Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » FanFiction promoten » Vraag + Personage

Vraag + Personage

1 2
xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 14 april 2010 - 15:53:
Nou .__. Ja ik. wil een 10 shot schrijven over
10 manieren om te zeggen dat je van iemand houd
en nou mij vraag is
of jij jou eigen manier wilt vertellen wat jij mooi vind.
en ook dat jezelf beschrijft omdat je maybe zelf erin voor komt
of als je dat liever niet wilt mag je ook een eige personage bedenken
als je daar geen zin in heb :'3 dan is alleen je manier ook goed dus.

Welk Manier vind jij mooi? of Romantisch

1 - thousand candles. (Kayley Heymans)
2 -
3 - You're Beatifull (Ebony Immertsen)
4 - Scrabble (Mirabelle "Mirre" De Bruijn)

5 -
6 - Rollercoaster (Florizel Miranda Somerset)
7 -
8 -
9 -
10 - I love You ( Natascha Key)



Nou :'3 bedankt voor het helpen

ILOVEYOU
Heel stom ik was vergeten voor personage:

Naam:
Leeftijd:
Geslacht:
Geaardheid:
Karakter:
Uiterlijk(foto mag):
Verleden:
Extra:



VampireFangs
VampireFangs is offline

[4445]
VampireFangs zei op 14 april 2010 - 15:57:
Typisch ik, lekker droog en origineel:
'I love you,' abergut. ^^


Oh Oh. Een blind meisje, en dan met brailleschrift 'je t'aime *-*'
-crapidee-

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 14 april 2010 - 16:12:
Blindmeisje is coowl

_ maak haar ^,^

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 14 april 2010 - 16:26:
Naam: Florizel Miranda Somerset [ik vind Florizel een mooie naam, hah!]
Leeftijd: 18
Geaardheid: hetero
Karakter: Een meisje waar niemand hoogte van krijgt. Ze loopt erbij als een hippie om haar ouders [self-made millionaires] op hun zenuwen te werken. 's Zomers draagt ze altijd een bikini onder haar kleren, voor het geval ze ergens in een beek of een fontein wil springen om af te koelen. Ze kan op elk moment beginnen neuriën, fluiten of zingen, zonder dat ze het zelf beseft [wat al eens tot vervelende situaties kan leiden tijdens de examens]. Ze is een flapuit en moet minstens één keer per dag haar handen voor haar mond slaan omdat ze zelf schrikt van wat ze nu weer gezegd heeft. Mensen denken dat ze brutaal is als ze zo'n opmerkingen maakt, maar eigenlijk heeft ze gewoon niet door dat ze soms hardop denkt. Vrolijk en optimistisch, op het hyperactieveaf [ze heeft lichte ADHD]. Keer haar nooit je rug toe, want voor je het weet bespringt ze je en mag je haar voor de rest van de dag dragen. Jongens denken dat ze een flirt is, maar eigenlijk heeft ze een zeer onschuldig idee van liefde. Ze zoent mensen net zo makkelijk als ze hen een hand geeft, en dat stuurt al eens de verkeerde signalen. Ze heeft nog nooit een vriendje gehad.
Uiterlijk(foto mag): http://img194.imageshack.us/img194/3605/8de0976125040ebfe861b68.jpg
Verleden: Jonathan en Grace Somerset vergeten al eens dat ze kinderen hebben. Hun wereld bestaat uit beursaandelen, dure sportwagens, hun vakantiehuis in Saint-Tropez en vrienden met nog meer geld dan zij. De opvoeding van hun dochters laten ze over aan kindermeisjes.
Florizel heeft een zus die twee jaar jonger is. Adriana Nerissa Somerset is van een heel ander kaliber dan haar zus. Omdat Florizel al van jongs af aan [gewild of ongewild] alle aandacht naar zich toe trok, is Adriana zwaar aan het puberen geslagen. Ze kleedt zich als een kleine lolita, gaat elk weekend uit op de kosten van mama en papa, drinkt veel te veel en rommelt met jongens. Op school staat ze bekend om haar grote mond en het feit dat ze meer in het strafstudielokaal zit dan in de les. Florizel en Adriana kunnen elkaar niet uitstaan.
Extra: Haar beste vriend, Arthur, is al sinds de kleuterschool smoorverliefd op haar. Om de zoveel tijd maken ze grapjes dat ze gaan trouwen, maar Florizel heeft geen idee dat Arthur het stiekem meent...


Oh; romantisch idee! Ondersteboven in een stilgevallen achtbaan!

VampireFangs
VampireFangs is offline

[4445]
VampireFangs zei op 14 april 2010 - 16:32:
Oké ^^
Ik heb een beetje haast, dus echt goed is hij niet, het is een beetje kortaf en slecht geworden, komt grotendeels omdat ik slecht ben in personages ^^

Naam: Natascha Key.
Leeftijd: 19
Geslacht: V
Geaardheid: Hetero
Karakter: Schuw, durft niemand meer te gebruiken omdat veel mensen gebruik maken van haar blindzijn. Kan er niet tegen als iemand haar zielig vindt. Ze is het namelijk ní­et. Ze houdt té snel van dingen, en dat kan onprettig zijn als ze weer afscheid moet nemen.
Uiterlijk(foto mag):
http://th09.deviantart.net/fs12/300W/f/2006/330/8/3/girl__by_snul.jpg
Lieve sproeten over haar gezicht, een plat postuur.
-en, ja, plaatje voor meer^^-
Verleden: Toen ze 10 was heeft ze haar zicht verloren, heel simpel: op een dag werd ze blind wakker. Haar ouders hebben het heel moeilijk gehad met haar behandelingen, ze hebben het nooit erg breed gehad thuis. Nu leert ze op zichzelf wonen met hulp.
Extra: Blind.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 14 april 2010 - 16:32:
Naam: Kayley Heymans
Leeftijd: Sixteen
Geslacht: v
Geaardheid: Hmmz. Bi.
Karakter: Van nature verlegen en stil bij vreemde mensen. Dan weer spontaan en vrolijk bij mensen die ze goed kent en als ze een beetje gewend heeft aan de situatie waar ze op dat moment inzit. (Ze zal dus de eerste tien minuten nog steeds stil zijn). Is soms een diepe denker, op het andere moment zou je haar zo verwisselen met een naïeve en domme kleuter. Probeert soms niet op te vallen, het volgende moment weer wel. Is dus heel wisselvallig, ook op gebied van humeur. Kan nogal doordrammen over iets, is absoluut niet subtiel en heeft een veel te grote fantasie om gezond te zijn. Ze kan niet tegen complimenten, is enorm onzeker maar heeft toch graag bevestiging en appreciatie.
Uiterlijk: Klein (1m65) en dik (Ja, I know --'. Donkerbruine ogen. Bruin haar tot aan haar kin, rechte pony met rode plukken erin. Draagt liefst losse en te grote kleren, maar die mag ze niet vaak kopen van haar moeder.
Verleden: Is de oudste van drie kinderen. Haar ouders zijn gescheiden toen ze zes of zeven was. Toen ze negen was, vond haar moeder een nieuwe vriend. Pascal. Die had zelf nog twee kinderen. Die kinderen kwamen geregeld mee. Toen bezocht ze haar vader ook nog om de twee weken. Toen ze veertien werd, zat haar vader drie maanden in de gevangenis wegens drugs dealen aan minderjarigen. Haar stiefzus kwam ondertussen al niet meer. Haar stiefvader kwam bij hen wonen. Een jaar laten sukkelde haar vader in een psychiatrische instelling, waar hij gedurende de jaren al enkele keren in verzeild geraakt was. In juli-augustus 2009 kwam ook haar stiefbroer bij hen wonen. Haar vader zit weer in de gevangenis omdat hij dreigde zijn drie kinderen, waar zij dus ook een van is, te vermoorden.
Extra: Is verslaafd aan Tokio Hotel en Lady GaGa en heeft de liefste vrienden ooit via het internet leren kennen.
http://i41.tinypic.com/2moqiwx.jpg

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 14 april 2010 - 16:33:
DANKJEWEL :'3!!

Omg :'x Kay
die ververleden is wel erg :'x hoezo wist ik dit niet

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 14 april 2010 - 16:39:
DANKJEWEL :'3!!

Omg :'x Kay
die ververleden is wel erg :'x hoezo wist ik dit niet


Wat wist je dan precies nog niet? Ik dacht dat je een groot deel er al van wist hoor.

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 14 april 2010 - 16:40:
Niet die over die vader O__O in de gevangenis enzo

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 14 april 2010 - 16:42:
Niet die over die vader O__O in de gevangenis enzo


Oh, nou. Tja. Dan weet je het nu?

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 14 april 2010 - 16:48:
uhu :'x

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 14 april 2010 - 18:42:
>< Hmm, nog 6

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 14 april 2010 - 19:26:
Liefdesverklaring op een scrabble-bord. ^^
En ik moet snel zijn, dus ze is niet zo uitgebreid. ;x

Naam: Mirabelle "Mirre" De Bruijn
Leeftijd: Negentien.
Geslacht: Vrouw.
Geaardheid: Hetero.
Karakter: Vrolijk, nuchter meisje. Niet altijd even positief, maar wel een doorzetter. Wordt niet snel verliefd, gelooft wél in liefde en romantiek, maar niet dat het tegenwoordig nog echt veel betekenis heeft. Houdt van wedstrijdjes doen over de meest onzinnige dingen [wie het snelst kan tandenpoetsen bijvoorbeeld]. Houdt nog meer van winnen bij dat soort onzinnige wedstrijden. Kan liefde geven, maar niet onvoorwaardelijk.
Uiterlijk(foto mag): http://i43.tinypic.com/2i14c4.jpg
Verleden: Best wel doorsnee. Ouders allebei een drukke baan, maar wel genoeg band om 'Ik houd van je' tegen hen te zeggen. Enig kind, heeft daarom altijd alles gekregen wat ze wilde hebben, hoewel ze ook wel weet dat sommige dingen niet met een vingerknip komen. School gaat haar goed af, ook al vindt ze het saai, en ze studeert nu Scandinavistiek [taal & cultuur van Scandinavië]. Scandinavische mythen en sagen vindt ze ontzettend fascinerend en daar weet ze dan ook alles over.
Extra: Allergisch voor honden.

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 14 april 2010 - 19:39:
:'3 dankjewel

miniboesz
miniboesz is offline

[1055]
miniboesz zei op 15 april 2010 - 15:23:
uhm, de liefdes verklaring vind ik het mooist om op een playbackshow, musical of whatever te regelen dat je voordat het begint/het einde een solo mag doen waarmee je het haar/hem duidelijk maakt.

4passions
4passions

4passions is offline

[103]
4passions zei op 19 april 2010 - 15:26:
Ok, ik probeer het gewoon..Dit is de eerste keer, dus je MOET hem zeker niet gebruiken....hier gaat ie:

Naam:Evy Huys
Leeftijd:17
Geslacht:vrouw
Geaardheid:hetero
Karakter: Zeer open en sociaal. Ze heeft energie vor tien en is altijd in staat om iedereen terug te doen lachen. Ze lijkt oppergelukkig en wordt beschreven als hyperkinetisch. Een vriend met tranen zal ze steeds in de armen nemen, maar met volkomen gekheid weer doen lachen. Ze is zo omdat zijzelf een tekort aan zelfvertrouwen heeft. Ze is bang dat ze niet goed genoeg is en is daarom ook bang voor sterke sociale relaties, wat ze verstopt achter haar uitbundigheid. Ze is gedreven, maar bang om haar dromen achterna te gaan. Hoewel ze het zonnetje lijk heeft ze al eens een off-day en op zo'n dagen laat iedereen haar doen, ze spreekt dan geen woord en staart voor zich uit in gedachten verzonken.
Uiterlijk(foto mag):http://remy.deds.nl/girlfriendswl.jpg
Verleden: Moeizaam, gescheiden ouders. Haar vader heeft altijd een andere vriendin en haar moeder is in een ongelukkige relatie. (weinig zelfvertrouwen voor haar) Ze schiet slecht op met de vriend van haar moeder en met haar eigen vader gaat het ook niet zo goed. Gelukkig heeft ze haar oudere zus...
Jongens vertrouwt ze moeilijk doordat ze meerdere malen in liefdesloze relaties kwamen en 'echte liefde' zoekt.
extra: obsessie voor dieren

Zo...lolz



1 2