Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Shuttle run test/Piepjestest

Shuttle run test/Piepjestest

1 2 3 4 5
xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 14 april 2010 - 17:13:
Een shuttle run- of piepjestest is een test waarmee je conditie wordt gemeten. Je moet heen en weer rennen tussen twee lijnen die twintig meter uit elkaar liggen. Met piepjes wordt aangegeven wanneer je terug moet naar de andere kant [vandaar piepjestest]. Tijdens de test wordt er om de halve minuut geroepen bij welke 'trap' je bent [één, één en een half, twee, twee en een half enz.]. Dan gaat de snelheid ook omhoog.

Wat vind je van de test? En bij welke trap kwam jij?



V0nneke
V0nneke

V0nneke is offline

[146]
V0nneke zei op 2 mei 2010 - 22:47:
Brr...Shuttlerun...Het idee alleen al
Blerk
Nou, ik moet zeggen dat het wel beter is dan de coupertest. Die is helemaal erg. Nu kan je nog keisnel naar de overkant rennen en uitrusten...
Ik kwam volgens mij nogal redelijk hoog de laatste keer. Ik heb ooit in het eerste een 9 gehaald (als punt, niet als trap), maar dat is ieder jaar lager geworden. Volgens mij had ik de laatse keer iets van een 7 of 7.5 of zoiets
Valt nog mee

Maar dat wil dus niet zeggen dat ik het leuk moet vinden om voor de lol mezelf moe te maken zonder dat ik er iets voor terugkrijg!

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 5 juni 2010 - 9:50:
WAAAAAAH DOOD AAN DE SHUTTLE RUN TEST!
In groep 1&2 haalde ik 4,5
In groep 3&4 haalde ik 3
In 5&6 2,5
Daarna 2

En nu, in dea verdomde brugklas, haal ik 1,5 HOE ERG IS DAT?? ö
Nou haal ik alleen maar zware onvoldoendes voor gym, dus da's best obvious :3
Maar toch x[

PandaPirate
PandaPirate

PandaPirate is offline

[39]
PandaPirate zei op 6 juni 2010 - 9:15:
Haathaathaathaathaathaathaathaathaat
[:

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 8 juni 2010 - 11:14:
Ik hoop nog ieder jaar dat ze de shuttle run uit het programma halen. Helaas wordt ieder jaar mijn wens nog steeds niet verhoord.
Ik geloof dat ik dit jaar bij trap 6 kwam. Toen dacht ik, voldoende dus nu stop ik. Het was toch al het hoogste wat ik ooit heb gehaald.



1 2 3 4 5