Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » My life

My life

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 17 mei 2010 - 17:14:
Ik heb gisteren gewoon huilend aan de telefoon gelegen en waarom?!? Ik zal proberen uit te leggen en hoop dat jullie misschien raad hebben ofzo Waarschuwing;; het gaat nergens over maar ik zit er gewoon mee.

Om het duidelijk te maken, er komen twee jongens in voor, die ene in 19 en kort ik af als J en die andere is 17 en kort ik af als S.

Nou laatst ben ik met J naar de Apenheul geweest. Ik heb het echt gezellig gehad, maar ging er vanuit dat we als vrienden gingen. Ik vind hem al een tijdje leuk, maar omdat tot die tijd niks liet merken, hield ik het voor me. Laatst hoorde ik van een vriendin dat hij me ook leuk vond en de apenheul als een 'date' zag. Omdat er niks uit is gekomen beschouwt hij me als een goede vriendin. Maar ik vind hem nogsteeds leuk.

Deze week had ik donderdag tot zondag vrij. Ik was op donderdagavond/ nacht met 7 vrienden - waaronder J en S - met auto én fietsen naar een andere camping gegaan. S kende ik wel maar vond het 2 jaar geleden alleen maar druk en irritant. Nu is hij echter veranderd, is ouder geworden en is een beetje over zijn ADHD gegroeid. Ik heb het met hem tot zondag heel goed vermaakt en er is uit gekomen dat wij elkaar allebei leuk vinden. Alleen zou ik zijn eerste vriendin zijn en omdat we 80 km van elkaar wonen en hem dan weinig zie, wil hij geen 'vaste' relatie.

Maar omdat de ene jongen nee zegt is het - voor mijn gevoel - raar om dan iets te beginnen met die andere jongen.

Wat moet ik nu doen. Hoewel ik J langer ken en hij ouder is, vind ik S ook leuk op zijn eigen manier. Heeft iemand enig idee wat ik nu moet doen, beide vergeten is geen optie.



miniboesz
miniboesz is offline

[1055]
miniboesz zei op 17 mei 2010 - 17:26:
ik heb geen idee wat je kan doen, ik zelf ook met veel liefdesvragen zitten,
1 ding:

]succes

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 17 mei 2010 - 17:28:
Eeuuhhmm.. dankje?

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 17 mei 2010 - 17:34:
Hmm ik denk dat je een tijdje moet wachten
als voordat je met J iets kan beginnen of met wie dan ook.
anderslijk het net of je die andere dan kei hard played >: ewn dat willen we nie voor je hebben.

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 17 mei 2010 - 17:50:
je moet bedenken wat je zelf wil. Als je een relatie wil en S. wil dat niet, dan kom je daar dus niet ver mee. En je moet heel goed uitzoeken voor je wie je het meeste voelt. Dus ik denk dat je het beste na kunt denken over wat je voelt en even moet afwachten.

veel succes
x kir

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 17 mei 2010 - 17:55:
Dank je..

Dat gevoel dat ik iemand play wil ikdus niet opwekken..
En misschien is het maar beter om af te wachten...

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 18 mei 2010 - 7:28:
Ik heb gister gebeld met S en omdat hij me te ver weg vind wonen blijven we gewoon vrienden Ik ga J zoiezo even vertellen wat er de laatste tijd in mijn hoofd heeft afgespeeld en zeggen wat ik voor hem voel..

Voor mijn part mag deze topic nu wel gesloten worden