Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 47

Offtopic 47

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 24 april 2010 - 20:55:
If you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same, then everything that happens in between can be dealth with.
Michael Jackson



CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 27 april 2010 - 20:27:
VERDORIE.
Georg valt van de muur

*rolt van het bed af*

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 27 april 2010 - 20:27:
Arme Georg, heeft hij het niet al zwaar genoeg onder Daniëlle's bed? o.o

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 27 april 2010 - 20:30:
Welterusten Tessa <3

Hoi Laure!

OHOH!
Omg
Dit moet ik even vertellen.
We fietsten dus met onze hele klas -hetiseenwonder- naar gym.
Begint een jongen uit mijn klas opeens "What What" te zingen.
Dus ik keihard lachen.
-serieus,datisnietgoedvoorjealsjemijbent;ikflikkerdebijnavanm'nfiets-

VERDORIE.
Georg valt van de muur


Door wie?
ALLEEN IK MAG HEM PIJN DOEN!

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 27 april 2010 - 20:30:
omg x'D
Het plakband liet gewoon los okay.
-misschien heeft Bill er stiekem aan zitten pulken, hij hangt tenslotte naast Georg-

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 27 april 2010 - 20:31:
Arme Georg, heeft hij het niet al zwaar genoeg onder Daniëlle's bed? o.o


Welk bed? Hij is het bed. sinds hij hem met z'n handigheid heeft gesloopt

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 27 april 2010 - 20:32:
Ghaha.

En nu ga ik verder aan Grieks.
I'm desperate

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 27 april 2010 - 20:33:
omg x'D
Het plakband liet gewoon los okay.
-misschien heeft Bill er stiekem aan zitten pulken, hij hangt tenslotte naast Georg-


Daar zie ik Bill wel voor aan, maar die zit in Rome.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 27 april 2010 - 20:34:
Dus Bill kan het niet zijn geweest?
Jammer...

Trouwens! Heeft iemand misschien een beschrijving van het plantje van een bruine boon liggen voor me?

AnotherZero
AnotherZero

AnotherZero is offline

[1166]
AnotherZero zei op 27 april 2010 - 20:46:
Blijkbaar heb ik mijn verdrietige blik terug.
zonder dat ik het doorhad.
Op de dictie bleef Glenn maar zeggen dat'k ongelukkig leek, terwijl ik zelf 'lachte'.
hmm.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 27 april 2010 - 22:27:
Stiekem
mis ik deze
iets-minder-verwijfde-iets-normalere-veel-relaxtere-en-duizend-keer-schattigere
Bill.
http://www.youtube.com/watch?v=3KNZZ536zks&feature=related

gelukkig danst hij nog steeds hetzelfde.

[/zeurmode Off]

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 27 april 2010 - 23:16:
Geweldig, doordat ik zeven tekenopdrachten thuis moet maken [van tekenen raak extreem gefrustreerd, jippie] en mevrouw de Jong vindt dat we binnen een week best een heel hoofdstuk geschiedenis kunnen maken + een hele rits computeropdrachten voor een cijfer, ben ik achter geraakt met m'n bio verslag.
En oh my god, wat hí¡í¡t ik dat vak. Ik moet vijftien tekeningen maken, die er hetzelfde uitzien, ik kan toch niet hoger halen dan een vijf op dit project, omdat mijn bonen besloten dat ze géén zin hadden om te kiemen. Oh, en het heeft ook een leuke familieruzie veroorzaakt, aangezien we hier geen mapjes hebben. LEUK, DAT BETEKEND AUTOMATISCH EEN ÉÉN, WANT ZE ACCEPTEERT HET NIET ALS HET NIET IN EEN MAPJE ZIT --'
Oh, en ik heb het idee dat ik blijf zitten, met dank aan gym, tekenen en muziek [dat laatste omdat alleen mevrouw Miedema's lievelingetjes goede cijfers krijgen. Iemand die al zes jaar piano speelt krijgt op keyboard spelen een zes, terwijl iemand die nieteens twee akkoorden fatsoenlijk kan aanslaan én niet in de maat speelt een acht kan krijgen].
Fijn, ik sta op het punt om te gaan janken. IK WIL VAKANTIE! EN NIET ÉÉN WEEK, MAAR MINSTENS TWEE VOLLE MAANDEN!

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 27 april 2010 - 23:31:
Geweldig, doordat ik zeven tekenopdrachten thuis moet maken [van tekenen raak extreem gefrustreerd, jippie] en mevrouw de Jong vindt dat we binnen een week best een heel hoofdstuk geschiedenis kunnen maken + een hele rits computeropdrachten voor een cijfer, ben ik achter geraakt met m'n bio verslag.
En oh my god, wat hí¡í¡t ik dat vak. Ik moet vijftien tekeningen maken, die er hetzelfde uitzien, ik kan toch niet hoger halen dan een vijf op dit project, omdat mijn bonen besloten dat ze géén zin hadden om te kiemen. Oh, en het heeft ook een leuke familieruzie veroorzaakt, aangezien we hier geen mapjes hebben. LEUK, DAT BETEKEND AUTOMATISCH EEN ÉÉN, WANT ZE ACCEPTEERT HET NIET ALS HET NIET IN EEN MAPJE ZIT --'
Oh, en ik heb het idee dat ik blijf zitten, met dank aan gym, tekenen en muziek [dat laatste omdat alleen mevrouw Miedema's lievelingetjes goede cijfers krijgen. Iemand die al zes jaar piano speelt krijgt op keyboard spelen een zes, terwijl iemand die nieteens twee akkoorden fatsoenlijk kan aanslaan én niet in de maat speelt een acht kan krijgen].
Fijn, ik sta op het punt om te gaan janken. IK WIL VAKANTIE! EN NIET ÉÉN WEEK, MAAR MINSTENS TWEE VOLLE MAANDEN!

*geeft mapje*
Of liever een hug?

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 28 april 2010 - 11:31:
Geweldig, doordat ik zeven tekenopdrachten thuis moet maken [van tekenen raak extreem gefrustreerd, jippie] en mevrouw de Jong vindt dat we binnen een week best een heel hoofdstuk geschiedenis kunnen maken + een hele rits computeropdrachten voor een cijfer, ben ik achter geraakt met m'n bio verslag.
En oh my god, wat hí¡í¡t ik dat vak. Ik moet vijftien tekeningen maken, die er hetzelfde uitzien, ik kan toch niet hoger halen dan een vijf op dit project, omdat mijn bonen besloten dat ze géén zin hadden om te kiemen. Oh, en het heeft ook een leuke familieruzie veroorzaakt, aangezien we hier geen mapjes hebben. LEUK, DAT BETEKEND AUTOMATISCH EEN ÉÉN, WANT ZE ACCEPTEERT HET NIET ALS HET NIET IN EEN MAPJE ZIT --'
Oh, en ik heb het idee dat ik blijf zitten, met dank aan gym, tekenen en muziek [dat laatste omdat alleen mevrouw Miedema's lievelingetjes goede cijfers krijgen. Iemand die al zes jaar piano speelt krijgt op keyboard spelen een zes, terwijl iemand die nieteens twee akkoorden fatsoenlijk kan aanslaan én niet in de maat speelt een acht kan krijgen].
Fijn, ik sta op het punt om te gaan janken. IK WIL VAKANTIE! EN NIET ÉÉN WEEK, MAAR MINSTENS TWEE VOLLE MAANDEN!


*hug*
Poor you.<3

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 28 april 2010 - 11:32:
WAAROM PROBEERT EEN DUITSER ZICH AAN TE MELDEN OP MIJN NEDERLANDSTALIGE FANFICTIONSITE?? *bang*

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 28 april 2010 - 11:35:
WAAROM PROBEERT EEN DUITSER ZICH AAN TE MELDEN OP MIJN NEDERLANDSTALIGE FANFICTIONSITE?? *bang*


o.o
Maar misschien is het een Nederlandstalig iemand die in Duitsland woont.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18