Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Tokio Hotel; Hoe lang nog?

Tokio Hotel; Hoe lang nog?

1 2 3 4
Jolien
Jolien

Jolien is offline

[703]
Jolien zei op 26 okt 2008 - 10:42:
Helleuw;

Op Quizlet was er al zo'n topic geopend,
Maar ik ben ook even benieuwd naar wat jí¹llie denken.

Dus;
Hoelang denk jij dat Tokio Hotel nog bij elkaar zal blijven?

Ik denk totdat hun contract verlopen is x)



TeddyMurder
TeddyMurder

TeddyMurder is offline

[94]
TeddyMurder zei op 15 dec 2008 - 22:06:
(...)

Ja, zoiets denk ik ook :' Damn, ik geef je bij alles gelijk :'


Ik ben gewoon geniaal vandaag ^^
/ego

maximeMURDER
maximeMURDER

maximeMURDER is offline

[14]
maximeMURDER zei op 18 dec 2008 - 19:29:
Nja, nu denk ik er totaal anders over.
Ik geef ze niet lang.
Met hun "IWANNABEFAMOUSINAMERIKA" - blegh -
Bill met zijn vieze nepwimpers en nieuwe tattoo [ straks hebben we een zwarte Bill. ]
Het verwaarlozen van hun eerste fans, en Bill met hoog ego in een blad gaat zeggen: Ik hoop dat we hoop van de Duitse fans weer terug krijgen. Heb je zelf veroorzaakt heur. *rolt met ogen*
Ze worden nep nep nep! D:

desilisious
desilisious

desilisious is offline

[203]
desilisious zei op 18 dec 2008 - 21:01:
ze zijn veels te commercieel geworden, dat vinnik zo klote ¬¬'


maar tog blijf ik ze leuk vinden ;D

lOveYouX
lOveYouX

lOveYouX is offline

[1262]
lOveYouX zei op 18 dec 2008 - 22:22:
ze zijn veels te commercieel geworden, dat vinnik zo klote ¬¬'


maar tog blijf ik ze leuk vinden ;D

Egt he xd ik blijf die gwn kei leuk vinden ook al haakt iedereen af

TOMSHIITx
TOMSHIITx is offline

[64]
TOMSHIITx zei op 19 dec 2008 - 20:49:
Maakt mij niet uit.Zo lang ze maar gelukkig zijn.

desilisious
desilisious

desilisious is offline

[203]
desilisious zei op 20 dec 2008 - 14:19:
(...)
Egt he xd ik blijf die gwn kei leuk vinden ook al haakt iedereen af


jaa, idd vet veel mensen stoppen met het 'fan zijn' maar dat vind ik op zich niet zo heel erg.. hoe minder mensen hoe meer je voor aan staat bij concerten x]

maximeMURDER
maximeMURDER

maximeMURDER is offline

[14]
maximeMURDER zei op 20 dec 2008 - 14:34:
(...)

jaa, idd vet veel mensen stoppen met het 'fan zijn' maar dat vind ik op zich niet zo heel erg.. hoe minder mensen hoe meer je voor aan staat bij concerten x]


Blijf jij dat maar lekker geloven. Ik denk dat de helft van de fans het gevoel gewoon over is. En als het nieuwe album er komt en het slaat weer aan. Er komen concerten. Dan hebben die fans weer het gevoel dat ze aandacht krijgen. Dus dan zullen ze er nog staan bij concerten. iig zo denk ik erover. Want of ze nu nep zijn of niet. Ik ga volgend jaar gewoon naar hun concert. Al is het om de Jungs een draai om hun oren te geven.

lOveYouX
lOveYouX

lOveYouX is offline

[1262]
lOveYouX zei op 20 dec 2008 - 14:38:
(...)

Blijf jij dat maar lekker geloven. Ik denk dat de helft van de fans het gevoel gewoon over is. En als het nieuwe album er komt en het slaat weer aan. Er komen concerten. Dan hebben die fans weer het gevoel dat ze aandacht krijgen. Dus dan zullen ze er nog staan bij concerten. iig zo denk ik erover. Want of ze nu nep zijn of niet. Ik ga volgend jaar gewoon naar hun concert. Al is het om de Jungs een draai om hun oren te geven.

Srrry ma da noem ik dan Fake Fans, als ze TH niet kunnen Steunen omdat ze In Amerika zijn, en dan Wel Grote fan zijn als ze in Belgie zijn.. Da vind ik er iets Over

maximeMURDER
maximeMURDER

maximeMURDER is offline

[14]
maximeMURDER zei op 20 dec 2008 - 14:44:
Ik noem dat geen neppe fans. Als jij heel lang geen aandacht van iemand krijgt, dan ga je daar ook minder aan denken en minder mee doen. En als iemand die aandacht weer geeft, kan je soms een vriendschap weer oppakken. En dat is dan ook een neppe vriendschap? En trouwens, ik ben naar 6 concerten geweest. Helemaal naar Duitsland voor hun gereisd. Een boete geriskeerd voor mijn ouders. En dan zeggen dat ik geen echte fan ben? Het vuur is gewoon gedooft.

lOveYouX
lOveYouX

lOveYouX is offline

[1262]
lOveYouX zei op 20 dec 2008 - 14:49:
Maar zo denk ik daar over
De liedjes vn TH verandere toch niet?
ik blijf gwn Fan, en fxck de rest,
En vn die Aandacht, wij hebben meer Aandacht gekregen van TH dan een andere groep (De grolliz, ik was der Kei hard Fan vn, Ik ben nog nooit naar hun concert geweest, omdat ze niet optreden, er is 1 DVD en 2 CDs offzo, en dan ineens zegde ze, we stoppen ermee.. en dan vind ik da TH meer zen best heeft gedaan om te touren zelf naar de TMF awards vroig jaar in Belgie, ik blijf voor hun respect hebben, en ik blijf aan hen denken...)

desilisious
desilisious

desilisious is offline

[203]
desilisious zei op 21 dec 2008 - 13:06:
maar dat ze nu alleen maar in amerika enzo zijn is tog niet hun fout, dat moeten ze tog van die managers.. Dush dan kan ik niet boos worden op Georg, Gustav, Bill en Tom... Maar er gaan ook best wel veel 'fans' niet naar de concerten aangezien de kaartjes zo vreselijk duur worden. En wat lOveYouX zei vind ik ook wel, als je geen fan meer van ze bent omdat ze je geen aandacht geven en als ze hier weer naar toe komen en de cd uit is dat je dan wel weer fan bent, dan vind ik je niet een echte fan, want dan had je jezelf ook fan genoemt in de tijd dat ze er even niet waren.

maximeMURDER
maximeMURDER

maximeMURDER is offline

[14]
maximeMURDER zei op 21 dec 2008 - 14:20:
Moeten van de managers? Sinds wanneer hebben de jongens geen mond meer? En sinds wanneer moeten ze nep worden van het management?

desilisious
desilisious

desilisious is offline

[203]
desilisious zei op 21 dec 2008 - 14:25:
Hoezo nep?

maximeMURDER
maximeMURDER

maximeMURDER is offline

[14]
maximeMURDER zei op 21 dec 2008 - 14:29:
Bill draagt opeens nepwimpers en nieuwe tattoo die hij opeens niet meer wil laten zien. [Normaal staat het in alle kranten, ook al is zijn pieliewielie getattooerd. ]
Tom heeft zijn sexopmerkingen niet meer. [ Oke, dat werd wel afgezaagt, maar goed. ] En dat allemaal voor Amerika, want in Europa werden ze accepteerd zoals ze waren. Maar ze willen blijven opvallen, vooral Bill. [ Vraag me niet waarom hij niet zou opvallen, mja. ]

Bumba
Bumba

Bumba is offline

[444]
Bumba zei op 22 dec 2008 - 21:46:
Zo lang ze willen zullen ze er zijn...



1 2 3 4