Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Suggesties » Beta-readers

Beta-readers

1 2 3
Ezzlot
Ezzlot

Ezzlot is offline

[13]
Ezzlot zei op 25 mei 2010 - 19:21:
Op Quizlet heb je ze al, Beta-readers.
En nu dacht ik, is het niet handig als je ze hier ook krijgt!


Voor degene die niet weet wat een Beta-reader doet: een beta-reader helpt andere leden met het schrijven van stories.



Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 29 mei 2010 - 21:24:

Monster23
Monster23

Monster23 is offline

[3294]
Monster23 zei op 3 juni 2010 - 15:49:


x] haha Kayley voelt zich vereerd :3

Lollystokje
Lollystokje

Lollystokje is offline

[37]
Lollystokje zei op 12 juli 2010 - 19:44:
het is opzich best een goed ideetje maar de Mods en Rutger vinden dat het onzin is dus kunnen we zeggen dat we alleen meer Mods nodig hebben

jorinloveth
jorinloveth

jorinloveth is offline

[5719]
jorinloveth zei op 22 juli 2010 - 23:25:
Makbule is mijn beta x3

xEmma
xEmma

xEmma is offline

[18528]
xEmma zei op 23 juli 2010 - 23:39:
Ik vind het zelf altijd lastiger om een vriendin kritiek te geven, dus in dat op zicht zou ik het handig vinden :3
Maar daar heeft waarschijnlijk niet iedereen last van.

Ik zou het wel handig vinden, mijn ervaringen met Q-betareaders zijn niet geweldig [ lege antwoorden en stuff ] en ik heb er vertrouwen in dat het hier beter zou zijn

Maar ik kan wel overleven zonder, denk ik.

Conflate
Conflate

Conflate is offline

[519]
Conflate zei op 4 aug 2010 - 23:14:
Ik vind het wel een goed idee, ik heb er zelf geen moeite mee, maar misschien andere mensen wel.

NovaFlowne
NovaFlowne

NovaFlowne is offline

[1453]
NovaFlowne zei op 5 aug 2010 - 0:34:
Het kan handig zijn, maar we het wordt onderling al veel gedaan, dus ik zie niet in waarom er dan per se een speciale functie voor moet komen.
En je verhaal sturen naar een onbekenden vinden de meeste denk ik ook niet zo fijn.
Ik heb niet echt een beta-reader, maar ik vraag wel altijd een mening van iemand, voor ik er verder mee ga.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 5 aug 2010 - 0:36:
Ik bèta Suki altijd, Elise af en toe, Nadezhda vraagt heel sporadisch eens om mijn mening, Marije heb ik gewoon mijn mening gegeven zonder dat ze het vroeg en daarna vroeg zij het een paar keer, en Nicole stuurt me ook af en toe stukken tekst om te vragen wat ik er van vind. Dus daar heb ik zo'n speciale rang niet voor nodig, als iemand me nodig heeft, dan help ik. It is as easy as that.

xSoParanoid
xSoParanoid

xSoParanoid is offline

[7329]
xSoParanoid zei op 5 aug 2010 - 12:02:
Ik bèta Suki altijd, Elise af en toe, Nadezhda vraagt heel sporadisch eens om mijn mening, Marije heb ik gewoon mijn mening gegeven zonder dat ze het vroeg en daarna vroeg zij het een paar keer, en Nicole stuurt me ook af en toe stukken tekst om te vragen wat ik er van vind. Dus daar heb ik zo'n speciale rang niet voor nodig, als iemand me nodig heeft, dan help ik. It is as easy as that.


*Applaus*

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 5 aug 2010 - 19:44:
Pssst. En je deed mijn stukken ook wel eens ^^

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 5 aug 2010 - 22:17:
En die van Tessa dus.

missxangel
missxangel

missxangel is offline

[1499]
missxangel zei op 5 aug 2010 - 22:46:
Met fledermaus beta/geef ik tips en complimenten etc. aan Nadezh. Voor de rest stuur ik meestal Nadezh of Kayley mijn stukjes op en vraag of ze er iets in kunnen vinden. Betas zijn niet nodig mededankzij de hoeveelheid mensenwaardoor je elkaar goed leert kennen. Q en Ff kun niet met elkaar vergelijken. Ff zou er sowieso beter uitkomen.

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 5 aug 2010 - 23:16:
Het is maar zoals je het zegt, je kíºnt het niet vergelijken. Ik durf niet meteen te zeggen dat FanFic beter is. Ik bedoel voor óns misschien uiteraard wel. Enfin. Dit is offtopic dus ik scheer me weg -Pakt scheermesje-

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 5 aug 2010 - 23:41:
Ey, waag het eens, Tessa!

En nja, Angela komt dus ook bij op het lijstje.

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 5 aug 2010 - 23:59:
Wat moet ik wagen? o.o



1 2 3