Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » "Sorry, ik was dronken..."

"Sorry, ik was dronken..."

1 2 3 4 5 6
CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 3 mei 2010 - 22:22:
Deel met ons je meest beschamende alcohol-gerelateerde momenten.



Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 21 aug 2011 - 17:01:
Ja hé Emma, nou willen wij 't ook weten. ^^

Eliros
Eliros

Eliros is offline

[6222]
Eliros zei op 21 aug 2011 - 17:05:
Ja hé Emma, nou willen wij 't ook weten. ^^

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 21 aug 2011 - 17:21:
Maandag heb ik niet heel veel gíªnante dingen gedaan. Of het is me in ieder geval niet verteld x)
Het dingen die ik zelf nog weet;
- ik was heel aanhankelijk tegenover Axel (buurman)
- ik moest Martins naam en gezicht onthouden. Waarom weet ik niet meer, maar het moest. Ik durfde niet meer te vragen waarom.
- ik raakte voor een halve minuut geheel in paniek omdat ik me realiseerde dat ik mijn medicijnen kwijt was en niemand nam me serieus. Dus toen ben ik op een bierkrat geploft en tegen Axel aan gaan liggen x)
- ik moest 32 slokken bier atten bij bussen voordat ik überhaupt de bus in moest en toen heb ik kei-hard gegild.
- ik ben halverwege een gesprek opgestaan en ben in m'n tent gaan liggen
De volgende dag zijn er echt vijftien jongens naar me toe gekomen om te vragen of ik me al beter voelde dan de dag ervoor. Ik had telkens geen flauw idee wie ze waren. Echt nul.

Maarja. Ik was een beetje dronken en sliep dus ook comateus. Ik werd wakker in de kleren die ik de dag daarvoor had gedragen (waaronder een panty, geen aanrader), wonder boven wonder wel in een slaapzak.
Maar Anne (met wie ik in een tent sliep) had mij blijkbaar niet zo aangetroffen toen zij ging slapen. Ik was echt meteen na het neerploffen in slaap gevallen en lag dus schuin over de twee matjes. Ze had me niet gezien omdat het donker was en struikelde over me en viel toen op me en ik sliep door.
Ze heeft mijn benen van haar matje afgeduwd en blijkbaar ben ik ergens midden in de nacht zelf in m'n slaapzak gekropen, weet niet hoe.

Maar dat viel nog wel mee. Maar eergisteren heb ik een vriendin een keiharde bitchklap verkocht en de pyromaan in me kwam naar boven en ik heb blijkbaar een kaars een armlengte boven me gehouden waarna ik hem heb gekanteld en het kaarsvet geheel over mij en een andere vriendin kwam. (panty naar de klote)

En ja. Laat ik de echt gíªnante dingen nog maar even voor me houden x)

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 21 aug 2011 - 18:49:
Nouuu Emma. Dan moet je dat ook niet zeggen. Je maakt me nieuwsgierig!

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 21 aug 2011 - 20:51:
Ik vind het al erg genoeg dat ik door drank zo diep sliep dat er mensen op me vielen en ik er niet wakker van werd x)
Mí¡í¡r, ik heb niet gekotst, trouwens

Frenemy
Frenemy

Frenemy is offline

[784]
Frenemy zei op 21 aug 2011 - 20:58:
Ik heb afgelopen nacht met twee jongens in een gracht gezwommen. o_o
Had serieus niet van mezelf verwacht dat ik ooit zo ver zou gaan, lol.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 21 aug 2011 - 21:15:
Gaaf

Carlina
Carlina

Carlina is offline

[289]
Carlina zei op 9 mei 2012 - 23:53:
Haha, dit soort topics zijn altijd fun. *schopt omhoog*

Ik ben al een aantal keer redelijk dronken geweest, maar nog nooit dat ik een black-out had of heb moeten kotsen. Ik drink de laatste jaren echt nog amper, en als ik het doe, dan is het maar één wijntje ofzo.

Ik word namelijk echt genant als ik drink. Euhm, ik begin zo over dingen te praten die -euhm- beter achter gesloten deuren blijven, word handtastelijk en zie dingen niet zo goed meer in perspectief. Zo heb ik naar verluid ooit gezegd op een feestje: 'Guys! Waarom hebben wij eigenlijk broeken aan? Onderbroeken zijn toch al broeken? Da's toch genoeg?'

Luckily heb ik altijd al mijn kleren aangehouden. _o_
Maar ik hou het best maar bij nuchter blijven.

Ik heb trouwens 2 beste vriendinnen, waarvan de ene de 'cry drunk' is, die bij het minste begint te blijten, en de andere de 'douchebag drunk', die iedereen begint te beledigen over niets. Die samen dronken zien is goud waard. <3

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 11 mei 2012 - 7:31:
Oeh, deze topics zijn inderdaad pun.

Ik heb een keer toen ik best wel heel veel had gedronken (en ik moet véél hebben wil je me dronken krijgen).
Toen kwam het er op neer dat ik heb zitten skypen met mensen. Ik bleek (kan ik me herinneren) m'n laptop geknuffeld te hebben en te hebben geroepen: 'M'n laptop is lekker zacht.'
En toen ik probeerde te lopen viel ik om en bleef ik lachend op de grond liggen.
Ik blijk dus heel gezellig te zijn, dronken. Maar ik heb nog wel controle. (Ik was daadwerkelijk een gesprek aan het voeren, alleen viel ik af en toe van m'n stoel af.)

Vespertine
Vespertine

Vespertine is offline

[1330]
Vespertine zei op 11 mei 2012 - 9:22:
Ik word namelijk echt genant als ik drink. Euhm, ik begin zo over dingen te praten die -euhm- beter achter gesloten deuren blijven, word handtastelijk en zie dingen niet zo goed meer in perspectief.
Zo blijk ik ook als ik semi-dronken ben. Het erge is dat ik op dat moment ook echt besef dat ik begin te babbelen, maar dat niet kan stoppen. _o_
Ik ben nog nooit echt heeeel dronken geweest though. Ik heb nog nooit een kater gehad. Denk ik. ...denk dat ik me dí¡t wel levendig zou herinneren, en ik herinner me alleen maar een beetje een moe-e kop en een droge mond, maar dat heb ik ook als ik niet drink en laat ga slapen dus da's geen verschil. :'D

EnteredDanny
EnteredDanny

EnteredDanny is offline

[76]
EnteredDanny zei op 3 jan 2013 - 22:41:
Ik ben over het algemeen een heel goeie drinker, maar ik had er een paar keertjes ook wel wat te veel op...

Had een biertje of twintig op, en ging met een aantal vrienden naar buiten. We liepen in de buurt over de straten, en we zongen op een nogal hoog volume slaapliedjes. Gewoon, omdat het kon. En omdat ons verstand na zoveel troep te hebben gedronken gewoon vollédig op nul stond...

Dit, mensen, heet nu openbaar dronkenschap. En het is nu grappig, maar nog steeds niet cool.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 4 jan 2013 - 9:58:
Ooh man, ik ga er vandaag achterkomen wat ik op Oudejaarsavond allemaal gedaan heb voor ik flauwviel. Hmpf.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 5 jan 2013 - 12:11:
Emma: do tell! x)
Ik was op nieuwjaar niet zozeer dronken, wel high. Net iets teveel hasj gerookt met Jo, en allebei opeens fucking ziek geworden. Zij kotsen op het toilet, ik helemaal suf op de keukenvloer naar het plafond aan het staren tot ik me weer kon bewegen. Gelukkig was het over toen het vuurwerk begon :'

EnteredDanny
EnteredDanny

EnteredDanny is offline

[76]
EnteredDanny zei op 5 jan 2013 - 14:32:
Ik heb aardig wat gedronken met wat vrienden tijdens de jaarwisseling, maar ik heb m'n vrienden er aardig uitgedronken. Ik was zowat de enige die niet straalbezopen was. Maar het werd wel gezellig.

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 5 jan 2013 - 14:55:
Nou, eigenlijk viel het allemaal wel mee. Na een hele werkdag beschaamd de blikken van mijn bedrijfsleider ontweken te hebben, kwam ik er achter dat ik eigenlijk niet zoveel raars gedaan had naast een paar domme dingen gezegd te hebben. Ik wist zelf nog wel redelijk wat van de avond, waaronder dat het bedrijfsleidertje (geen oude vent overigens, maar een paar jaartjes ouder) en ik schaaaamteloos hadden zitten flirten terwijl er nog één ander persoon bij zat (arm meisje), maar het leek er niet op dat zij dat nog wist. En hij volgens mij ook niet, wat wel een geruststelling was, hij is normaal gezien al een beetje handtastelijk, en ik kan me niet voorstellen dat dat dan beter was geworden. x)
In ieder geval, ik was bang dat ik nog wat vunziger was gaan praten dan ik me kan herinneren of dat we in het deel van de avond die mijn geheugen is ontglipt tijd hadden gevonden om een potje te gaan tongworstelen. Gelukkig was dat dus niet het geval, want ik werk het komende half jaar gemiddeld zo'n drie keer per week met hem samen. En de rest had er dan sowieso voor gezorgd dat we het nooooooit zouden vergeten.



1 2 3 4 5 6