Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » FF-Sleepover! [2]

FF-Sleepover! [2]

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 10 mei 2010 - 19:54:
Topic voor de FanFic-sleepover!

Waar; my place, the casa of Captain Obvious!
Hoe te bereiken;Trein is het meest eenvoudig. Antwerpen tot Gent-St-Pieters, overstappen op de trein richting Ronse [een zeer korte overstap! 5 minuten de tijd!] en uitstappen bij station Oudenaarde, waar yours truly iedereen komt ophalen. Met de auto is ook mogelijk, dan geef ik wel gewoon even mijn adres. En ik heb een groot plat dak, voor de enkeling die per helikopter komt.
Wanneer;19-20 juli. Waaaant, dan ben ik alleen thuis.
Wie; inschrijvingen hiero! Liefst geen mensen meebrengen die ik niet ken, I'm a little shy . [MAXIMAAL 15 MENSEN!]
Waarom; Het is zomer, ik ben alleen thuis en ik beschik over zeer veel ruimte en een paar sterke argumenten...
Meebrengen; goed humeur, overnachtingsspullen, zwemspullen, hoognodige medicatie, onmisbare knuffel, voldoende geld voor een treinticket etc. You know the drill. Oh, en toestemming van de ouders. Ik heb geen zin in problemen met de lokale politiemacht wegens ontvoering.
Wat gaan we doen; Het wonderschone Oudenaarde zien, mijn huis overhoop halen en nadien weer opruimen zodat mijn ouders nooit weten dat ik bezoek heb gehad, eten, drinken, eventueel de geweldige Corneel met een bezoekje vereren, zwemmen [yes, pool in the garden], films kijken, lawaai maken, melige muziek draaien, GEEN VAZEN OF ANDERE DURE VOORWERPEN STUKMAKEN [slechte ervaringen op dat vlak], proberen een beetje te slapen, en andere klassieke sleepovershizzle.

Guestlist:
- Dorien [CosmicPurple] --> dat noemen ze "Captain Obvious strikes again"
- Yasmine [TWINcest] --> heb ik even besloten voor haar
- Kayley [Kayley] --> no shizzle, gewoon komen!
- Ariadne [butcherknife] --> 'sowieso' is een goede reden
- Tessa [NaNaa] --> per helicopter
- Rianne [Rianne] --> geen zeur meer
- Renate [AnotherZero] --> 'eist' dat haar naam hier staat
- Julia [MoonRocker] --> omdat Elisa dan komt
- Elisa [XAngerGiirlX] --> verjaardag en optreden shizzle
- Suki [xSoParanoid] --> met haar nagellaksalon [en haar moeder]
- Kol [KolaLollie] --> omdat ze de kat wil zien


Gaat niet door.



Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 10 mei 2010 - 20:21:
Gevonden!
Maar het grootste gedeelte is hier like niet echt van toepassing. Geen zin om 'm aan te passen, ik dump 'm gewoon hier! ^^

1. Dat vindt Karin leuk.
2. Anders gaat Bodine me missen.
3. Anders ga ik al mijn vriendinnen van kamp 3 missen, en dat is niet leuk.
4. Er komen heel veel leuke meiden, en dat is goed voor mijn sociale contacten!
5. Jullie willen toch niet dat ik een vriendloos iemand ben, alleen jullie me ervan weerhouden vriendinnen te maken?
6. Ik moet nog anderhalve dag inhalen. Kan de rest er ook bij!
7. Als je iets leuks te wachten staat, ben je vrolijk. En als je vrolijk bent kun je je beter concentreren op je huiswerk. = betere cijfers op school
8. Dan heb ik iets om me op te verheugen. En kan ik lekker met alle meiden HUMANOID luisteren!
9. Ik mijn kamer moeten opruimen, want anders kan ik mijn spullen voor kamp niet vinden.
10. Dat maakt het wachten draaglijker.
11. Op kamp leer ik heel veel leuke mensen kennen, die allemaal van TH houden. De meesten gaan ook naar concerten, en een concert is leuker met vriendinnen!
12. Lachen is goed voor me, en op kamp lach ik ongelovelijk véél.
13. Het is mijn allerlaatste kans om het andere kamp in te halen.
14. Waarschijnlijk komen er veel minder meetings als humanoid er is, dus moet ik elke kans grijpen die er is.
15. Als humanoid er is, is de kans groot dat de sfeer flink achteruit gaat. Dan zijn de weinige fanmeetings die nog komen ook minder leuk.
16. Dan zijn jullie een weekendje van me af.
17. Dan ben ik een keer hartstikke blij!
18. Ik heb teveel fantasie. Die moet ik kwijt kunnen, anders klap ik uit elkaar. Waar kan ik die fantasie nou beter kwijt dan op kamp?
19. Anders kan ik geen robotdansjes doen.
20. Er komen meisjes uit allerlei streken van Nederland (en België. Die hebben dus verschillende accenten en dat is goed voor mijn taalontwikkeling.
21. Dan kan ik de slappe lach hebben, door Danicha
22. Als ik me rot voel, ga ik verhalen schrijven. Maar ik heb al een hele tijd geen inspiratie meer. Op kamp gebeuren er miss dingen waar ik inspiratie van krijg. Dan kan ik al mijn frustratie kwijt in mijn verhalen en dan ben ik vrolijker.
23. Als ik me altijd maar concentreer op mijn huiswerk dan moet ik er even tussen uit. Dit is toch perfect? Dan ben ik er even tussen uit en kan ik me daarna weer vol concentreren op mijn huiswerk.
24. Anders dan moeten ze ballonnen opblazen zonder mij, dat zou te zwaar zijn.
25. Als ik niet mag, word ik heel verdrietig, want veel van mijn vriendinnen zijn dan weg en dan ben ik eenzaam.
26. Als ik niet mag, word ik heel verdrietig, want veel van mijn vriendinnen zijn dan weg en dan ben ik eenzaam.
27. Ik ga waarschijnlijk bijna nooit meer op kamp, en anders is het zonde voor alle spullen die we ervoor hebben moeten kopen.
28. Anders ga ik Bodine missen! En iedereen. Behalve Danicha
29. Als ik op kamp ben heb ik het mega gezellig, en hoef ik niet te sms’en. Dan kan ik ook niet over mijn abonnement heen.
30. Als ik op kamp ben heb ik het mega gezellig, en hoef ik niet te sms’en. Dan kan ik ook niet over mijn abonnement heen.
31. Op kamp koken ze anders dan jullie doen, dus leer ik andere dingen eten.
32. We doen veel activiteiten, dus krijg ik veel lichaamsbeweging en dat is goed voor me.
33. Dan heb ik de slappe lach door Kai die een poes heeft!
34. Er komen mensen vanuit verschillende Nederlandse (en Belgische) streken, dus leer ik andere culturen kennen.
35. Dan leer ik dingen zien vanuit andere perspectieven en dat is goed voor mijn algemene ontwikkeling.
36. Als ouder wil je toch dat je kind gelukkig is? Als ik op kamp ga ben ik gelukkig.
37. Dan kunnen jullie doen wat jullie willen.
38. We zitten in een bos, dus daar staan veel bomen. Dan is er veel zuurstof en dat is goed voor mijn hersenen.
39. Ik wil zo graag, dat ik het zelfs zelf zou betalen.
40. Op school word ik wel eens lastig gevallen omdat ik van TH houd, wat is nu leuker dan een weekend samen met 40 mensen die TH ook leuk vinden?
41. Dan komen er heel veel leuke foto's van mij, en jullie vinden het leuk om foto's van mij te zien.
42. Ik ontmoet allemaal nieuwe mensen, en die mensen hebben namen. Die namen moet ik onthouden en zo train ik mijn geheugen.
43. Met Bingo kan ik dingen winnen, en die hoef ik dan niet meer te kopen, dus dat scheelt geld.
44. Dan hoor ik waarschijnlijk heel veel verhalen over concerten en weet ik wat ik kan verwachten als ik daarheen ga.
45. De spooktocht ging niet door, maar ik wil hem wel graag een keertje doen. Op kamp 4 kan ik hem inhalen.
46. Ik lag bij Danicha op de kamer, als ik op kamp kon gaan zonder bij haar op de kamer te liggen zou het nog veel leuker zijn.
47. Dan hoef ik thuis niet naar de wc en dat scheelt water.
48. Anders heb ik dit lijstje voor niets gemaakt.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 10 mei 2010 - 20:32:
Ik heb er nu like... bijna 20. Ik laat 't morgen middag wss weten! [:

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 12 mei 2010 - 15:50:
Ik mag niet.. Ze vinden het te ver.. en te duur met benzine..

[sorry voor dubbelpost. ><]

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 12 mei 2010 - 17:11:
@Jess: mag je niet met de trein?

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 12 mei 2010 - 18:17:
wrrm staat me mam tussenhaakjes O__O

XD!

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 12 mei 2010 - 18:22:
Nope, vinden ze te ver met de trein ;/

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 12 mei 2010 - 18:27:
wrrm staat me mam tussenhaakjes O__O

XD!

Omdat ik aanneem dat ze niet blijft slapen?

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 12 mei 2010 - 18:28:
Ik bedoel wrrm staat ze erzowiezo XD!

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 12 mei 2010 - 18:40:
@Jess; Waar leef -eh- woon je? n__n

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 12 mei 2010 - 18:47:
Ik bedoel wrrm staat ze erzowiezo XD!

Jij zei: ik breng m'n moeder mee!
Op een serieuze toon.

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 12 mei 2010 - 18:48:
-strijk.-

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 12 mei 2010 - 18:51:
Met Suki weet je het ook nooit.

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 12 mei 2010 - 19:02:
Ooh Ja >< dat had ik idd gezegt.
om me te brengen ja
weetnog steeds nie eens zeker of ut mag

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 12 mei 2010 - 19:19:
Zie je!
Ik weet het nooit met jullie.

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 12 mei 2010 - 19:25:
Met mij wel!
Ik ben altijd heel zeker over mijn zaak.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11