Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Hulp

Hulp

1 2 3 4
miniboesz
miniboesz is offline

[1055]
miniboesz zei op 28 april 2010 - 20:10:
Aangezien alle mensjes hier zowat grote oudere meisjes zijn ga ik hier even om hulp vragen; ik zit in een lastige situatie.
ik ben nogal heel erg super verliefd op een meisje, ze doet altijd aardig maar geen idee of ze verliefd op mij is, soms doet ze vreemd, net als ik de hele tijd, en ze is nog verdrietig dat haar vorige vriendje het uitgemaakt heeft (ik heb zin die gast te slaan; hij zei gewoon: ik vind je niet meer leuk dus het is uit.).

WAT MOET IK DOEN?!

alvast bedankt



VampireFangs
VampireFangs is offline

[4445]
VampireFangs zei op 28 april 2010 - 20:41:
@Kay: Ja dus, je hoeft het niet te ervaren om een expert te zijn. Nou oké, je snapt het tenminste. Laten we het daarop houden^^

@Max: Zorg dan dat je vrienden met haar wordt :'

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 28 april 2010 - 20:44:
kan je me wel slaan
nee grapje :p
Hard daaraan werken dus, maar dan grote vraag: hoe word je met iemand bevriend waar je verliefd op bent en totaal andere dingen leuk vind?!


Nou, er zal vast wel iets zijn dat jullie gemeen hebben. Probeer uit te vissen wat zij leuk vindt. Je moet er niets plotsklaps van gaan houden, maar misschien moet je er eens iets over lezen ofso, en dan praat je daar met haar over.
En anders praat je over iets algemeens als muziek ofso.

miniboesz
miniboesz is offline

[1055]
miniboesz zei op 28 april 2010 - 20:48:
ty again, morgen keihard aan werken..

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 28 april 2010 - 20:52:
praat nou niet zo snel ik kan het niet volgen o.o

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 28 april 2010 - 20:57:
ty again, morgen keihard aan werken..


Je mag trouwens ook niet laten uitschijnen dat je vriendschap forceert, want daar zou ze op kunnen afknappen.
Gewoon heel relaxt, en vergeet niet te lachen! (:

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 28 april 2010 - 22:13:
Probeer niet te bedenken dat zij het meisje is waar je verliefd op bent als je tegen haar praat. Behandel haar als een vriend, wees aardig tegen haar, ga niet naar haar toe als jullie allebei omringd zijn door vrienden want dat is alleen maar vreemd.
En belangrijk: stel haar vragen als jullie praten. Meisjes vertellen graag over zichzelf. Als je haar over zichzelf kan doen vertellen, it's on. Iz on and poppin'.

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 28 april 2010 - 22:17:
Probeer niet te bedenken dat zij het meisje is waar je verliefd op bent als je tegen haar praat. Behandel haar als een vriend, wees aardig tegen haar, ga niet naar haar toe als jullie allebei omringd zijn door vrienden want dat is alleen maar vreemd.
En belangrijk: stel haar vragen als jullie praten. Meisjes vertellen graag over zichzelf. Als je haar over zichzelf kan doen vertellen, it's on. Iz on and poppin'.


Correctie: sommige meisjes.
Onee, fout, sorry, ik val onder de categorie 'onzijdige aliens en sadisten'.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 28 april 2010 - 22:18:
(...)

Correctie: sommige meisjes.
Onee, fout, sorry, ik val onder de categorie 'onzijdige aliens en sadisten'.

Stoort het?? Ga een ander zijn hulp ondermijnen, ja? ö

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 28 april 2010 - 22:20:
Ja maar, er zijn ook meisjes waarvan hun ego nog dieper keldert als ze over zichzelf moeten praten. En dat is niet echt positief.

Vraag trouwens geen advies aan mij [op dit gebied, en in het algemeen], dat kan niet goedkomen.

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 29 april 2010 - 12:00:
nu dit topic er is...
Heb geen zin om nieuw topic aan te maken dus:
Wat kan ik doen om iemand te helpen die op haar school vreselijk gepest word, maar aan de andere kant van het land woont?

Wat kan ik doen om iemand moed in te spreken om te blijven leven en zichzelf geen pijn meer moet doen?

miniboesz
miniboesz is offline

[1055]
miniboesz zei op 29 april 2010 - 12:16:
yay! hele dag met haar in contact geweest ivb musical, zij zocht vaak contact, en ik ook, begin?

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 29 april 2010 - 14:54:
yay! hele dag met haar in contact geweest ivb musical, zij zocht vaak contact, en ik ook, begin?


Yeah, that's the spirit!

Oké, ik kom hier ook ff een beetje het topic binnenvallen x']

Maar, zoals iedereen hier zo'n beetje zegt. Neem rustig de tijd om haar goed te leren kennen, ga leuke dingen met haar doen -als jullie niks gemeen hebben kan je bijvoorbeeld een ijsje gaan eten of naar de bios gaan ofzo?-, en praat met haar. Zorg ook dat ze zich op haar gemak voelt [:

Oke. Ik lul vanalles door elkaar. Luister maar niet naar mij

Succes met haar!

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 29 april 2010 - 14:59:
Ohoh. En dat jullie verschillen is alleen maar positief. Met mensen die op jou lijken kun je nooit echt helemaal goed omgaan. ^^"

miniboesz
miniboesz is offline

[1055]
miniboesz zei op 29 april 2010 - 16:02:
iemand tips om een msn gesprek te beginnen?

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 29 april 2010 - 16:02:
Oooh. Goede herinneringen :3
Sorry.
Zeg gewoon 'Hey', het lijkt misschien raar voor jou, maar ze zal er heus niks achter zien.



1 2 3 4