automatisch
Automatisch

Automatisch is offline

[578]
Automatisch zei op 9 april 2010 - 15:20:
Dit moet even van mijn hart af.

Ik liep stage op een DierenPension in Heerde (staat op Nederland 1 op teletekst pagina 121).

Mijn verhaal in korte versie.

Gisteren leek een gewone stage dag, ik kwam aan op mijn stage en kreeg een kop thee. Daarna ging ik aan het werk. Rond een uur of half tien/tien uur stond er in eens politie op het terrein. Ik had zo van wat moet die hier maar het werden er steeds meer. Alles werd onderzocht door mensen waarbij ik mee moest helpen. Rond een uur of 12 had ik het gevoel van er is iets goed mis, Alsof een voorgevoel zei van de honden gaan weg. Ik kreeg om 3 of 4 uur te horen dat alle honden van de eigenares zelf weg moesten. Mijn begeleidster was in tranen. Natuurlijk ze was er aangehecht. Ik moest mee helpen om de honden in te laden. De polite had mijn gegevens gevraagd en had naar mijn huis en school gebeld.

Ik wist dat de honden niet goed waren gehuisvest en niet goed te eten krijgen dat was mij in het begin door mijn docent gezegt en daar had ik op gelet en dat had ik ook tegen de politie gezegd.

De laatste paar uren voor 5 uur voelde ik me gewoon machteloos, hoe ik zag dat ze één hond genaamd Shadow mee namen ik hield echt van dat beestje maar hij heeft het nu goed. Jammer genoeg heb ik geen foto van hem.

Ik ben nog steeds van slag van wat er allemaal gisteren gebeurd is.

Dank je wel dat je mijn verhaal wilt aan horen.



THxDORIEN
THxDORIEN is offline

[323]
THxDORIEN zei op 9 april 2010 - 15:48:
Dat is zo sneu! ;(

xSabinex
xSabinex

xSabinex is offline

[18]
xSabinex zei op 9 april 2010 - 16:44:
wat sneu!

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 9 april 2010 - 17:53:
Dat is sneu.

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 9 april 2010 - 17:59:
Jeetje, dat is echt erg O.O

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 9 april 2010 - 18:44:
Dat kunnen ze toch gewoon niet doen o.o
Dat is gewoon erg o.o

Automatisch
Automatisch

Automatisch is offline

[578]
Automatisch zei op 9 april 2010 - 18:51:
Een stukje van tv Gelderland (website)

Pension in Heerde(Gld) verwaarloost 100 honden.

HEERDE - Bij een dierenpension in Heerde zijn meer dan 100 verwaarloosde honden weggevoerd. Ze zaten in kleine en vaak vervuilde benches (kooien), kregen zeer eenzijdig voedsel en sommige honden hadden last van ernstige diarree.

De Landelijke Inspectiedienst Dierenbescherming was getipt dat het pension Heidewonne de honden slecht verzorgde. Mensen die hun dier kwamen ophalen, waren zeer onthutst. De honden zijn elders ondergebracht.

Tegen de 39-jarige eigenaresse zijn diverse processen-verbaal opgemaakt. Ook talloze milieuregels werden overtreden.

De dierenartsenpraktijk Heerde-Epe heeft eind vorig jaar een gesprek gehad met de eigenaresse, omdat ze zich zorgen maakte. Vervolgens is er geen contact meer geweest. Het afgelopen jaar zijn er wel een aantal dieren op het bezoekuur geweest, aldus de dierenarts.

http://www.omroepgelderland.nl/web/Nieuws/nieuwsartikel/552471/Pension-in-Heerde-verwaarloost-100-honden.htm

VampireFangs
VampireFangs is offline

[4445]
VampireFangs zei op 9 april 2010 - 22:12:
Awh. Dat is vet zielig D:

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 9 april 2010 - 22:40:
Omg ik kan die photo nie aankijken x__x te zielig...