Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Brief aan... [4]

Brief aan... [4]

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
AnotherZero
AnotherZero

AnotherZero is offline

[1166]
AnotherZero zei op 24 april 2010 - 19:34:
Euhm :a
hier is denk ik geen uitleg nodig (h)

and go.



NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 29 april 2010 - 16:01:
Max

That def. no problem. Me not knows een jongen die wél fan is.

miniboesz
miniboesz is offline

[1055]
miniboesz zei op 29 april 2010 - 16:26:
NaNaa

Ben ik dan ook niet de enige die een hekel heeft aan MJ?

VampireFangs
VampireFangs is offline

[4445]
VampireFangs zei op 29 april 2010 - 16:28:
Tosti
Mijn beste vriend is fan :'D
En, nou. Verder ken ik ook geen jongens die van zijn. Op 23 februari waren er wel een hoop niet in overvloed, maarja

Max
Ehm. Ik haat MJ niet, maar je bent vast niet de enige.

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 29 april 2010 - 16:34:
Max

Vastniet. En het is Tessa, Hachi[ko] of een of andere bijnaam. Géén Tess iig.

Ketchup

Ceeewl. :3

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 29 april 2010 - 16:38:
A. + K. + X.
Nee, ik ben geen wandelende encyclopedie. Je mag me best wat vragen, maar niet als én de leraar én de lerares net PRECIES hebben verteld wat het antwoord is op de vraag die jullie naderhand aan mij stellen. Je zou haast denken dat opletten iets slechts is! De volgende keer dat jullie besluiten dat elkaars hoedjes/paraplu's/flesjes stelen bevorderlijker is dan naar een uitleg van vijf minuten luisteren, hoeven jullie niet bij mij te komen om het hele verhaal nog eens uitgespeld te krijgen.
Ik heb er genoeg van altijd maar de Hermelien te zijn.


X.
Ik wou dat ik de moed had om dit recht in je gezicht te zeggen. Jammer genoeg weet ik van mezelf dat ik het niet zou kunnen. Zeker niet als je me zo spottend aankijkt, zoals je zo graag doet.
Meestal begrijp ik geen fluit van wat je doet, maar laat ik het gewoon gebeuren. Omdat ik weet dat je er niet van houdt als mensen vragen stellen. [Waarom doe je het zelf dan ook steeds? Zie hierboven, als je dit ooit leest.]
En ik begrijp ook wel waarom jij ruzies zo snel vergeet, mijn vader is net zo. Een uitbarsting en de volgende dag is het allemaal alweer vaag en onbelangrijk. Maar dat ben jí­j. ÃŒk ben niet zo. Mij heeft het gekwetst. Waarom snap je dat dan niet?
Denk je dan werkelijk alleen maar aan jezelf?
Ben je dan werkelijk alleen maar geïnteresseerd in jezelf?
Die vragen lijken op elkaar, dat weet ik, maar ik stel ze toch maar allebei. Just in case.
Als ik bedenk wat ik tegen je wil zeggen, komt het er allemaal zo vloeiend uit, weet ik precies welk woord waar moet komen. Nu lukt het totaal niet, maar het is altijd nog beter dan niets. Ik moet dit kwijt, omdat ik het niet in je gezicht zou durven zeggen.
Ik zeg steeds dat ik niet achter je aan wil lopen - maar ik blijf aan je vastzitten, op de één of andere manier. En dan niet omat je me nou zo aardig behandelt. Ik ben geen achterlijke kleuter. Ik ben geen debiel met de herseninhoud ter grootte van een pinda. Ik ben niet iemand die je kan oproepen door met je vingers te knippen, als jij zin hebt in een praatje over niets.
Ik heb ook gevoelens, precies zoals ieder mens, en het wordt tijd dat jij eens leert dat niet alleen jouw gevoelens tellen.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 29 april 2010 - 16:45:
Tessa, Makbule en Max, het brieventopic is geen msn.
en ik herhaal mezelf niet graag

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 29 april 2010 - 16:48:
Sorry. ;x

VampireFangs
VampireFangs is offline

[4445]
VampireFangs zei op 29 april 2010 - 16:50:
Oh, shit. Ja, nee. Oké, ik merk dat ik dat inderdaad heb gedaan. Sorry.

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 29 april 2010 - 19:02:
Eyjafjallajökull

En bedankt voor alle nachtrust die je me gunt, goddamnit. Ik heb hoogstens twee uur geslapen!

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 29 april 2010 - 20:52:
Karrie

Kom op, í­k hou van je, zielsveel. En ik weet dat, ondanks dat je het niet gezegd hebt, het niet altijd lekker gaat met jullie, maar praat alsjeblieft tegen me, want we hebben elkaar nodig, oké?
Ik hou echt van je <3

AnotherZero
AnotherZero

AnotherZero is offline

[1166]
AnotherZero zei op 29 april 2010 - 22:59:
Dorien
ik wil met jou trouwen.
maar niet naakt, dat doe ik al met stef.

Renate
good job.
al lijkt nu alweer happy zijn, me een beetje snel..

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 30 april 2010 - 14:12:
Alweer aan hem sorry ;x

Sam,

Eerst doe je jezelf pijn. Dan ga je blowen. Wat is de volgende stap? en die daarna? Eindigt het bij de dood? Ik kan niet aanzien wat er met je gebeurt, hoe je jezelf kapot probeert te maken. Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 30 april 2010 - 16:43:
Droom,

Rot op, ik wil jou vergeten, maar dat kan ik niet, omdat ik bang ben dathet uitkomt... En dat wil ik niet.

KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 30 april 2010 - 20:58:
Liefde
Ik haat jou, nog steeds!!
Waarom moet je nu altijd hebben?!!
Eerst heb ik nood aan je, en nu heb ik gewoon veel te veel van je!! Snap je het dan niet?! Aan een persoon had ik genoeg, en het liefst dat het dan ook nog eens wederzijds. Maar komaan, 5 is gewoon te veel!!! Het kan gewoon niet!! En dan is het ook nog eens bij niemand wederzijds!!
Ik haat je!! en ik word echt gek jou, en mezelf!!
speel met iemand anders, mij heb je genoeg aangedaan!

S, D, X, K, B
Ik hou van jullie, ookal kan het niet...
</3

V0nneke
V0nneke

V0nneke is offline

[146]
V0nneke zei op 30 april 2010 - 22:21:
Koe,

Wat ben jij een eikel zeg!
Ik bedoel, ik kan veel hebben enzo, maar jij weet het gewoon telkens weer voor mekaar te krijgen om nét weer een streepje te ver te gaan.
Ik weet dat je blij bent dat je überhaupt iemand hebt weten te krijgen, maar als het uit is hoef je daar niet mee op te scheppen. Ik ben er namelijk helemaaal niet blij mee. Vervolgens loop je er nog allemaal leugens bij te verzinnen...Het was pas uit en je had al meteen een andere vriendin! Schep daar dan over op! Oh wacht, dat deed je ook....Tegen MIJ! Over wat jullie al dan niet allemaal uit hadden gespookt of van plan waren uit te spoken...
Echt waar, toon gevoel!
Ik haat je!
HAAT JE!!!



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13