Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 52..

Offtopic 52..

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
miniboesz
miniboesz is offline

[1055]
miniboesz zei op 10 mei 2010 - 17:13:
deze open ik dan maar met een slecht bericht..

VERDOMME.
echt.. ze voelt dus niks voor me.. niks speciaals.. ik weet het nu zeker.
ze ging gewoon kei raar doen met een jongen, die jongen ging bij haar op schoot zitten, en allemaal andere dingen, ze gaf hem zelf een kus, maar, ik vind dat niet erg, tenminste, dat zal ik niet erg moeten vinden, maar als je verliefd bent, dan doe je dat toch niet..
Het betekende niks, dat maakte ze elkaar en de anderen dan ook wel duidelijk, maar als je verliefd bent, zoals ik, en je weet dat degene waarop naar je kijkt..

zucht..
*tears*



miniboesz
miniboesz is offline

[1055]
miniboesz zei op 10 mei 2010 - 17:47:
al zoveel leuke meiden tegengekomen, veel te veel, maar geen 1 zoals deze, 1 die me echt lijkt te snappen.. Waar ik zo mee kan lachen..

Ik ben wel heel erg blij dat ik er op FF over kan praten, dat kan ik namelijk niet in het echt, onmogelijk. Thanks guys..

(lol, ik merk ineens dat ik met mn tranen mn hele rekenhuiswerk verkloot heb >.<

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 10 mei 2010 - 17:49:
Jep. Julia heeft gelijk..

KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 10 mei 2010 - 17:50:
al zoveel leuke meiden tegengekomen, veel te veel, maar geen 1 zoals deze, 1 die me echt lijkt te snappen.. Waar ik zo mee kan lachen..

Ik ben wel heel erg blij dat ik er op FF over kan praten, dat kan ik namelijk niet in het echt, onmogelijk. Thanks guys..


Even ter herinnering, we are girls ^^
most of us....

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 10 mei 2010 - 17:50:
-sindswanneerhebikgelijk :x-

@Max: we bedoelen ook geen 'leuke' meisjes maar 'eenleukmeisjewaarjeontzettendverliefdopwordt' :']
En je bent nog jong, dus dat komt vast wel goed.
Gebroken harten horen bij het leven, het kost alleen wat tijd voor je er overheen bent *knuffel*

miniboesz
miniboesz is offline

[1055]
miniboesz zei op 10 mei 2010 - 17:51:
@ ankeltje, ah lol, das waar ook niet zo bij nagedacht

@ juul, ik hoop het maar..

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 10 mei 2010 - 18:05:
Jup. Gebroken harten horen er nou eenmaal bij. Jammer genoeg. ¬¬

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 10 mei 2010 - 18:11:
Max *bighug*
Weet je, je zegt altijd tegen mij dat er ergens in de wereld wel geluk ligt te wachten. Dat geld dus ook voor jou. Je komt de ware meid zeker tegen, waarschijnlijk nog veel leuker dan Irene. Geduld hebben Max. En hoewel je nu veel verdriet hebt, ik weet zeker dat je eroverheen komt. Wij helpen je (:

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 10 mei 2010 - 18:12:
@Max: het voelt nu misschien niet zo, maar het is wel zo :]

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 10 mei 2010 - 18:15:
Mijn vader staat trots te wezen in de keuken boven zijn schaal bloemkoolschotel, en roept af en toe iets í  la "Ha, jullie dachten dat ik niet kon koken!".
Hij vergeet wel even dat het kant-en-klare bloemkoolschotel is die hij alleen op een schaal moet leggen, met kaas bestrooien en in de oven schuiven. Maar hij is zo blij, we laten hem in de waan.

@ Max: het komt wel. Zoniet met Irene, dan wel met iemand anders. Laat haar niet schieten, mss groeit er ooit iets meer, of heb jij een geweldige vriendin aan haar als je niet langer verliefd bent.
En met dat schattige koppie kan het vast niet lang duren voor je een meisje vindt

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 10 mei 2010 - 18:18:
Mijn moeder rammelt beneden met de kattenbrokjes om Grover binnen te krijgen en nu heb ik honger.

miniboesz
miniboesz is offline

[1055]
miniboesz zei op 10 mei 2010 - 18:18:
aangezien jullie allemaal meiden zijn, heb ik een vraag; wat doen jullie als een jongen bij jullie op schoot gaat zitten voor de grap en ondertussen degene waar je verliefd op bent staat te kijken?

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 10 mei 2010 - 18:21:
aangezien jullie allemaal meiden zijn, heb ik een vraag; wat doen jullie als een jongen bij jullie op schoot gaat zitten voor de grap en ondertussen degene waar je verliefd op bent staat te kijken?

Tsja.
Als ik één van mijn onzekere buien heb zal ik de jongen waar ik een oogje op hebt constant in de gaten houden en ondertussen proberen die andere jongen van me af te werpen.
En wanneer ik niet één van mijn onzekere buien heb dan zal ik die jongen waar ik een oogje op heb proberen jaloers te maken door eens uitgebreid dingen met die jongen te ondernemen en de jongen waar ik een oogje op heb geen blik waardig te gunnen.

miniboesz
miniboesz is offline

[1055]
miniboesz zei op 10 mei 2010 - 18:23:
dan hoop ik dat zij dat probeerde mas 0.o

neversay
neversay

neversay is offline

[5612]
neversay zei op 10 mei 2010 - 18:23:
dan hoop ik dat zij dat probeerde mas 0.o

Vraag het haar

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 10 mei 2010 - 18:25:
Ik zoen en hug iedereen die ik graag heb en ben zeer impulsief en blind, naar mij wil je niet luisteren.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11