Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Help, hoe kom ik over een jongen heen

Help, hoe kom ik over een jongen heen

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 18 mei 2010 - 11:53:
Mijn vriendin M. vindt een jongen al een aantal jaren hartstikke leuk. Ze hebben destijds ook iets gehad maar nou komt ze niet meer over hem heen. Zelfs niet meer na twee jaar. Heeft er misschien iemand tips voor haar.



MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 25 mei 2010 - 19:25:
heeft er dan niemand tips voor mijn vriendin?

miniboesz
miniboesz is offline

[1055]
miniboesz zei op 25 mei 2010 - 19:51:
Praten, praten praten. Met iemand die haar begrijpt.

miniboesz
miniboesz is offline

[1055]
miniboesz zei op 25 mei 2010 - 19:51:
dubbelpost >.<

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 25 mei 2010 - 20:49:
ik zal het haar doorgeven

Ezzlot
Ezzlot

Ezzlot is offline

[13]
Ezzlot zei op 27 mei 2010 - 18:09:
Tja, heeft die jongen dat zelf dan ook niet?
Maar praten is wel goed, maar niemand kan haar écht begrijpen, omdat die niet in zo'n situatie is geweest.
Misschien moet ze een lijstje maken, met alle negatieve kanten van hem. En dat ophangen, bij een plek waar ze vaak langsloopt (bijvoorbeeld haar spiegel).
Dan ziet ze in, dat hij niet perfect is.
En veel leuke dingen gaan doen, en misschien ook weer een flirten.
Ookal is dat moeilijk, ze moet zich opnieuw durven te openen voor liefde.
En gaan inzien dat er niets mis is met singel zijn.

Zo, dat was een wijze les van tante Esther

Ezzlot
Ezzlot

Ezzlot is offline

[13]
Ezzlot zei op 27 mei 2010 - 18:09:
Oh, en Ben en Jerry's.
Gewoon omdat het lekker is.

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 27 mei 2010 - 18:14:
Tja, heeft die jongen dat zelf dan ook niet?
Maar praten is wel goed, maar niemand kan haar écht begrijpen, omdat die niet in zo'n situatie is geweest.
Misschien moet ze een lijstje maken, met alle negatieve kanten van hem. En dat ophangen, bij een plek waar ze vaak langsloopt (bijvoorbeeld haar spiegel).
Dan ziet ze in, dat hij niet perfect is.
En veel leuke dingen gaan doen, en misschien ook weer een flirten.
Ookal is dat moeilijk, ze moet zich opnieuw durven te openen voor liefde.
En gaan inzien dat er niets mis is met singel zijn.

Zo, dat was een wijze les van tante Esther


dank je voor je wijze les.
Ik zal het haar doorgeven en hopen dat het werkt. En dat praten. Ze waarschuwt ons al dat we dan gek zouden worden en dat niemand haar inderdaad echt begrijpt

Ezzlot
Ezzlot

Ezzlot is offline

[13]
Ezzlot zei op 27 mei 2010 - 18:18:
(...)

dank je voor je wijze les.
Ik zal het haar doorgeven en hopen dat het werkt. En dat praten. Ze waarschuwt ons al dat we dan gek zouden worden en dat niemand haar inderdaad echt begrijpt


Graag gedaan hoor
Maar heeft ze dan helemaal nog niet over haar gevoellens gesproken?
Das wel erg. Ookal begrijp je haar misschien niet volledig, je kan haar wel steunen. Misschien moet je eens een lekker meide avondje organiseren, gewoon met zijn tweeën (of hoeveel bff zo ook heeft). Dan kunnen jullie over jongens praten, waardoor ze zich misschien wat meer gaat openstellen.
Maar blijf niet te lang erop door zagen, dat is niet fijn. Ook niet voor jou. Misschien moet je gewoon zeggen dat je bezorgt bent.
Of je opent een nieuw topic, waarin iedereen haar aanmoedigt. Dat helpt misschien.

MyReflection
MyReflection

MyReflection is offline

[1630]
MyReflection zei op 27 mei 2010 - 18:29:
(...)

Graag gedaan hoor
Maar heeft ze dan helemaal nog niet over haar gevoellens gesproken?
Das wel erg. Ookal begrijp je haar misschien niet volledig, je kan haar wel steunen. Misschien moet je eens een lekker meide avondje organiseren, gewoon met zijn tweeën (of hoeveel bff zo ook heeft). Dan kunnen jullie over jongens praten, waardoor ze zich misschien wat meer gaat openstellen.
Maar blijf niet te lang erop door zagen, dat is niet fijn. Ook niet voor jou. Misschien moet je gewoon zeggen dat je bezorgt bent.
Of je opent een nieuw topic, waarin iedereen haar aanmoedigt. Dat helpt misschien.


ze zit niet op FanFic, dus ze zal dit nooit lezen. Ik mocht van haar dit topic ook gewoon openen. En ze heeft er wel over gepraat, maar dat deed ze ongeveer twee jaar geleden. Dat van die meidenparty is wel een leuk idee.

Freaking
Freaking

Freaking is offline

[333]
Freaking zei op 27 mei 2010 - 18:34:
Afleiding zoeken, breng haar in contact met andere jongens.

Of, hoe het mij hielp om over mijn ex heen te komen; schrijven. Ogen dicht, pen en papier voor je en het zo uit je pen laten vloeien. Schrijven is dan ook mijn uitlaatklep.

Gewoon iets doen waar zij echt van geniet, en voor je het weet is ze eroverheen.