Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Forum Spelletjes » Wat zit er op dit moment in je tas/broekzak.

Wat zit er op dit moment in je tas/broekzak.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 21 mei 2010 - 18:47:
Okeeee ik heb niks te doen dus ik d8, eey leuk :3

Nou mensen... wat zit er op dit moment in je tas/broekzak?



CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 9 april 2014 - 21:42:
Zak: drie kapotte elastiekjes, een festivalbandje, een stuk afzetlint van de jeugdboekenweek, een kleurpotloodje van 3 centimeter, 1,43 euro, twee propjes.
Tas: (oh jee...) stagemap, deo, portemonnee, lenzenvloeistof, potje met kleurlenzen, drie flesjes nagellak, lipstick, een haarspeld, drie balpennen, een stiftje, een strip pijnstillers, een wikkel van een Leo, random rommelpapier, een maandverband, twee tampons, mp3-oortjes, een aansteker, drie gewone daglenzen, een paar dozijn rekeningen van winkels en supermarkten, een parkeerboete die ik nooit betaald heb, een brief van school, een plastic vork, een haarelastiekje, een potje oogschaduw, een halve kilo kleingeld, een magisch doosje dat alleen Kol en ik kunnen openmaken en waar ik nog een paar kruimels hasj in bewaar, en de restanten van een zakje nootjesmix dat ontploft is in mijn tas twee maanden geleden...

Yaar; ik win.

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 9 april 2014 - 22:03:
Damn you! Ik heb weer het geluk dat ik mijn tas van de week helemaal heb uitgeruimd. Anders zat er nog meer in. Hahaa.

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 9 april 2014 - 22:05:
Lads._.
Mijn tas bevat normaliter... schriften en boeken en een etui.

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 9 april 2014 - 22:06:
Mijn handtas is ook mijn schooltas, dus daar moet dubbel rommel in.
En heerlijk dat hier niemand raar opkijkt van het feit dat ik met hasj rond zeul n.n

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 9 april 2014 - 22:24:
Dat is toch gewoon heel normaal? Dat heeft iedereen toch in zijn/haar tas zitten? Ja, het zat niet in dat van mij. Betekend niet dat het er niet in heeft gezeten. ^^

CosmicPurple
CosmicPurple

CosmicPurple is offline

[9912]
CosmicPurple zei op 9 april 2014 - 22:25:
Belgium, schatz. Bij ons is dat wat minder sociaal aanvaard n.n

Bodine
Bodine

Bodine is offline

[21395]
Bodine zei op 9 april 2014 - 22:45:
Ja, wij Nederlanders hebben soms een beetje moeite met begrijpen wat de ophef rondom drugs in het buitenland altijd is. Nou ja - ik moet zeggen dat, als het eenmaal over heroïne en dergelijke gaat, ik ook zoiets heb van... weet je waar je mee bezig bent? Maar verder.

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 10 april 2014 - 0:51:
Zakken momenteel niks.
Tas 1: a Game of Thrones, een schrijfschrift met een paar ideetjes en korte stukjes van verhalen, wat balpennen, oortjes, kluissleutel, mobiel die ik als mediaspeler gebruik, flesje water en volgens mij m'n gr.
Tas2: twee oversized shirts, twee leggings, een rokje, deo, zo'n smith's zak met allemaal zakjes chips, portemonnee, borstel, make up, leeg flesje, waarschijnlijk bellenblaas, een schort, een bandana en ik kwam er vandaag achter dat mijn judoband er nog inzat.

williewortel
williewortel

williewortel is offline

[315]
williewortel zei op 17 april 2014 - 11:47:
Broekzak: Telefoon
Tas: Pennen, agende, mascara, schoolboeken, oplader van me pc, slaapspullen

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 17 april 2014 - 11:52:
Zak: niets
Tas 1: sleutels, portomonnee, haarverf en twee bonnetjes
Tas 2: iPod, tampons, pijnstillers, ziekenhuispas, notitieblok, brillenpoetsdoekjes, etui, rekenmachine, Op weg naar het einde van Gerard Reve, bioplanner, bio mindmap en Nederlands planner

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 19 april 2014 - 15:49:
Zak: heb ik atm niet :'D
Tas: sleutels, portemonnee, bonnetjes, paracetamol, post-its, pen, potlood, kauwgom, borstel, deo, zonnebril

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 21 april 2014 - 10:35:
Zak: Niets
Tas: Portemonnee, sleutels, huiswerk, papier, pen, stempelkaart voor koffie, oorbellen, lege papiertjes waar ooit chocoladeeitjes in zaten

williewortel
williewortel

williewortel is offline

[315]
williewortel zei op 21 april 2014 - 20:03:
Zak: -
Tas: Ipod, huiswerk, deo, kauwgom, snoeppapiertjes

YarahartBill
YarahartBill

YarahartBill is offline

[9076]
YarahartBill zei op 11 okt 2014 - 21:32:
Tas: portemonnee, houder met mijn pasjes, MAC setting poeder, poeder kwast, vaseline, oogpotlood, iPhone oplader + oortjes en mijn nieuwe sjaal.
Zak: iPhone en een elastiekje.

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 11 okt 2014 - 22:46:
Tas: een wachtkamernummertje, drie veiligheidsspelden, een bobby pin, iPod-oortjes, maandverband, een vulpen, mijn usb-stick, twee Italiaanse snoepjes, een fietssleutel, mijn netbook + oplader, deo, een half opgegeten oatie-rozijnen-koek, mijn agenda, een haarborstel en een dikke map met mijn notities voor verhalen.
Andere tas: portemonnee, een bioscoopkaartje, een museumkaartje en mijn huissleutels.



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14