Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Kinderen voor holebi's?

Kinderen voor holebi's?

1 2
Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 11 mei 2010 - 17:26:
Voor spreekexamen Nederlands moeten wij een stelling verdedigen of aanvallen.
Ik verdedig de stelling dat holebi's ook kinderen mogen krijgen/hebben.
We moeten tien minuten vullen met argumenten, en we moeten ook de argumenten van de tegenstanders afbreken.

Ik heb jullie hulp dus heel erg nodig, aangezien ik wel goede punten wil hebben.
Waarom mogen holebi's wel of geen kinderen krijgen?
(Ik heb ook argumenten tegen nodig, zodat ik alvast kan bedenken wat ik daar tegenin kan brengen.)

Kayley dankt jullie!



VampireFangs
VampireFangs is offline

[4445]
VampireFangs zei op 11 mei 2010 - 17:29:
Ik vind dat zij ook absoluut kinderen zouden moeten kunnen krijgen. Ik bedoel, omdat ze nou geen kinderen kunnen baren, betekent niet dat ze geen liefde, verantwoordelijkheid en ouderlijke gevoelens en verlangens hebben.

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 11 mei 2010 - 17:44:
Mensen hebben gelijken rechten, wacht dacht je daar van?
Haal gewoon de grondwet erbij :3

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 11 mei 2010 - 19:40:
Goedzo Kay!

Ik heb zelf 2 moeders.. uhm.
*denkt ff na*
Kijk, ik vind dat liefde niet om het geslacht gaat, maar om het persoon en het gevoel daarbij. En als die liefde zo sterk is dat je kinderen wil, waarom zou dat dan niet mogen? Misschien kunnen ze ze samen niet krijgen, maar er zijn genoeg andere opties. De ouderlijke gevoelens, het verantwoordelijksheidgevoel en de liefde die ze geven zijn net zo speciaal als wanneer je het van een vader en moeder krijgt.

Zo. Dat was mijn preek. Het klinkt allemaal heel krom. Maargoed.
Dit kwam uit mijn hart. Marit groet u

Btw. 2 moeders hebben is best gezellig. Ik heb namelijk ook een zus, dus het is hier een vrouwenhuis 8D

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 11 mei 2010 - 19:43:
Ik wil er nog iets aan toevoegen.
En misschien is het helemaal niet logisch, maar goed.

Als holebi's geen kinderen zouden mogen hebben. Hoe zit het dan met ouders die adopteren, of alleenstaanden?
-amen-

Edit:
*Julia dacht na, en kwam op het volgende:*
Zoals hierboven al zo ongeveer gezegd:
Iedereen met oprechte en goede ouderlijke gevoelens mag een kind hebben en er voor zorgen. Het recht iemand de verantwoordelijkheid over zijn/haar kind te ontzeggen, mag alleen gebruikt worden in geval van mishandeling (verwaarlozing, misbruik, geweld, etc.).
-amen-

KaulitzFreak
KaulitzFreak

KaulitzFreak is offline

[2731]
KaulitzFreak zei op 12 mei 2010 - 16:52:
OOOhhh, ik weet nog iets!!!

als je ouders Holebi's zijn groei je ermee op en dan zal je het ook niet vies ofzo vinden, en dan zal je ook geen holebi's gaan pesten, en dan hebben die mensen minder angst om zich te uiten omdat ze minder gepest zullen worden!!
oke, hier klopt niet veel van....

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 12 mei 2010 - 17:02:
OOOhhh, ik weet nog iets!!!

als je ouders Holebi's zijn groei je ermee op en dan zal je het ook niet vies ofzo vinden, en dan zal je ook geen holebi's gaan pesten, en dan hebben die mensen minder angst om zich te uiten omdat ze minder gepest zullen worden!!
oke, hier klopt niet veel van....


Nou. Volgens mij klopt er wel wat van. Ik heb dus zelf 2 moeders, dus ben ik er mee opgegroeit. Hierdoor accepteer ik iedereen meteen, en vind ik het ook helemaal niet raar. Ik merk dat mensen uit mijn klas er sneller zenuwachtig van worden of grapjes over gaan maken als we iets kijken waar iemand in voorkomt die homo/lesbi/bi is of als er iemand op school is die dat is enz. Zelf heb ik dat dus totaal niet.

Ik zou NOOIT iemand pesten om zijn geaardheid. Nooit. Ik snap ook niet waarom mensen dat doen. Liefde is toch liefde?

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 14 mei 2010 - 21:10:
Ik vind dat zij ook absoluut kinderen zouden moeten kunnen krijgen. Ik bedoel, omdat ze nou geen kinderen kunnen baren, betekent niet dat ze geen liefde, verantwoordelijkheid en ouderlijke gevoelens en verlangens hebben.


Precies

Trouwens ik heb een hele mooie speech over gayrechten gevonden van Lady GaGa
http://www.youtube.com/watch?v=T1QYXHzgRw4
Echt een mooie speech. Zelf ben ik gwn hetero maar ik vind dat ze echt gelijk heeft...

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 14 mei 2010 - 21:26:
Ik vind ook dat zij kinderen mogen hebben. Dat ze het niet kunnen baren, betekent inderdaad niet dat ze geen liefde, verantwoordelijkheid en ouderlijke gevoelens en verlangens kunnen hebben.
Ik snap ook niet wat mensen tegen holebi's hebben, maar oke. ><

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 14 mei 2010 - 22:55:
Liefde is liefde, dus ook de liefde voor je kind(eren).

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 17 mei 2010 - 17:45:
Ik vind dat iedereen recht heeft op kinderen. Zeker als ze bij hun verstand zijn en dan heb ik het over dat ze niet geestelijk gehandicapt zijn. Holebi's kunnen ook gewoon liefhebben en ouderlijke gevoelens hebben.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 17 mei 2010 - 22:43:
wat zijn holebi's??

xxx. <33

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 18 mei 2010 - 7:54:
Holebi's is afkorting voor homo's, lesbies en bi's. :]

MisterGaGa
MisterGaGa

MisterGaGa is offline

[4]
MisterGaGa zei op 19 mei 2010 - 16:11:
Ahahahah
R u kidding me? Ge wist da ni?
Oke kan gebeure, (a)

GAYS FTW

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 19 mei 2010 - 17:07:
Komt Stef weer aan x'D

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 19 mei 2010 - 17:40:
Ook hallo, Stef. x)



1 2