Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Forum » Stamcafé » Offtopic 61

Offtopic 61

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Automatisch
Automatisch

Automatisch is offline

[578]
Automatisch zei op 25 mei 2010 - 20:56:
I Claimed This Topic .

60 is vol!



xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 28 mei 2010 - 17:26:
Herman Brusselmans bij ons ook. x]

@Daantje: Jij vond Twilight toch goed? Naja, iig toch een tijdje geleden?


NEE O.O
Ik heb het gelezen, maar ik vond het niet goed.

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 28 mei 2010 - 17:29:
(...)

NEE O.O
Ik heb het gelezen, maar ik vond het niet goed.


Oh, dat dacht ik. x]
Ik vind het soms wel leuk om te lezen, het is zo'n beetje heel makkelijk als je niet te veel wilt nadenken. ^^

xNadezhda
xNadezhda is offline

[7882]
xNadezhda zei op 28 mei 2010 - 17:34:
(...)

Oh, dat dacht ik. x]
Ik vind het soms wel leuk om te lezen, het is zo'n beetje heel makkelijk als je niet te veel wilt nadenken. ^^
I agree. ^^

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 28 mei 2010 - 18:24:
Gee. Oké, mensen, dit wordt een lang verhaal, dus lees het vooral lekker niet, maar ik moet dit gewoon ff kwijt. o.o

Ik zit/sta/weetikveel in de [stink]kantine op school, met wat meisjes & jongens uit mijn klas te praten. Staat er een meisje achter mij, met een meeloperige vriendin, die mij vraagt of ik Esra ken? Ik had dus totaal niet door dat ze het tegen mij had, want ik was midden in een gesprek, en normaal praten dat soort mensen niet tegen mij. Ja, niet lullig bedoeld ofzo, maar het was zo'n blond, kauwgom kauwend kind met een raar accent. En aangezien ik er nogal ''anders'' uitzie soms, moeten ze meestal niks van me.
Maargoed, ik wist dus niet dat ze het tegen mij had, dus begint dat kind in mijn oor te bléren: "Ja hallo, ik praat tegen je hoor, bitch!'' Marit: ''Sorry hoor, dat weet ik toch niet, je staat achter me. Niet zo logisch.'' Kind: ''Hou je bek jij.'' En ze loopt weg. Mijn vriendin: ''Pff, ze moet echt normaal doen.'' Begint dat rare meisje opeens helemaal te schelden op ons. Een jongen uit mijn klas verteld dat hij haar wel kent, dat ze altijd zo raar doet. Komt ze weer op ons af, begint ons allemaal uit te schelden, en vraagt waarom we haar uitlachen [wat we niet deden, en anders hadden we er een reden voor, hm?]. Toen begon ze mij uit te schelden voor van alles en nog wat, het ging vooral over mijn kleding [Ik had een paarse broek aan, die in hele wijde pijpen uitliep], en laten we zeggen dat het niet zo aardig was. Nadat ze nog een stuk of 4 keer heen en weer is gelopen om ons uit te schelden en vervolgens weer terug te gaan naar haar enge vriendjes, komt ze er weer aan. Begint ze weer: ''Wat sta jij mij uit te lachen, vieze slet?'' En nog voor ik iets terug kan zeggen heeft ze me al keihard geduwt, waardoor ik bijna met mijn hoofd tegen de tafelpunt kwam [iemand ving me op] en kieperde ik de halve inhoud van mijn warme chocomel perongeluk over mijn vriendin heen. Het was dat een jongen haar terug duwde, anders had ze me nog een klap gegeven.
En toen rende ze snel naar haar enge vriendjes, die al een kauwgom in mijn haar hebben gegooid, me ook al tig keer hebben uitgescholden, een van hun heeft een keer iemand aangerand, en eentje heeft een mes.

Mijn veilige gevoel van school is nu helemaal weg O.O

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 28 mei 2010 - 18:32:
Dat is dieptriest! o.o'

Automatisch
Automatisch

Automatisch is offline

[578]
Automatisch zei op 28 mei 2010 - 18:35:
Deze is bijna vol

MariTom
MariTom

MariTom is offline

[4229]
MariTom zei op 28 mei 2010 - 18:41:
Dat is dieptriest! o.o'


Oui. Ik snap niet dat dat soort mensen überhaupt bestaan >.>

Kayley
Kayley

Kayley is offline

[15313]
Kayley zei op 28 mei 2010 - 18:49:
Ik ook niet. Maar trek je niets van dat soort mensen aan. Zo lang als je vrienden bij je zijn, moet niets je kunnen deren, lijkt me.
En denk anders maar aan ons.

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 28 mei 2010 - 18:51:
Moet ik even langskomen?

xDevilBitch
xDevilBitch

xDevilBitch is offline

[10099]
xDevilBitch zei op 28 mei 2010 - 19:02:
Marit, mag ik langskomen op jouw school om die mensjes wat fatsoen bij te brengen? -je hoeft me alleen maar te vertellen welke bushalte het dichts bij het Zernike is ^^-

NaNaa
NaNaa

NaNaa is offline

[9884]
NaNaa zei op 28 mei 2010 - 19:07:
Ohman ik kom zo daarheen om die mensjes in elkaar te slaan --'

KolaLollie
KolaLollie

KolaLollie is offline

[7287]
KolaLollie zei op 28 mei 2010 - 19:09:
ikkomniet,ikmishandelzepsychischvanafdebank.

TWINcest
TWINcest

TWINcest is offline

[4494]
TWINcest zei op 28 mei 2010 - 19:13:
Marit, we hebben al bijna een team

MoonRocker
MoonRocker is offline

[11046]
MoonRocker zei op 28 mei 2010 - 19:23:
We kunnen onze Captain ook nog op ze af sturen :]
Maar het is iig heel zielig van die mensen ><

xjeszell
xjeszell

xjeszell is offline

[8982]
xjeszell zei op 28 mei 2010 - 19:24:
-Valt topic binnen-

@Marit; Dat is echt triest. O.O


Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20